Mitä mieltä olette nimestä Isla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan nätti nimi, eikä tuo suomessa ole enää erikoinen, Isla-nimisiä on jo aika paljon... mutta varaudu sitten siihen että ulkomaalaiset lausuvat nimen "Aila"

Mun mielestä ihana nimi, mutta mies heti kysyi joskus kauan sitten alkaako toinen-/sukunimi M-kirjaimella. :D Mun mies on liian tehokas pilaamaan nimiä, oisin halunnut pojan nimeksi Konsta niin tää urpo ( :D ) ilmottaa että toiseks nimeks tulee sitten Aapeli. :D Sinne meni sekin nimi.

Ei ole liian erikoinen, vaan todella kaunis nimi. Niin kaunis, että nousee varmasti lähivuosina top kymppiin, ellei viitoseen. Tunnen useammankin pienen Islan, ja silti nimi on meillä vahvana vaihtoehtona, jos tuleva lapsi osoittautuu tytöksi.

Mun mielestä Isla on suomenkieliselle hankala. Tulee mieleen englannin sana "isle", joka haittaa jotenkin ton hahmottamista. No tuohon varmaan auttaa se, että kyseinen nimi tosiaan tuntuu yleistyvän vinhaa vauhtia, kai se sitten alkaa sopia omaankin korvaan että "Islan, Islalle" jne. Itse en siis tykkää. Mut Konsta Aapelihan olis ihan helmi nimi ;-)

Ystävälläni on Isla tytär, esikoisen tarhassa taisi olla kolme Islaa, eli ei tosiaan ole enää mikään erikoinen tai harvinainen nimi, päinvastoin. Pidän kyllä nimestä ja voisin laittaa omalle lapsellekin, jos olisi tytär eikä löytyisi lähipiiristä saman-nimistä.

[QUOTE="vieras";22669509]Islasta tulee mieleen ensin Isla Bonita :)
ja sitten tietenkin Isla M.
sekä jo edesmennyt Isla J Brave[/QUOTE]

Mullekkin tuli Isla J Brave mieleen heti :)

Mutta kaunis nimi jos sukunimi ei ihan nen päätteinen ole

Yhteistyössä