Tältäkö kaikkien naisten pitäisi näyttää? *Kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22567506]Hiilihappoja on siinäkin, ei ole hyväksi hampaille jos janojuomana kittaa.[/QUOTE]

No niin niin, mutta minkäs mä sille mahdan jos jotkut ei juo vettä. Mä en tajua miksi on noin vaikia käsittää, että jotkut tosiaan ei juo vettä.

[QUOTE="Horuksen silmä";22567520]Hohhoijaa itselles. Kun sulle ei voi mistään huulta heittää kun heti alkaa pohjalainen jähmeys nostaa päätään.[/QUOTE]

Aivan sama mitä sä luulet.

Aloin jo kesällä miettiä tätä painokeskustelua tällä palstalla, kun kesällä varsinkin näkee millaisia vartaloita tavallisilla naisilla, lapsellisilla tai lapsettomilla on. Täällä vaaditaan kyllä ihan liikaa! Kuten kirjoitin toiseen ketjuun, ihan tavallisen painoisellakin saattaa roikkua joku paikka, tai olla kertynyt osa rasvasta jonnekin.

On kuitenkin ihan mahdotonta, että me kaikki olisimme kiinteitä ja laihoja kuten hän:

21868812-giselle_bundchen.jpg

Onko se niin vaikeaa hyväksyä? Ylipaino ja sairaalloinen lihavuus sitten erikseen, mutta käsi sydämelle, kuinka moni meistä näyttää tältä uimahallin suihkussa?

Jotkut naiset ovat aika typeriä. Tuollainen transunäköinen luuviulu ei meille miehille kelpaa.

[QUOTE="hmm";22567531]On se aika vaikeeta. Mä en tunne yhtään tällaista ihmistä, uskon että heitä on, mutta siltikin kuulostaa todella älyttömältä/teinimeiningiltä.[/QUOTE]

Teinimeininkiä se, että ei tykkää vedestä. :laugh: :laugh:

[QUOTE="Horuksen silmä";22567546]Come on, eikö se riitä että otat kaikesta mitä sulle sanotaan itseesi, mutta että otat kamalan puolustuskannan jo siitä että jotkut muut ei juo vettä.
Ei koko maailma ole sua vastaan.[/QUOTE]

Siis ketä mä puolustan? Mä vain en tajua tuota kun jotkut luulevat kaikkien juovan vettä. Ei tule vissiin joillekin mieleen, että kaikki ei tykkää vedestä.

Kyllä veden juonti on sellainen asia, että jos ei siitä tykkää niin olis syytä opetella. Todellakin typerää ja teinimäistä jossei voi vettä juoda janoonsa. Siinä menee kuiteski aika vähän aikaa, että siihen makuun tottuu. tai siis, vesihän ei oikeestaan ees maistu miltään. En itsekään tunne ketään joka ei joisi vettä, mutta jos kaveripiiriin kuuluisi, hämmästelisin kyllä ääneen kuinka typerää.

[QUOTE="poikia3";22567276]Jos on ihan valtavasti aikaa siihen kropan trimmaamiseen. Minulla työssäkäyvällä kolmen lapsen äidillä ei ole sellaisia aikoja kroppani trimmaamiseen, että siitä trimmattu tulisi. Urheilua harrastan 3 - 4 krt viikossa, mutta olisi liikuttava päivittäin ja tunti päivässä ei olisi tarpeeksi. Enkä minä saa lisää tunteja viikkooni vaikka seison päälläni.

