Minut on raiskattu monta kertaa.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup."
suhtaudut tosi lapsellisesti tähän ap, et edes yritä tajuta mitä muut ajaa takaa.

Saat ihan vapaasti elää kuvitelmissasi että miehet raiskaavat sinua koska olet niin hemmetin kuuma pakkaus et joka mies haluaa väkisin sisääsi.
Kyllähän mä oon tajunnut, syy oli osaksi myös mun kun lähdin miesten mukaan, mutta yhden kerran oli kyllä naisiakin mukana. Ei se silti mitään auttanut.

Toi on sun keksimä juttu että kuvittelen noin, en tosiaan ajattele noin. Eiköhän lopeteta tää ketju ja haukkukaa seuraavaksi jotain toista raiskattua, kun siitä niin tykkäätte.
 
"alkup."
Minä satun asumaan tuolla kyseisellä aloittajan vihjaamalla paikkakunnalla itä-suomessa. Se paljon kohuttu pesisjoukkueen raiskausjuttuhan kuivui kokoon todisteiden puutteessa ja joukkueen kausi meni ihan penkin alle, mikä ilmeisesti oli koko kohun tarkoituskin.

Ei tämä sen vaarallisempi paikkakunta ole kuin mikään muukaan, itsekin nuorena vuosia baarissa käyneenä ja yksin kotiin kävelleenä en ole keraakaan joutunut edes ahdistelun kohteeksi. Sen sijaan en kyllä ole lähtenyt miesporukan kanssa jatkoille tai majoittanut puolituttuja miehiä kotiini, sen verran täytyy itsesuojeluvaistoa olla, että menee vaikka taksilla kotiin jos arveluttaa lähteä puolituttujen matkaan.
Tää oli jo paras. Mä en ole mistään paikkakunnasta vihjannut. Ja kuten sanoin nämä tapaukset eivät ole sidoksissa yhteen paikkakuntaan.
 
"Suvi"
suhtaudut tosi lapsellisesti tähän ap, et edes yritä tajuta mitä muut ajaa takaa.

Saat ihan vapaasti elää kuvitelmissasi että miehet raiskaavat sinua koska olet niin hemmetin kuuma pakkaus et joka mies haluaa väkisin sisääsi.
Sinä se et tässä ymmärrä. Ap tietääkseni vain yhdessä viestissä kertoi olleensa kiinteäkroppainen ja kaunis nuorena. Muut hokevat sitä joka viestissä.
Ja on varmasti aivan totta, että kaunis nainen kiihottaa miestä enemmän kuin sängyssä makaava hetulavalas. Silti rasikaus ei ole koskaan (kauniinkaan) naisen syy.

Ja kyllähän ap on oppinut näistä jo oleellisen. Ikävimmän kautta valitettavasti.

Olen itse myös ollut nuorena varsin huoleton ja luottavainen. Myös huonoitsetuntoinen, vaikka olen myös kaunis (anteeksi, näinhän ei saa itse sanoa....).
Onneksi en tullut koskaan raiskatuksi. Sen on jo oikeastaan aika ihme.

Kaikki sympatiat, sinulle ap! Ihan varmasti sinäkin vielä tapaat luotettavan ja ravoisesi miehen. Kyllä niitäkin on olemassa!
 
"vieras"
[QUOTE="alkup.";22650287]Kyllähän mä oon tajunnut, syy oli osaksi myös mun kun lähdin miesten mukaan, mutta yhden kerran oli kyllä naisiakin mukana. Ei se silti mitään auttanut.

Toi on sun keksimä juttu että kuvittelen noin, en tosiaan ajattele noin. Eiköhän lopeteta tää ketju ja haukkukaa seuraavaksi jotain toista raiskattua, kun siitä niin tykkäätte.[/QUOTE]

Oliskohan jotain auttanut kun olisit mennyt poliisin puheille?
Alussa sanot että sinut on raiskattu useita ketoja ja annat MUUTAMAN esimerkin. Montako kertaa sinut on raiskattu ja montako kertaa tarvitaan jotta osaat huolehtia itsestäsi ja kantaa vastuusi myös muita kohtaan? Jos mahdollistat raiskauksien jatkumisen muille (et ilmoita miehistä poliisille) niin mitä täällä iniset. Se, että ilmoitat poliisille ei ehkä enää vaikuta sinun juttuusi, mutta saattaa auttaa jotain toista nuorta jonka joku miehistä on raiskannut. Sitä sä et tajua! Minkä ikäinen ihminen sä olet?
 
säälittävää
Mene hoitoon jos sun pitää provota tällääsellä aiheella. Mä en ainakaan enää usko sua pätkääkään.
Näin on, kiitos Scarletti, ja tässä näyttäis olevan ihan liukuhihnalla taas näitä provoja tänään. Jokainen aikuinen näkee tuosta kirjoituksesta ihan riittävästi, jos viitsii vähän hitaammin lukea, eikä suin päin rynnätä vastaamaan älyttömiin provoihin niin kuin täällä on tapana.

