Minulle 30 on "normaalihinta". 50 euroa voin maksaa jos on hyvät kengät ja ehkä 80 jos on tosi hyvät ja laadukkaat. 250 olisi järkyttävä hinta.
Jos keräilee kengät ja haluaa jotkut tietyt, niin niistä on valmis maksamaankin sitten, enemmänkin kuin tuon 250e. Järkeväähän se tietysti ei ole, mutta ei ole moni muukaan asia jos noin alkaa ajattelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja hööh;22597319:Vain idiootti ostaa tuon hintaset kengät En ostanut edes häihini noin kalliita kenkiä. Miksi ostaisin kun saan alle 70e laatukengät???
Niin noh, tämäkin riippuu taas ihmisestä. Mulla on lyhyt, mutta leveä ja korkea jalkaterä. Marketista en saa kenkiä, kuin ehkä kuoman putkisaappaat. Karkeasti sanoen, jos jalka on kokoa 34 ja suunnilleen yhtä leveä kuin pitkäkin, ei tavallinen kenkä riitä. Ei ois mulle ongelma ostaa edullisia kenkiä, jos ne menisivät jalkaa.Alkuperäinen kirjoittaja hööh;22597319:Vain idiootti ostaa tuon hintaset kengät En ostanut edes häihini noin kalliita kenkiä. Miksi ostaisin kun saan alle 70e laatukengät???
Tällä minäkin itselleni perustelin hankintaani. Ja sillä, että kengät ovat niin mukavan näköiset.Jos joku ostaa 250 euron kengät ja joku toinen ostaa 30 euron kengät kerran vuodessa samaan tarkoitukseen, on 10 vuoden päästä tää eka säästänyt jo 50 euroa.
Niinpä, sitä paitsi ajattele sitä että jos ne kestää sulla 20 vuotta, niin ne saattaa tulla jo silloin 19. vuotena takaisin muotiin, eli kävelet ainakin 2-3 vuotta 20:stä muodikkaissa kengissä.Jos joku ostaa 250 euron kengät ja joku toinen ostaa 30 euron kengät kerran vuodessa samaan tarkoitukseen, on 10 vuoden päästä tää eka säästänyt jo 50 euroa.
Mä en muodista perusta. Sitä paitsi, jos satsaan kenkiin, niiden on parasta olla ajattomat, eikä mitään muotihömpötystä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22602431:Niinpä, sitä paitsi ajattele sitä että jos ne kestää sulla 20 vuotta, niin ne saattaa tulla jo silloin 19. vuotena takaisin muotiin, eli kävelet ainakin 2-3 vuotta 20:stä muodikkaissa kengissä.
Pitäishän sun tietää, ettei "ajatonta" ole olemassakaan, vaan se on vain myyjien myyntikikka Saappaissakin koron muoto ja kärjen malli vaihtelee koko ajan.Mä en muodista perusta. Sitä paitsi, jos satsaan kenkiin, niiden on parasta olla ajattomat, eikä mitään muotihömpötystä.