H
"Horuksen silmä"
Vieras
Hohhoijaa.
Hohhoijaa itselles. Kun sulle ei voi mistään huulta heittää kun heti alkaa pohjalainen jähmeys nostaa päätään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hohhoijaa.
No niin niin, mutta minkäs mä sille mahdan jos jotkut ei juo vettä. Mä en tajua miksi on noin vaikia käsittää, että jotkut tosiaan ei juo vettä.
Aloin jo kesällä miettiä tätä painokeskustelua tällä palstalla, kun kesällä varsinkin näkee millaisia vartaloita tavallisilla naisilla, lapsellisilla tai lapsettomilla on. Täällä vaaditaan kyllä ihan liikaa! Kuten kirjoitin toiseen ketjuun, ihan tavallisen painoisellakin saattaa roikkua joku paikka, tai olla kertynyt osa rasvasta jonnekin.
On kuitenkin ihan mahdotonta, että me kaikki olisimme kiinteitä ja laihoja kuten hän:
![]()
Onko se niin vaikeaa hyväksyä? Ylipaino ja sairaalloinen lihavuus sitten erikseen, mutta käsi sydämelle, kuinka moni meistä näyttää tältä uimahallin suihkussa?
Aivan sama mitä sä luulet.
Siis ketä mä puolustan? Mä vain en tajua tuota kun jotkut luulevat kaikkien juovan vettä. Ei tule vissiin joillekin mieleen, että kaikki ei tykkää vedestä.
Teinimeininkiä se, että ei tykkää vedestä.![]()
![]()
Mä en tykkää esim. sienistä ja oliiveista. Teinimeininkiä?
Suoraan sanoen en ollut ennen tämän ketjun avaamista kuullut, että joku väittäisi ettei pidä veden "mausta"Kyllä veden juonti on sellainen asia, että jos ei siitä tykkää niin olis syytä opetella. Todellakin typerää ja teinimäistä jossei voi vettä juoda janoonsa. Siinä menee kuiteski aika vähän aikaa, että siihen makuun tottuu. tai siis, vesihän ei oikeestaan ees maistu miltään. En itsekään tunne ketään joka ei joisi vettä, mutta jos kaveripiiriin kuuluisi, hämmästelisin kyllä ääneen kuinka typerää.