"vieras"
Minulla taas elämä muuttunut parempaan päin sen jälkeen kun muutama vuosi sitten erosin kirkosta.
zorbas vaan kun sekoan teidän juttuihinne mutta persoona merkitsee aina psykologista käsitettä, persoonaa.Tarkoitatko persoonaa nyt kristittyjen ei-mitään-tarkoittavassa merkityksessä (jumalan yksi ilmenemismuoto on jumalan yksi ilmenemismuoto), vai psykologisena käsitteenä?
Hankala sulla kyllä . Mutta eikse ois kiva pysyä 44v forever ? Mikä hommafoorumi? Politiikka? Mitä se on?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22585502:Hieno homma!
Ja tähän kommenttiin perinteisesti liitän linkin hommafoorumille mutta jos nyt tämän juhlahetken kunniaksi jätetään politiikka....
Mä en voi rekkautua koska mä täytän jossain vaiheessa 45v...
Ei se mitään muuttanutkaan. Satuin vaan eroamaan kirkosta niihin aikoihin, kun muutenkin alkoi elämässä tapahtuu käännettä parempaan päin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22585525:Miten kirkosta eroaminen (ihan tavan rekisteröintijuttu ilman mitään sen ihmeempää sisältöä) voi mitenkään elämää muuttaa? Harvalla talouskaan on niin olematon että sitä rahapussissaan edes huomaisi?
Aivan sama homma (huom! taas olis linkin paikka) täällä, historiassa en ollut haka kun en tykännyt päivämäärien ja lukujen pänttäämisestä eikä ne oikein päähän jääneetkään.Näin mäkin olin muistelevinani. Historia oli vain jo kouluaikanani heikoin oppiaine. Ei millään jää nuo vuosiluvut mieleen vaikka muuten numeromuisti onkin varsin hyvä . Mistäköhän aivolohkon jumista johtuen : /
Onpa jännä juttu. Meissähän on todella paljon yhteistä :O!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22585560:Aivan sama homma (huom! taas olis linkin paikka) täällä, historiassa en ollut haka kun en tykännyt päivämäärien ja lukujen pänttäämisestä eikä ne oikein päähän jääneetkään.
Mutta puhelinnumerot ja ihmisten syntymäpäivät, ne minä muistan suurinpiirtein kun kerran kuulen. Varsinkin ihmisten syntymäpäivät muistan enkä unohda. Tosin kortit unohdan laittaa mutta se on toinen juttu.
HommaHankala sulla kyllä . Mutta eikse ois kiva pysyä 44v forever ? Mikä hommafoorumi? Politiikka? Mitä se on?
Tätäkin on kyllä palstalla joskus sattunut.Alkuperäinen kirjoittaja -.-:Kai te nyt kuitenkin olette tietosia siitä, että ette tule koskaan pääsemään yhteisymmärrykseen? Tai saamaan toisen päätä käännettyä?
"Sormus"? Kuka meistä? Tiedän kyllä, että olen arvokas, mutta ihan sormus...Enpä tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja eerika sõrmus;22586145:kas s a olet eerika sõrmus . vasta mulle
"Kyseinen lista on tulevien eduskuntavaalien kiintoisin asia. Ainakin, jos uskomme sosiaalidemokraattisen puolueen puoluesihteeriä Mikael Jungneria, ja miksipä emme uskoisi?
Listaa voidaan siis pitää melkoisen tärkeänä asiana, koska se on tärkeämpi kuin esim. sosiaalidemokraattisen puolueen vaalimenestys, valtion velkaantuminen, nuorisotyöttömyys, eläkepommi tai maahanmuutto." . Enpäs arvannutkaan että tämä lista on NÄIN tärkeä . Kaikkea sitä oppii, kun liittyy tälle listalle virallisesti
Monissa kommenteissa täällä ei ole ollut paljoakaan järkeä mutta tämä on ensimmäinen jota en edes jummarra...Alkuperäinen kirjoittaja eerika sõrmus;22586145:kas s a olet eerika sõrmus . vasta mulle
Sellainen, joka pitää raamattua ainoana ohjenuoranaan.Jotta tässä pysyttäisiin edes hieman kartalla, mikä on viirupöllön mielestä oikea uskonto?
Kristillinen traditio sisältää paljon asioita, jotka pohjautuvat pakanallisiin uskomuksiin ja tapoihin.Oletko ns. uudestisyntynyt uskova (seurakunnalta ehkä helluntailainen, vapaakirkollinen, luterilaisen herätysliikkeen jäsen) vai Jehovan todistaja?
Ps. Miksi pidät Raamattua ainoana ohjenuoranasi? Verrattuna esim. Raamattu & kristillinen traditio, Raamattu & tiede, jne