V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyväksytyt asumismenot lasketaan tietyn kaavan mukaan, ja jos on pienituloinen, voi saada asumistukea omistusasuntoonkin. Ei tietenkään lainanlyhennyksiin, mutta sähkö-, vesi- ym. maksuihin.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirjoittaja;22594689:Meillä siis tilanne että omakotitalo on velaton ja oma. Mulla hoitovapaa työpaikasta ja miehellä loppuu työt vuoden loppuun. Päivärahan saamisessa voi kestää... Pohdiskelen just sitä että miten kauan voidaan talossa asua ennekuin se pitää myydä.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirjoittaja;22594689:Meillä siis tilanne että omakotitalo on velaton ja oma. Mulla hoitovapaa työpaikasta ja miehellä loppuu työt vuoden loppuun. Päivärahan saamisessa voi kestää... Pohdiskelen just sitä että miten kauan voidaan talossa asua ennekuin se pitää myydä.
Riippuu ihan niistä asumiskustannuksista. Velattomassa omistusassunnossa ne on yleensä paljon pienemmät kuin vuokra-asunnossa. Mulla esikoinen asuu velattomassa omistusassunnossaan ja opiskelijana saa yhtiövastikkeeseensa asumistukea. Jos asuisi vuokralla, saisi asumistukea paljon enemmän kuin omaan asuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirjoittaja;22594689:Meillä siis tilanne että omakotitalo on velaton ja oma. Mulla hoitovapaa työpaikasta ja miehellä loppuu työt vuoden loppuun. Päivärahan saamisessa voi kestää... Pohdiskelen just sitä että miten kauan voidaan talossa asua ennekuin se pitää myydä.