Voi kun sais äitille maailman ihanimman yllärin, mut se taitaa olla mahotonta:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Hällä on ne synttärit tammikuussa ja mä olisin halunnu että Mike monroe olis tullu esittämää sille yhden kappaleen tai kaksiki.. Maksaa varmaan maltaita mutta mun äiti on vieläki ihan ykkösfani ja olis meinaa unohtumattomat synttärit :)
Mistäs tämmöstä asiaa kannattais lähtee selvittelee, hintoja ja mahiksia muutenkaa?

Entäs joku imitaattori? Tai sittwen joskus kun oli näitä puhelinsoittareita että muka esim Andy maccoi soittaa, eikö se ole melkein sama asia? siis soittaa vaika onnittelusoiton

Mä luulen kans, et toi keikkajuttu on aika mahdoton. Jos se tulis nyt sun äidille heittää keikkaa puolilmaseks niin pitäis sen suostua aika monelle muullekin.

Mitä jos pyytäisit sitä vaan lähettämään jonkun fanikortin henk.koht. synttäritervehdyksellä tms.? Ja sitten levyä tai muuta siihen lisäks?

Mä luulen kans, et toi keikkajuttu on aika mahdoton. Jos se tulis nyt sun äidille heittää keikkaa puolilmaseks niin pitäis sen suostua aika monelle muullekin.

Mitä jos pyytäisit sitä vaan lähettämään jonkun fanikortin henk.koht. synttäritervehdyksellä tms.? Ja sitten levyä tai muuta siihen lisäks?

Sä luit mun ajatukset. Oikeen kun tässä aloin asiaa miettimään ni ois toi varmaan helpompi toteuttaa kun keikka :D Katsoo nyt mitä mä keksin. Kyl mä sen tiesin jo alkuunsakkin että taitaa olla aivan mahoton ajatus.

Hyvä idea, mutta tuhottoman kallis kylläkin, tuskin löytyy pätäkkää tarpeeksi.

Mutta hommaa joku levypaketti, pyydä kortti mm:ltä nimmarin kera, tai sitten hankit jonkun lipun sen keikalle :)

Yhteistyössä