:kieh:
 
"alkup."
[QUOTE="Suvi";22650333]Sinä se et tässä ymmärrä. Ap tietääkseni vain yhdessä viestissä kertoi olleensa kiinteäkroppainen ja kaunis nuorena. Muut hokevat sitä joka viestissä.
Ja on varmasti aivan totta, että kaunis nainen kiihottaa miestä enemmän kuin sängyssä makaava hetulavalas. Silti rasikaus ei ole koskaan (kauniinkaan) naisen syy.

Ja kyllähän ap on oppinut näistä jo oleellisen. Ikävimmän kautta valitettavasti.

Olen itse myös ollut nuorena varsin huoleton ja luottavainen. Myös huonoitsetuntoinen, vaikka olen myös kaunis (anteeksi, näinhän ei saa itse sanoa....).
Onneksi en tullut koskaan raiskatuksi. Sen on jo oikeastaan aika ihme.

Kaikki sympatiat, sinulle ap! Ihan varmasti sinäkin vielä tapaat luotettavan ja ravoisesi miehen. Kyllä niitäkin on olemassa![/QUOTE]


Ihan tuntui kivalle lukea välillä tälläinenkin viesti. Ja joo itsekin olen huomannut ettei ehkä kannata ottaa esille omaa hyvää ulkonäköään. Siitä ei kovin moni tykkää tosiaan.

Vielä sellaista tuli mieleen, että ymmärtääköhän kovin moni mies että nukkuvan naisen paneminen on raiskaus? Ehkä voi tosiaan olla, että kovin moni mies ei edes pidä sitä pahana asiana.

Täytyy vielä sanoa, että jos mies tulisi minun luokse seksitarkoituksessa, mutta sitten mies ei haluaisikaan, niin en minä sitä miestä väkisinkään ottaisi. Siis se ois mulle niin selvä raiskaus tai sen yritys, kun ei se vissiin näin päin kovin helposti onnistu. Paitsi jos käyttää esim. dildoa niin onhan sekin tietääkseni raiskaus.

Ihmisellä pitää olla oikeus muuttaa mieltään, vaikka ihan loppumetreillä jos on vaikka seksin harrastamisesta kysymys. No mulle ei ole näin tapahtunut tosiaan mistään seksistä ei ole ollut puhetta olleenkaan, ei myöskään flirttailua tms. Eikä ole se minari tai edes hame tai mekko ollut päällä. Jos joku haluaa vielä tarkemmin tietää.
 
"alkup."
[QUOTE="vieras";22650340]Oliskohan jotain auttanut kun olisit mennyt poliisin puheille?
Alussa sanot että sinut on raiskattu useita ketoja ja annat MUUTAMAN esimerkin. Montako kertaa sinut on raiskattu ja montako kertaa tarvitaan jotta osaat huolehtia itsestäsi ja kantaa vastuusi myös muita kohtaan? Jos mahdollistat raiskauksien jatkumisen muille (et ilmoita miehistä poliisille) niin mitä täällä iniset. Se, että ilmoitat poliisille ei ehkä enää vaikuta sinun juttuusi, mutta saattaa auttaa jotain toista nuorta jonka joku miehistä on raiskannut. Sitä sä et tajua! Minkä ikäinen ihminen sä olet?[/QUOTE]

