:D anoppi soitti ja kysyi mitä lapset haluaisi joululahjaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miuu"

Vieras
mä sitten kerroin heidän toiveitaan. Anoppi tykkää ostaa leluja, joten annoin muutaman vinkin, mistä tytöt ovat viime päivät höpöttäneet.

Lopuksi anoppi totesi ostaneensa yhden paketin littlest pet shoppeja (siinä oletettavasti on 2 hahmoa) ja isommalle kerraston. Miksiköhän se sit kysyi mitä haluavat, kun kerran oli jo hankkinnat tehnyt?

Milloin se uskoo, että isompi lapsista on todella kuumaverinen ja kerrasto jää käyttämättä. :headwall:

kysyin, oliko kaupassa ollut pienemmälle, kun se on se vilukissa. ei ollut katsonut...

*huoh*

No, kasvaahan tuo pienempi ja perii sit aikanaan sen kerraston.

olipa taas erittäin sekavasti kirjoitettu. :D tytöt ovat toivoneet petsejä, joten tuo lelu osui kyllä nappiin. kerrasto olisi ollut tarpeellinen pienemmälle, isompi ei sellaista suostu käyttämään.

ja kerrasto oli vielä 10cm isompaa kokoa kuin mitä esikoinen tällä hetkellä käyttää. :D ehkä se on sopiva parin vuoden päästä. :laugh:

jos lapset uskoo vielä pukkiin, ei mitään hätää. Jos tietävät, että mummo ostaa lahjat, ei varmaan kerraston saajasta tunnu kivalta, jos toinen saa molempien toivomia leluja ja hän itse saa liian ison kerraston

Meillä on sama homma. Pyysin pienemmälle sen suosikki lautapeliä ja sitten anoppi kyseli "miten ois kuitenkin tuommoinen ja tuommoinen peli?"...."Eikö tosiaan mitään nukkea?"... Saahan sitä ostaa mitä haluaa. Siellä ne on kaikki edellisetkin nuket leikkimättöminä. En pidä roinan määrästä ja en ymmärrä miksi kysytään jos ei ole mitään aikeita noudattaa toiveita.

Luultavasti sieltä tulee 4 numeroa liian isoja vaatteita ja leluja mitä meillä jo on jo. Näin yleensä. Ja joo... Olen kiittämätön ja en pidä anopista.

[QUOTE="miuu";22594025]todennäköisesti lelupaketissa on molempien nimi ja sitten kerrasto on extraa. Vanhempi on mummin suosikki. :)[/QUOTE]

onks toi hymiö vahingossa tuolla vai oikeastiko susta on hyvä, että mummilla on toinen lapsista suosikkina?

onks toi hymiö vahingossa tuolla vai oikeastiko susta on hyvä, että mummilla on toinen lapsista suosikkina?

mua se asia vain hymyilyttää. mummo on sen verran fiksu, että kohtelee lapsia hyvn ja tasapuolisesti. sitten välillä tulee näitä "kerrasto"-vinkeitä... Uskon, että rakastaa molempia lapsiani kovasti, mutta isompi lapsi on varmasti enempi hänen luonteinen. toisin kuin pienempi, joka on taas tullut minuun.

Meillä lasten kummit kysyvät toiveita. Sitten kun niitä esittää, niin toiset eivät kuitenkaan niitä osta. Jää ne toiveet sitten kokonaan täyttämättä, kun luulen kummien ne ostavan.
Muutenkin miksi aina kysyä toiveita voisi itse miettiä jotain lahjoja ja sitten vaikka kysyisi, että onko tällaisiä juttuja jo.
Tässä itsekin kuitenkin yrittää miettiä omille ja kummilapsille ym lahjoja, niin ei jaksaisi alkaa kummien puolestakin niitä miettimään.
Ihan ok jos joskus kysyy, mutta se on aina jouluna ja synttärinä. Niitä kysytään minulta moneen kertaan, ei lapselta.

Joskus vanhempien esittämät lahjatoiveet ovat niin utopistisia, että kyseistä tavaraa on vaikea löytää kaupasta, tai toivelahja voi olla jotain ihan eri hintaluokkaa, mitä lahjan antaja on ajatellut.

Yhteistyössä