Alapäävaivat pikku tytöllä, (3,5v) onko kellään ollut vastaavaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosiaan olisi voinut olla ennenaikainen puberteetti, jos muitakin puberteetin merkkejä. Ikävä kyllä kasvain on mahdollinen. Ja se hyväksikäyttö. Mutta toivottavasti se asia selviää. Ja tyttö paranee.

[QUOTE="kookoo";22637446]no hui...mun täytyy kyllä myöntää että säikähtäisin kovastijos mun samanikäsellä tytöllä olis vastaavaa...ja rupeisin kyllä epäilemään varmaan ensiksi seks. hyväksikäytön mahdollisuuksia :(
Miksi siis aloittaja kieltää tälläisen mahdollisuuden? sellaista tapahtuu maailmassa niin paljon, ja niissä "hyvissä" perheissä ja ihmisten tahoilta, joista emme ikinä kuuna päivänä haluaisin uskoa moista! :(
Terv. lapsena sukulaisen toimesta lähennelty[/QUOTE]

Sitä tapahtuu eniten omassa päässäsi.

Meidän tyttövauvalla tuli kans verta häpyhuulten välistä sen jälkeen kun oltiin kotiuduttu laitokselta ja pelästyin hirveesti, mutta onneksi selvisi, että se johtui vain hormoneista. Voimia sulle ap! Varmasti huolestuttaa.

Mun tytöllä ei ollut noin runsasta verenvuotoa, pieniä verirantuja vain. Alle 3-vuotiaana oli useita vt-tulehduksia. Jokin siellä alapäässä lasta koko ajan häiritsi ja koko ajan sitä piti räpeltää. Pissaaminen sattui selvästi ja lapsi halusi vältellä vessassa käyntiä. Peseminen oli kamalaa, oli pakko pestä väkisin ja lapsi vain huusi.

Lääkäri huomasi, että tytön häpyhuulet olivat liimautuneet osittain kiinni. Se aiheutti sitten ikävän tuneen, minkä vuoksi lapsi raapi niin, että verta pääsi jostain tulemaan. En osannut epäillä sitä, koska mitään haavoja en koskaan nähnyt. Lääkäri avasi häpyhuulet erilleen ja sen jälkeen ei vaivoja ole ollut.

Tämä ei ehkä ole kyse ap:n tapauksessa. Halusin vain tuoda tämän esiin, koska en olisi osannut epäillä. Eikä ensimmäinen tyttöä katsonut lääkärikään huomannut asiaa. Minäkin mietin silloin, onko joku voinut tahallaan satuttaa lasta.

no jos tälle palstalle, tai mille tahansa, laittaa ap:n otsikon mukaisen viestin, niin voi olla varma siitä, mihin takerrutaan!! eli se riski on tiedossa, kun ryhtyy netissä kyselemään pienen tyttönsä verenvuodoista... ? ainakin pitäisi olla.. asia toivottavasti selviää siel oikeessa paikassa, lääkärillä.. ja kaikki on mahdollista, aivan kaikki täs maailmassa..

Yhteistyössä