Gerbiiliveljekset Sutka ja Kutka.Ketä teille on muuttanut?
Mullakin oli lapsena kaksi gerbiiliä, Pelle ja Pallo.Gerbiiliveljekset Sutka ja Kutka.
Onnea :flower: kyllä se sieltä pois tulee, ennemmin tai myöhemminAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää;22588922:Täälläkin ollut flunssaa ja vähän edelleen eikä mulla kuulemma parane ennen synnytystä (jotain limakalvoturvotusta johon en saa lääkettä). Täällä rv 40+1 eikä mitään tapahdu!:headwall:
Juu, mut siitä eroon pääseminen on sit taas oma juttunsa. Mä tässä just väännän itseni kans et pistänkö värin päähän vai en.:hug: punainen on ihana <3
Kolmesti? :O Ei oo kyl ihan reilua... Nuoremmasta en nyt tiiä oliko sillä se vai ei, kun hälle tuli vaan kahden vuorokauden korkee kuume ja nyt on ihan normaali. Ihan kumma tauti, mä aina luulin, että kun sen tulee, niin sen tietää, sitten se tulee ja menee ja kaikki on ihan selvää, mutta ei se ihan niin ookaan. :OHui vesirokko...mulla on ollut se tauti kolme kertaa
Oi kun ihanaa. :heart: mä oon ihan ihastuksissani, ja meidän tytötkin on. :heart: mä oon vasta gerbiilinoviisi, nää on meidän ekat, mutta on en suloisia.... tuolla ne laittaa taas terraa uuteen uskoon, myllää kaikki purut ympäriinsä.Mullakin oli lapsena kaksi gerbiiliä, Pelle ja Pallo.
Juu, siks olinkin eristyksessä aikoinaan kun mun penskat saivat tuon rokon...alkaa olla vaarallinen mulleKolmesti? :O Ei oo kyl ihan reilua... Nuoremmasta en nyt tiiä oliko sillä se vai ei, kun hälle tuli vaan kahden vuorokauden korkee kuume ja nyt on ihan normaali. Ihan kumma tauti, mä aina luulin, että kun sen tulee, niin sen tietää, sitten se tulee ja menee ja kaikki on ihan selvää, mutta ei se ihan niin ookaan. :O
pah ja pöhPöh ja pah
Älä ny yrmyile siellä. :kiss:Pöh ja pah
Mukavaa yövuoroaAavistuksen masentaa lähteä kohta duuniin. : / Mutta äkkiähän noilla yövuoroilla on tapana mennä, onneksi. Voisi aikansa kuluksi vaikka treenailla sivuspagaattia, suora spagaatti sujuu jo ilman kipua.