Mä haluun huomiota....

Mullakin on kaapit täynnä niitä jättikauluksisia paitoja. Hennesiltä intouduin tuossa syksyllä tilailemaan.. Nyt mä olen innostunut niistä Hennesin pitkistä trikoomekoista, joita mun mies kutsuu yöpaidoiksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää;22588922:
Täälläkin ollut flunssaa ja vähän edelleen eikä mulla kuulemma parane ennen synnytystä (jotain limakalvoturvotusta johon en saa lääkettä). Täällä rv 40+1 eikä mitään tapahdu!:headwall:
Onnea :flower: kyllä se sieltä pois tulee, ennemmin tai myöhemmin

Hui vesirokko...mulla on ollut se tauti kolme kertaa :(
Kolmesti? :O Ei oo kyl ihan reilua... Nuoremmasta en nyt tiiä oliko sillä se vai ei, kun hälle tuli vaan kahden vuorokauden korkee kuume ja nyt on ihan normaali. Ihan kumma tauti, mä aina luulin, että kun sen tulee, niin sen tietää, sitten se tulee ja menee ja kaikki on ihan selvää, mutta ei se ihan niin ookaan. :O

Kolmesti? :O Ei oo kyl ihan reilua... Nuoremmasta en nyt tiiä oliko sillä se vai ei, kun hälle tuli vaan kahden vuorokauden korkee kuume ja nyt on ihan normaali. Ihan kumma tauti, mä aina luulin, että kun sen tulee, niin sen tietää, sitten se tulee ja menee ja kaikki on ihan selvää, mutta ei se ihan niin ookaan. :O
Juu, siks olinkin eristyksessä aikoinaan kun mun penskat saivat tuon rokon...alkaa olla vaarallinen mulle

Aavistuksen masentaa lähteä kohta duuniin. : / Mutta äkkiähän noilla yövuoroilla on tapana mennä, onneksi. Voisi aikansa kuluksi vaikka treenailla sivuspagaattia, suora spagaatti sujuu jo ilman kipua. :)

Yhteistyössä