Voin kertoa että raiskaukset tapahtu kun olin 17-18v ja sitten yksi tapaus pari vuotta myöhemmin. Että yli viis vuotta ainakin tai enemmän on aikaa. Tämä ei ole mitään ininää vaan kerroin mielestäni ihan asiallisesti näistä tapauksissa. Mielestäni kaikki saamani kommentit eivät ole kovin asiallisia olleet. Mutta jollain selvästi jotain ihme vihaa minua kohtaan, enkä oikeasti tajua mistä se oikein juontaa. Siis viha tai inho häntä kohtaan, joka on kertonut kun hänet on raiskattu, niin ei oikeasti mene minun jakeluun. Ja yksi on tämä scarlett joka huutelee tätä provoksi kun häntä ei ole koskaan raiskattu niin ei ole sitten mahdollista että minut on.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22650340]Oliskohan jotain auttanut kun olisit mennyt poliisin puheille?
Alussa sanot että sinut on raiskattu useita ketoja ja annat MUUTAMAN esimerkin. Montako kertaa sinut on raiskattu ja montako kertaa tarvitaan jotta osaat huolehtia itsestäsi ja kantaa vastuusi myös muita kohtaan? Jos mahdollistat raiskauksien jatkumisen muille (et ilmoita miehistä poliisille) niin mitä täällä iniset. Se, että ilmoitat poliisille ei ehkä enää vaikuta sinun juttuusi, mutta saattaa auttaa jotain toista nuorta jonka joku miehistä on raiskannut. Sitä sä et tajua! Minkä ikäinen ihminen sä olet?[/QUOTE]

Provo-Ap vois vastata näihin kysymyksiin ja lakata luistelemasta kysymysten ohi. Vastuusi?
 
"Suvi"
[QUOTE="alkup.";22650451]Voin kertoa että raiskaukset tapahtu kun olin 17-18v ja sitten yksi tapaus pari vuotta myöhemmin. Että yli viis vuotta ainakin tai enemmän on aikaa. Tämä ei ole mitään ininää vaan kerroin mielestäni ihan asiallisesti näistä tapauksissa. Mielestäni kaikki saamani kommentit eivät ole kovin asiallisia olleet. Mutta jollain selvästi jotain ihme vihaa minua kohtaan, enkä oikeasti tajua mistä se oikein juontaa. Siis viha tai inho häntä kohtaan, joka on kertonut kun hänet on raiskattu, niin ei oikeasti mene minun jakeluun. Ja yksi on tämä scarlett joka huutelee tätä provoksi kun häntä ei ole koskaan raiskattu niin ei ole sitten mahdollista että minut on.[/QUOTE]

Ymmärrän, että monesta voi myös olla vaikeaa mennä poliisille kertomaan, kun pelkää tulevansa syyllistetyksi itse. Syyllistäähän suuri osa palstalaisistakin/ulkopuolisista raiskatuksi tulleen. Kuulusteleva poliisi voi olla aivan samalla tavalla ylimielinen ja se olisi varmasti aivan liikaa herkässä mielentilassa.

Miksi naiset itse tuntuvat vihaavan raiskauksen uhria? Tätä en ymmärrä.
 
"alkup."
[QUOTE="vieras";22650503]Provo-Ap vois vastata näihin kysymyksiin ja lakata luistelemasta kysymysten ohi. Vastuusi?[/QUOTE]

Miks mun pitää kaikkiin vastata? Kai mä nyt saan itse päättää mihin kysymyksiin vastaan. Tuossa nuo kerrat mitä on raiskattu ja meinasin aluksi laittaa vaan kolme kertaa, mutta sitten laitoin neljännen ja en muistanut muuttaa sitä alkutekstiä.

Ainakin kaksi kertaa on lisäksi yritetty, että on päälle käyty ja olen saanut itseni rimpuiltua irti. Näissä tapauksissa tosiaan oli kaveri tai kavereita läsnä, mutta ei niistä ollut apua.

Toinen meni niin, että olin kavereiden kanssa tutussa porukassa ja menin yksin huoneeseen soittamaan poikaystävälle kun halusin puhua rauhassa. Huoneeseen tulee tuttu mies, joka kaataa minut sängylle. Sain rimpultua itseni irti.

Kyllä kerroin kavereille ja ei enää sitten käyty sen tutun miehen luona, jonka luona oltiin käyty kymmeniä kertoja aiemmin. Ei tosiaan mitään seksiä siellä harrastettu keskenämme vaan vietettiin aikaa ja juteltiin, joskus juotiin alkoholia.
 
"eräs"
[QUOTE="Suvi";22650525]

Miksi naiset itse tuntuvat vihaavan raiskauksen uhria? Tätä en ymmärrä.[/QUOTE]

En vihaa raiskauksen uhria. Mutta minun mielestäni ei ole naisten välistä solidaarisuutta, että ensin juo itsensä puolitiedottomaksi, sitten hankkiutuu innosta kiherrellen jatkoille, sitten antaa jonkun yökötyksen panna itseään tajuttomana, sen jälkeen jättää rikosilmoituksen tekemättä ja vielä inisee myötätuntoa traumoistaan. Sellainen käytös kostautuu viime kädessä muillekin seksuaalisesti aktiivisille naisille.

