Kuvia plussatesteistä

Testasin perjantaina (dpo 12) tuollaisen haamukkeen ja tänään aamulla ja illalla (dpo 14) viiva on kuin onkin vahvistunut! :) Samassa kuvassa siis kaikki testit koottuna. Olisikohan elokuisen tuulimunan jälkeen nyt parempi onni matkassa..?



Se vaan harmittaa, että Clearbluen digitaalinen viikkonäytöllä ei toiminut ollenkaan eli näytti pelkkää tyhjää ruutua! Onko muille joskus käynyt näin ja oletteko saaneet Clearbluelta uuden testin tai hyvitystä? Kun on kuitenkin aika kallis testi.
 
Onkohan mulla nyt joku syy huoleen... olisin nyt kaiken järjen mukaan rv 7+5 ja tänään tein yhden testin mikä oli jäänyt kaappiin lojumaan. Kerroin aiemmin että mulle tuli testeihin tosi vahvat plussat ym. Aiemmilla sivuilla kuvakin... niin tänään sitten tein yhden testin ja samantien ne viivat siihen liuskatestiin tuli, mutta testiviiva oli huomattavasti vaaleampi kuin ennen.... melkeinpä haamu. Onkohan tässä nyt syytä huoleen vai odottelenko nyt kiltisti keskiviiikkoon asti jolloin mulla on eka ultra. Vähän jänskättää kun tuo testi nyt tollasen tuloksen antoi... :/
 
Hyppy, nuo kaksi alinta ainahin kertovat, että raskaana olet - Onnea ja kovasti tarrasukkasia pienellle!:heart:

Kurkkasinkin jo tuolta toisesta pinosta, että siulla tänään Kp31-28
..ekan haalean plussan sait Kp28..
HCG tuplaantuu alkuun n. 48-72h välein!!
..joten joka päivä ei kannattaisi testailla.(vaikka tiedänhän mie, että se vaikiaa)
Toivotaan kovasti parasta ja kannattaa testailla seuraavan kerran ehkä vasta tiistaina, siloin viiva on varmasti jo vahvempi - mie toivon näin.:)
 
Viimeksi muokattu:
Hain apteekista first signal testin, siihen ilmestyi samantien VAHVA testiviiva ja hailakampi kontrolli viiva... mielenrauhani on palautunut... keskiviikkona kuulen sitten varhaisultrassa onko kaikki hyvin :)) Kiitos tsempeistä <3
 
Pakko minunkin nämä testikuvat tänne laittaa, koska olen niin hysteerinen ja pelkään kolmatta peräkkäistä keskenmenoa.

Mitä mieltä olette, onko tarpeeksi vahvat viivat? Minulle tehtiin inseminaatio 15.11. kp 12 ja ylinnä oleva testi on tehty pp 12 (= kp 24/24-26), keskimmäinen on pp 14 ja alin pp 16. Lisäksi tein perjantaina 3.12. (= kp 30) CB:n viikkonaäytöllisen digitestin, johon tuli viikot 2-3.

Aijaa.com - 7145316.jpg

Äh, tää epätietoisuus ja odottaminen on niin raastavaa!
 
Viimeksi muokattu:
Elo_kuu Onneksi olkoon, raskahana olet:flower:
..vaikea mennä testien perusteella sanomaan raskauden kestosta..
Digitestin mukaan olisit raskaana 4-5vko:a..
..eli, siulla olisi ollut 3.12 rv 4+6?..eikös vaan..=)

Kovasti laitan tarrasukkasia&vaaviliimaa pienelle masuasukille:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti mur-mur kommentista!
Mulla on vasta tänään 4+5/6 (hedelmöitysaika siis jokseenkin tiedossa) eli perjantaina oli siis 4+2/3.

Raskaana olen kyllä, siitä ei ole mitään epäilystä kaikkine oireineen, mutta tuo viivojen vahvistuminen vaan huolettaa. Vaikka ei kai se mitään edes kerro. Plääh! Inhottaa sekin, kun en osaa yhtään nauttia tästä, vaan koko ajan odotan, milloin se keskenmeno tulee.: /
 
Eloku_u jos digitestin aikaan 3.12 siulla rv4+2/3 niin sehän on silloin hyvä kun testi näyttänyt 2-3vko:a(rv 4-5) - ihan niin kuin pitäähin!!:)

Koeta vain hieman rentoutua ja ajatella ihanaisia asioita pienenestä masuasukista:heart:
..vaikka itsekkin, kolmen keskenmenon jälkeen tiedän sen olevan vai-ke-aa..:|
 
Viimeksi muokattu:
Laitan nyt tänne vielä koko testisuoran, jossa myös nuo tässä ketjussa ylempänä olevat testit jonossa. Jospa, jospa tämä nyt tästä etenisi hyvin ja elokuun alussa olisi vauveli sylissä! :heart: Nyt siis rv 5+5 menossa.

 

Yhteistyössä