Keltainen ruusu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Huiiiii, nyt mä sitten tein sen!! Tilasin tuolta meille kaikenlaista jännää. Mitähän mies mahtaa tuumata, hmm. Ajattelin et nyt on pakko jotain kokeilla kun seksielämä ollut kauan jo laimeeta ja tosi vähäistä:( Meillä ei siis ole ollut aikasemmin mitään "välineitä" tms.
Mitäs olette mieltä? Onkos muilla pajlonkin kaikenlaista vai pärjäättekö ihan ilman?

Me ollaan pärjätty ilman mitään, tosin meidän suhde on suhteellisen tuore vielä, seurusteltu vasta alle 2vuotta :)

Onpa noista joskus "leikillään" ollut puhetta, mutta mies on tehnyt selväksi ettei ole vähääkään kiinnostunut minkään sortin kapineista :P

Me ollaan pärjätty ilman mitään, tosin meidän suhde on suhteellisen tuore vielä, seurusteltu vasta alle 2vuotta :)

Onpa noista joskus "leikillään" ollut puhetta, mutta mies on tehnyt selväksi ettei ole vähääkään kiinnostunut minkään sortin kapineista :P

Nonii... tehän olette sitten kuin "vastanaineita";) Me ollaan oltu yhdessä jo 10v. ja lapsia 3kpl. eli piiikasen on "tahti" yms. hidastunut ja vähentynyt meiltä alkuajoista...:/
Pistin muuten miehelle äsken viestin et mitäs meinaa jos tilaan (vaik tilasin jo) vastaus oli että pistetääs tilaukseen vaan!:D Huh, eli samaa mieltä oli:);)

[QUOTE="aloittaja";22616662]Nonii... tehän olette sitten kuin "vastanaineita";) Me ollaan oltu yhdessä jo 10v. ja lapsia 3kpl. eli piiikasen on "tahti" yms. hidastunut ja vähentynyt meiltä alkuajoista...:/
Pistin muuten miehelle äsken viestin et mitäs meinaa jos tilaan (vaik tilasin jo) vastaus oli että pistetääs tilaukseen vaan!:D Huh, eli samaa mieltä oli:);)[/QUOTE]

no mitä leluja sä tilasit?

Meillä on miehen kanssa useita eri leluja. Tosin mulla itselläni oli jo melkoinen kavalkaadi eri vekottimia kun aloimme seurustella:D Ja nyt niitä on vaan kertynyt lisää ja lisää..:D Ei niitä kuitenkaan käytetä läheskään joka kerta. Aina sillon tällön piristeeksi:)

Mitäs kaikkea sielä tuli tilattua ap?:)

No mä tilasin vain näin aluksi (ei nyt heti kehtoo ja uskalla;))... niin liukuvoidetta joka lämmittää, sittem jotain naiselle suunnattua voidetta joka herkistää:D ja sitten käsiraudat, sellasen jonku eläinhahmon klitoriskiihotin vai mikäsenytoli... ja g-pistesauvan itelleni/yhdessä käytettäväksi:)

Kuulostaa ihan kivolta..:) Oon ite miettiny kans noita voiteita naisille,mutta en ole sit kuitenkaan ikin tilannu niitä. Tuu sitten kertoo että toimiiko ne..;)

Me oltiin sexhibition messuilla ja ostettiin sieltä sellanen silikooninen penisrengas ,missä on delfiini ja pieni vibra. Se toimi ainakin TODELLA HYVIN...:D

Kuulostaa ihan kivolta..:) Oon ite miettiny kans noita voiteita naisille,mutta en ole sit kuitenkaan ikin tilannu niitä. Tuu sitten kertoo että toimiiko ne..;)

Me oltiin sexhibition messuilla ja ostettiin sieltä sellanen silikooninen penisrengas ,missä on delfiini ja pieni vibra. Se toimi ainakin TODELLA HYVIN...:D

Juu tuun sit ketoon et auttoiko ne voiteet...;):D Ok. pidän tuon sun mainitseman härvelin mielessä;)

[QUOTE="vierailija";22616803]Minä tilasin viime keväänä eräästä toisesta liikkeestä tuotteita ja kyllä piristi mukavasti seksielämäämme :)[/QUOTE]

Kiva kuulla:) Jospa meilläkin on sitten jotain toivoo...

Yhteistyössä