Kerran päädyin raahaamaan kaverinkaverin (sellaisista kai ap:nkin kohdalla puhutaan) kotiini yöksi. Ei sitten huvittanutkaan harrastaa seksiä, joten toivotin hyvät yöt ja aloin koisata. Seuraavaksi heräsin siihen, että ukko tunki väkisin jalkojeni väliin. Heitin hänet siinä silmänräpäyksessä pihalle.

Seuraavan kerran kun kohtasimme baarissa, mies oli iskemässä toista naista. Minut huomattuaan hän naurahti niin kuin suurikin panomies ja sanoi: "et tainnut viimeks olla oikein messissä". Minä sanoin hänelle (ja naiselle), että tilannetta olisi voinut kutsua myös raiskauksen yritykseksi, ja kävelin pois paikalta.
 
"alkup."
[QUOTE="eräs";22650572]En vihaa raiskauksen uhria. Mutta minun mielestäni ei ole naisten välistä solidaarisuutta, että ensin juo itsensä puolitiedottomaksi, sitten hankkiutuu innosta kiherrellen jatkoille, sitten antaa jonkun yökötyksen panna itseään tajuttomana, sen jälkeen jättää rikosilmoituksen tekemättä ja vielä inisee myötätuntoa traumoistaan. Sellainen käytös kostautuu viime kädessä muillekin seksuaalisesti aktiivisille naisille.

Kerran päädyin raahaamaan kaverinkaverin (sellaisista kai ap:nkin kohdalla puhutaan) kotiini yöksi. Ei sitten huvittanutkaan harrastaa seksiä, joten toivotin hyvät yöt ja aloin koisata. Seuraavaksi heräsin siihen, että ukko tunki väkisin jalkojeni väliin. Heitin hänet siinä silmänräpäyksessä pihalle.

Seuraavan kerran kun kohtasimme baarissa, mies oli iskemässä toista naista. Minut huomattuaan hän naurahti niin kuin suurikin panomies ja sanoi: "et tainnut viimeks olla oikein messissä". Minä sanoin hänelle (ja naiselle), että tilannetta olisi voinut kutsua myös raiskauksen yritykseksi, ja kävelin pois paikalta.[/QUOTE]

Ai näinkö se menikin olitko oikein paikalla? Mähän en ollut kahdessa tapauksessa humalassa lainkaan, ja tolkuttomassa kännissä en ollut muissakaan, paitsi siinä yhdessä tapauksessa laitettiin tippoja tai ainakin vain kaksi drinkkiä join ja sitten mies raahasi ja raiskasi. Ja että olisin antanut panna kun olin nukkumassa, eli juu juu et tosiaan vaikuta vihaavasi raiskauksen uhria, uskotaaan uskotaan.

Hyi vittu mikä muija.
 
[QUOTE="alkup.";22650231]Ei ole kaikki tapahtunut samalla paikkakunnalla, vaan kolmella eri paikkakunnalla. Kaksi noista siis samassa kaupungissa. Näistä on aikaa useita vuosia, ihan turha mennä enää mitään inisemään. Mun mielestä tämä asia on loppuunkäsitelty. Eli syy on myös mun, se on tullut jo selväksi. Et jos joku muukin on ollut niin tyhmä, et joutuu raiskatuksi, niin siinähän saa opetuksen. Eiks niin?[/QUOTE]

Eihän täällä kukaan niin ole sanonut että siinäpähän sait opetuksen. Tuntuu varmasti pahalta eikä kukaan ansaitse tulla raiskatuksi. Siinä tilanteessa kun toinen sanoo EI mutta silti työntyy sisään, on vastuu vain raiskaajalla. Mutta kyllä omalla toiminnalla on vaikutusta. Ja aika harva by the way on heti herättyään selvinpäin jos yöllä on ollut baarissa. Toivottavasti et tuolla logiikalla lähde auton rattiin aamulla!
 
