leikkimielinen kysymys: kenelle palstalaiselle olet hieman kade ja mistà

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma italiana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mamma italiana"

Vieras
eikà sitten kettuilua vaan kaikkea positiivista peliin. aloitan

booty: uskomaton ompelutaito
rummuntekijà: aurinkoisuus
cosmopolitan (onkse se vielà tààllà? ) maalaisjàrki yhdistettynà kansainvàlisyyteen
noitis: ihan siks vaan ettà on noitis :)
klonkku: itseironia ja huumorintaju

...
jatkakaa kiitos

No ihan käsi sydämellä voin vakuuttaa, etten ole kenellekään kade. Olen oikein tyytyväinen taitoihini, ulkonäkööni, erityisen tyytyväinen mieheeni, rahatilanteeseemme ja ennen kaikkea lapseeni :heart:

[QUOTE="minä";22587763]No ihan käsi sydämellä voin vakuuttaa, etten ole kenellekään kade. Olen oikein tyytyväinen taitoihini, ulkonäkööni, erityisen tyytyväinen mieheeni, rahatilanteeseemme ja ennen kaikkea lapseeni :heart:[/QUOTE]

no kysymyksen asettelu olikin LEIKKIMIELINEN....

Keittikselle pitkästä pinnasta vähintäänkin täällä.
Aurinkokunnalle uskalluksesta heittäytyä suurperheelliseksi.
Leukistiselle uskostaan, varmasti aika vapauttavaa tietyssä määrin pystyä heittäytymään niin (ei vittuilua, oikeasti haluaisin monesti saman tunteen ehkä muun kuin uskonnon kautta mutta kuitenkin..).
Ja tietty (nimimerkki unohtui ihan totaalisesti) sille malamuuttinaiselle jolla on yksi lapsi ja hienoja tatskoja ja ties mitä ja makee napakoruketju tosi litteen mahan ympärillä, lähinnä autosta kateellinen siis mutta nyt kun tuli mieleen niin sen kropan voisin kyllä kans ottaa :) Sanokaa nyt ihmisen nimimerkki!

En mä kenellekään ole oikeastaan kade mutta aivan mahtavia käsitöitä ja ompeluksia tekevät ihmiset jaksaa aina hämmästyttää mua taidoillaan, itse olen niin peukalo keskellä kämmentä... Voin vaan haaveilla osallistumisesta väkertäjä-ketjuihin.
Ja muutamalla palstalaisella on aivan ihanat kodit (esim. Turkilmaksella ja mummeliisalla).

Joo booty...sen ompelutaidon kun omais, niin ois aika bueno :)
Ja Aamuäree osaa puolestaan tehdä ruokaa.
Nalkuttava Talonmies taas osaa kaiken nikkaroinnista ja puutarhanhoidosta.
Pesky Pixie on varmaan opiskellut/tehnyt työkseen kaikkia mahdollisia ammatteja.
Leukkiksella on mahtava hermorakenne...hän kun ei hermostu juuri ikinä.
Mummelissalla puolestaan on äärimmäisen poritiivinen ajattelutapa...ja ihanan lämpimät välit koko suureen perheeseensä.
Anatolialla on puolestaan ihanasti jalat maassa ja järki päässä lasten kasvatuksen suhteen.

Ja jollakulla oli sellainen nätti, melko tunnelmallinen koti....hitto kun en saa nikkiä mieleen. On kuitenkin muutamaan otteeseen esitellyt kotiaan, ainakin olohuoneen olen nähnyt. Oisko Turkilmas?

Jotta kyllähän näitä riittää :)

Noi kaikki ominaisuudet yms. kun sais, niin ois melkoinen valioyksilö :D

Vaikka leikkimielinen onkin, ni pakko sanoa että kaikille, jotka ei oo koskaan lasta menettäneet.

Ja Chefille törkeän hienoista kirpparilöydöistä, ei täällä Oulussa tollasia bongaa tollaseen hintaan! :kieh:

Aurinkokunnalle myös, suurperhe haaveissa täälläkin.

[QUOTE="Mamma italiana";22587880]ai niin sitte lilli lisànimetòn: aivot ja huumorintaju balanssissa[/QUOTE]

:hug: Kiitos, olet ihana. Nyt pitää mennä, viikonloppuja kaikille. :wave:

[QUOTE="Mamma italiana";22587991]kyllà mies ital ja lapsi kaksikielinen. miten sulla?[/QUOTE]

Meillä myös. Sorry nyt kun menee off topic, mutta kuinka vanha lapsesi on ja kuinka puhuu suomea/italiaa? sekoittaako ne keskenään? Jos on jo vanhempi, niin koska alkoi puhua selvästi vain suomea tai vain italiaa ihmisestä riippuen? Kun meidän 2v vieläkin puhuu välii isälleen suomea ja väliin mulle italiaa ja sekoittaa myös lauseessa sekä suomea että italiaa.

Katkerasti en ole kateellinen kenellekään, mutta näitä henkilöitä ihailen tiettyjen juttujen vuoksi:

Leukistinen: Osaa tehdä kaikkea kivaa käsillään ja on vahva omassa uskossaan.
Lode: Tiedän omistavan ihania laukkuja ja kenkiä, joita kelpuuttaisin itsellenikin. :p
Freiya: Upea kasvojenluusto
Mummeliisa: Ihanan tuntuinen tapa katsoa elämää ja huomaa että on todella omistautunut perheelleen.
Scarlet: Mun mielestä vähän turhaan parjattu tyyppi palstalla. Mun mielestä ihan mukavan tuntuinen ihminen, jolla on ollut myös paljon koettelemuksia.
Grace: Mukava suhtautuminen kanssaihmisiin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä