Olen elitisti, haluatko kysyä minulta jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi koet olevasi elitisti? Mikä elämässäsi on niin mahtavaa?

Elitismi omalla kohdallani näkyy pienissä asioissa alkaen siitä, millaisia oluita ostan ja päättyen siihen, miten kotini sisustan. Olen esteetikko, nautein designista ja kauneudesta. Hankinnassa kuin hankinnassa otan selville sen, mikä tuotemerkki on paras tai ainakin parhaiden joukossa. En säästä hinnassa. Toisaalta, ostan varmasti paljon harvemmin kuin ihmiset keskimäärin.

[QUOTE="minä";22595748]MIkä on sun ammatti, paljon tienaat?
Millainen kahvinkeitin sulla on? Milliasena juot kahvisi? Millaiset kengät sulla oli päällä tänään?[/QUOTE]

Tienaan rapiat 3000 euro/kk. Ammatti on, noh, akateeminen.

Kahvinkeitin on Moccamasterin CD, juon tummapaahtoista reilunkaupan kahvia luomumaidolla. Tänään oli jalassa korkeavartiset Uggit.

Käytän käytännöllisiä kenkiä; Uggeja, Sorelin saappaita ja Hunterin kumisaappaita. Kesällä Tory Burchin ballerinoja ja Fryen mokkasiineja. Myös tennarit ovat kovassa käytössä. Juhlaan vedän jalkaan vintage Pertti Palmrothit.

Aika rahvaanomaisia valintoja elitistille, vai onko tää nyt joku, joka esittää ap:tä? :D

Että Uggsit kelpaa Kaksplussan pyrkyrile, ei kun siis "elitistille", kuvaavaa sinänsä... :laugh:

Yhteistyössä