jostain syystä
Tolstoin Anna Kareninaa olen monta kertaa aloittanut, mutta en ole päässyt pitkälle vaan aina jää kesken.
Lokki Joonatan on aivan mahtava.Pikku Prinssin hienous ei ole koskaan oikein avaunut minulle eikä Lokki Joonatanin.
En ole tosi pitkään aikaan lukenut Lokki Joonatania, pitäisikin kokeilla uudelleen. =)Lokki Joonatan on aivan mahtava.
Nuo "naistenromaanit" ei oikein mulle iske, en jaksa keskittyä sellaseen hölötykseen.
Oikein tosielämässäkään...
musta se on pitkälti kioskitasoa. Se kohta missä Vronskin motiiveja kuvataan on loistava, mut siinä kohtaahan äijä tunsi aiheensa. Naisista tuo ei tainnu ymmärtää mittääAlkuperäinen kirjoittaja jostain syystä;22565606:Tolstoin Anna Kareninaa olen monta kertaa aloittanut, mutta en ole päässyt pitkälle vaan aina jää kesken.
Ihana kommentti.Iki-ihanaa TSH:ta on tässä ketjussa haukuttu niin paljon, että osuvampi nimi ketjulle olisi "Näille lukijoille ei kenenkään kannata antaa luettavaksi hyviä kirjoja!"
Mulla oli pitkään yöpöydällä Coelhon Alkemisti. Kesken jäi. Yleensä tämäntyyliset kirjat luen yhteen menoon, mutta Coelho jostain syystä tökki ja kunnolla.Ihana kommentti.
Tässä ketjussa joku jo mainitsi Paulo Coelhon. Yhden kirjan luin odottaen, josko se siitä kehittyisi johonkin suuntaan. Pelkkää jaarittelua alusta loppuun siitä aiheesta, että eälämä on matka.
ps.älkää hermostuko, vaikka nostan ikivanhaa ketjua. En vain nyt löytänyt palstalta mitään mielenkiintoista luettavaa.
Mulla on Puhdistus äänikirjana kännykässä, enkä saa sitä millään kuunneltua, kirjana oisin varmaan nakannut sen jo kiertoon. Stalinin lehmät taas oli aivan huippu! Tykkäsin siitä tosi paljon.Mun mielestä Sofi Oksasen Puhdistus oli ihan törkeen hyvä...Sitten lainasin kirjastosta samaisen kirjailijan kirjan Stalinin lehmät.Surkee.Mä en tykkää jättää kirjoja kesken mutta nyt mä oon jo kerran uusinukin ton kun en vaan saa luetuks.|O
Anne frank oli todellinen henkilö. Kaikkia juutalaisia ei "ehditty" kaasuttaa. Isä on myöntänyt muokanneensa päiväkirjaa jälkikäteen.Alkuperäinen kirjoittaja Meitä on huijattu 70 vuotta;29113361:Luin muksuna (ehkä noin 10-12-vuotiaana) ensimmäisen kerran Anne Frankin päiväkirjan. Kirja teki minuun lähtemättömän vaikutuksen ja sai minut kiinnostumaan toisesta maailmansodasta.
Nyt aikuisena ja hieman sivistyneempänä lukiessaan tuota samaa "päiväkirjaa" huomaa selvästi miten se on myöhemmin kirjoitettu olisiko ollut tämän Annen isän vai sedän toimesta. Aivan älytöntä kuvitella että 12-vuotias tyttö olisi pystynyt kirjan kaltaiseen kirjoitustyöhön.
Ja by the way, eikö suurin osa juutalaisista kaasutettu tai tapettu muuten? Jännä, että Anne kuoli tautiin ja moni muukin sukulaisensa joko kuoli aliravitsemukseen tai sitten selvisi hengissä. Kukaan Annen sukulaisista ei tullut kaasutetuksi. Hmm... miksiköhän...
no huh huh!Alkuperäinen kirjoittaja Meitä on huijattu 70 vuotta;29113484:Joo, väitinkö, ettei Anne olisi ollut todellinen? Se mitä väitän on ettei mitään kaasutuksia ikinä ollut. Voittajat kirjoittavat historian.