Minä ajattelen niin, että jos ikäiseni kolmen lapsen äiti on trimmissä kunnossa, hän ei sitten ehkä käy töissä, tai hänen prioriteettinsä eivät ole samat kuin itselläni. Meillä homma menee niin, että ihan ekaksi tulee perhe, lasten kuskaamiset, läksyt, harrastukset ja jäljelle jää henkilökohtaista aikaa, jota on esim. aamulla lasten nukkuessa, mutta miehen jo lähdettyä töihin tai illalla vastaavasti kymmenen jälkeen taas lasten nukkuessa. Aamulla katson päivän ainoat uutiset tv:stä ja laitan itseni työkuntoon ennen kuin herätän lapset, illalla luen tai katson tunnin verran telkkarista jotain sarjaa. Liikuntaa ehdin harrastaa silloin, kun lapseni ovat liikkumassa - tällä tavalla tulee se 3 - 4 kertaa viikossa.[/QUOTE]

Toden totta, prioriteettimme eivät ole samat (kolmen lapsen äitinä tässä) Minä otan sen jumppa-ajan vaikka kotona olohuoneessa aamulla klo 5 tai illalla klo 22, joten kyse on tosiaan siitä mihin sen aikansa haluaa käyttää. Olen YH ja kädet kyllä ovat päivisin täynnä, siksi minulla onkin paljon kuntoilulaitteita ja tapoja kotioloissa.

Minusta on aina jänniä ihmiset, joiden mielestä kaikkien muidenkin tulisi tehdä sitä hyödyllistä ja kivaa asiaa mitä he itse tekevät. Kukaan ei keneltäkään ole liikuntaa ja terveellisia ruokatottumuksia kieltänyt, mutta kyllä se sellainen himokuntoilu on vaan asia, jota ei tarvitse jokaisen maailmassa harrastaa.

Kyllä fyysisen kunnon lisäksi olisi ihmisten hyvä pitää huolta myös henkisestä hyvinvoinnista ja älystä. Eikö jokaisen ihmisen kannattaisi harjoitella yleissivistystä, matemaattisia, kielellisiä ja taiteellisia lahjojaan? Jotkut ne ottaa sen ajan lukeakseen ja opiskellakseen, vapaa-aikanaankin harrastavat aivopähkinöitä. Eikö se nyt ole ihan vaan laiskuutta ja typeryyttä jos ei mieltään treenaa? Mutta eihän se tietenkään ole, kun kaikkien arvostelijoiden ykköskriteeri on kuitenkin loppuviimeinen se ulkonäkö, eikä suinkaan hyvinvointi. Se äly tai lahjakkuus ei näy päälle päin kun taas se vatsamakkara näkyy.

Mutta olen kyllä tässä viime vuosina huomannut, että enemmistö ihmisistä ei vaan käsitä sitä yksinkertaista asiaa, että ihmiset on erilaisia ja heillä on erilaisia arvoja, eikä se omien arvojen muille syöttäminen ole hirveän hedelmällistä puuhaa. Ei olisi kiva maailma jos esim. jokainen merkkihenkilö tieteen tai taiteen saralla olisikin vetänyt päivät pitkät vatsalihaksia.

Ei tarvitse kaikkien näyttää häneltä. Enkä näytä kyllä itsekään häneltä, vaikka omaan runkooni kai siitä huolimatta sietäisi olla tyytyväinen. Olen vissiin aika hoikka ja kiinteä sun muuta, mutta aika harvassa siitä huolimatta ovat ne päivät, jolloin olisin oikeasti tyytyväinen kroppaani.

Kyllä veden juonti on sellainen asia, että jos ei siitä tykkää niin olis syytä opetella. Todellakin typerää ja teinimäistä jossei voi vettä juoda janoonsa. Siinä menee kuiteski aika vähän aikaa, että siihen makuun tottuu. tai siis, vesihän ei oikeestaan ees maistu miltään. En itsekään tunne ketään joka ei joisi vettä, mutta jos kaveripiiriin kuuluisi, hämmästelisin kyllä ääneen kuinka typerää.
Suoraan sanoen en ollut ennen tämän ketjun avaamista kuullut, että joku väittäisi ettei pidä veden "mausta" :D Vesihän on täysin hajutonta ja mautonta, oletusarvoisesti. Silleen ymmärrän jos jollain on talossa vanhat putket ja niistä tarttuu jotain lisämakua veteen.

Yhteistyössä