"eräs"
[QUOTE="alkup.";22650596]Ai näinkö se menikin olitko oikein paikalla? Mähän en ollut kahdessa tapauksessa humalassa lainkaan, ja tolkuttomassa kännissä en ollut muissakaan, paitsi siinä yhdessä tapauksessa laitettiin tippoja tai ainakin vain kaksi drinkkiä join ja sitten mies raahasi ja raiskasi. Ja että olisin antanut panna kun olin nukkumassa, eli juu juu et tosiaan vaikuta vihaavasi raiskauksen uhria, uskotaaan uskotaan.

Hyi vittu mikä muija.[/QUOTE]

No miksi et tapellut raiskaajalle kunnon fyysisiä jälkiä ja tehnyt rikosilmoitusta? Vai onko omakin "vittusi" sinulle pelkkä kirosana, ei puolustamisen arvoinen osa sinua?
 
[QUOTE="alkup.";22650287]Kyllähän mä oon tajunnut, syy oli osaksi myös mun kun lähdin miesten mukaan, mutta yhden kerran oli kyllä naisiakin mukana. Ei se silti mitään auttanut.

Toi on sun keksimä juttu että kuvittelen noin, en tosiaan ajattele noin. Eiköhän lopeteta tää ketju ja haukkukaa seuraavaksi jotain toista raiskattua, kun siitä niin tykkäätte.[/QUOTE]

No jos teet aloituksen tänne niin luulisi sinun ymmärtävän ettei kaikki palaute ole mieluista. Kestä se. Ja se että toimintaasi on arvosteltu, ei ole haukkumista. Saanko kysyä kuinka vanha olet? Mietippä sitä että suurin osa naisista ei ole koskaan kokenut raiskausta tai sen yritystä. Ja suurin osa naisista pysyykin poissa epäilyttävistä seurueista ja jatkoilta, eikä nouse vieraan kyytiin tms. Siinäpä se syy miksi suurin osa naisista saa olla rauhassa.
 
-
sanot ettet ollut kovinkaan humalassa. Miten kukaan voi muka vaan nukkua niin sikeästi että herää vasta siihen että joku panee takaapäin? ensimmäinen esimerkki kyseessä siis..
 
"Lila"
[QUOTE="alkup.";22650548]Miks mun pitää kaikkiin vastata? Kai mä nyt saan itse päättää mihin kysymyksiin vastaan. Tuossa nuo kerrat mitä on raiskattu ja meinasin aluksi laittaa vaan kolme kertaa, mutta sitten laitoin neljännen ja en muistanut muuttaa sitä alkutekstiä.

Ainakin kaksi kertaa on lisäksi yritetty, että on päälle käyty ja olen saanut itseni rimpuiltua irti. Näissä tapauksissa tosiaan oli kaveri tai kavereita läsnä, mutta ei niistä ollut apua.

Toinen meni niin, että olin kavereiden kanssa tutussa porukassa ja menin yksin huoneeseen soittamaan poikaystävälle kun halusin puhua rauhassa. Huoneeseen tulee tuttu mies, joka kaataa minut sängylle. Sain rimpultua itseni irti.

Kyllä kerroin kavereille ja ei enää sitten käyty sen tutun miehen luona, jonka luona oltiin käyty kymmeniä kertoja aiemmin. Ei tosiaan mitään seksiä siellä harrastettu keskenämme vaan vietettiin aikaa ja juteltiin, joskus juotiin alkoholia.[/QUOTE]

Jos sinulla on poikaystävä, niin miksi sitten käyt kapakoissa ja ryyppäät? Lähdet nukkumaan vieraisiin asuntoihi? Miksi et käy hänen kanssaan ulkona?
 
.........
jos ap oikeasti hakuaisi lopettaa aiheesta jauhamisen kun häntä kerran täällä haukutaan, niin voisi sitten lopettaa itsensä puolustelun ja vastata MIKSI EI TEHNYT RIKOSILMOITUKSIA RAISKAUKSISTA???
 
"alkup."
Jos ette muuten keksi muuta kuin haukkua minua, niin ehkä on parempi jättää kommentoimatta ja tosiaan ehkä miettiä omaa asennetta. Ja että minkalaisia otuksia miehet voi olla, meidän pitää oikein varoa tosissaan etteivät meitä raiskaa.

Ja kiitos paljon teille positiivisistakin viesteistä. On kyllä huojentavaa tietää, että on niitä ihania ja ymmärtäväisiä ihmisiäkin. Aivan mahtava asenne teillä oikeasti, vaikka olenkin ollut vastuuton ja tyhmä nuori.
 

Yhteistyössä