Onko teillä Tallinnassa vanhankaupungin korvilla jokin hyvä ravintola suositus?

"vieras"
Katso linkit vikingin tai tallink-siljan sivuilta! ihanan kuuloisia ravintoloita paljon ja edullisia vielä ainakin ennen eurojen käyttöön ottoa. Mua harmitti kesällä siellä käydessä, kun maissa oli niin vähän aikaa, ettei ehditty syömään.

me
ihan raatiaukion vieressä on Olde Hansa. Hyvää ja erilaista keskiajan meininkiä ja ruokia. Sellaiselle, joka haluaisi syödä jotain muutakin kun pippuripihviä ja ranskalaisia.
Myös esim. Lûbeck, Munga kelder ja Gloria ovat kokeilemisen arvoisia. Kaikki vanhassa kaupungissa. Ja kahville ja leivokselle ehdotomasti kahvila Maiasmokk :)

Me ollaan pari kertaa syöty Talu Kõrts ravintolassa porukalla ja kaikki on kehunut ruokia hyviksi.
Talukõrts
Se on sellainen mukava vanhan aikaisen tunnelmallinen ravintola. Se on Vanhassa kaupungissa, lähellä sitä kukkien myyntipaikkaa.

Tuolla Olde Hansassa on aika erikoiset ruoat, ei oikein mun makuun. Eikä lapsillekaan maistunut.

Me ollaan pari kertaa syöty Talu Kõrts ravintolassa porukalla ja kaikki on kehunut ruokia hyviksi.
Talukõrts
Se on sellainen mukava vanhan aikaisen tunnelmallinen ravintola. Se on Vanhassa kaupungissa, lähellä sitä kukkien myyntipaikkaa.

Tuolla Olde Hansassa on aika erikoiset ruoat, ei oikein mun makuun. Eikä lapsillekaan maistunut.
Tuolla olisi kyllä varmasti jokaiselle jotakin. Lapsille ei suoranaisesti listassa ollut... mitähän meidän nirsoilija söisi...

Tuolla olisi kyllä varmasti jokaiselle jotakin. Lapsille ei suoranaisesti listassa ollut... mitähän meidän nirsoilija söisi...
Siellä oli muistaakseni pieni erillinen lista lapsille. Meidän porukasta osa lapsista söi niitä Chicken wingsejä, osa porsaanliha pihviä ranskalaisilla ja oli siellä nakkeja + muuta sellaista tarjolla.
Tarjoilijat puhui hyvin suomea ja esitteli eri vaihtoehtoja, kun kyseltiin.

Yhteistyössä