Eikö tuotteet olekaan turvassa nettikaupan ostoskorissa?!?!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tuossa tilailin H&M:ltä kamaa. Sain klikattua tiettyjä vaatteita ostoskoriin. Mutta sitten kun hitaan työn päätteeksi menin ostoskoriini, siellä oli useamman tuotteen kohdalla loppuunmyyty (eikä siis ostosten loppusummakaan ollu enää sama kuin mitä alussa, eli mä en saanu niitä). Siis what the fuck? Vähän harmittaa.

että näin
Mulla on käynyt Elloksella niinkin, että on antanut tehdä tilauksen ja sit vasta oon huomannut siitä, mikä on lähetetty, että jotain ei tulekkaan :( Ja joskus H&M on luvannut jälkitoimituksella jotain tuotteita ja sit monen kk päästä vasta tullut, että ei tuukkaan ollenkaan, että loppuunmyyty...

"vieras"
Jaa olen mä kyllä kuvitellut et ne siel tallessa on,mut ei sit ilmeisesti.

Mulle käynyt niin et olen poistanut tuotteen ostoskorista,jonka jälkeen hakenut sitä takaisin..sit ollu loppuun myyty.

en ota
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;22559393:
Mulla on käynyt Elloksella niinkin, että on antanut tehdä tilauksen ja sit vasta oon huomannut siitä, mikä on lähetetty, että jotain ei tulekkaan :( Ja joskus H&M on luvannut jälkitoimituksella jotain tuotteita ja sit monen kk päästä vasta tullut, että ei tuukkaan ollenkaan, että loppuunmyyty...
Mulle(tytölle ) sieltä oli tulossa hello kitty neuletakki hintaan n.8e,eipä saapunut tilaus,,nyt huomasin et tää neule ois tulossa jälkitoimituksena mut vajaan 15e hintaan.

"joo"
Minä onneton oon unohtanut sen henkilökohtaisen koodin. On muka lähetetty sähköpostiin, mutta siellä mitään näy. Eipä taida olla mitään jäljellä enää... Mistä taas muistankin, miksen juuri postimyynnistä tilaa.

H&M:llä on tosiaan tuo, että lupaavat lähettää jäljestä erikseen sen mitä on tilattu. Kerran oli joku vauvanvaate loppu. Olin jo ehtinyt unohtaa koko asian, kun vaate usean kuukauden kuluttua tuli. Arvaatte varmaan, ettei enää sopinut.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";22559490]Hei mulleki tulee kolmessa eri osassa tuo tilaus. Maksanko vain yhdet toimituskulut, vai maksanko kaikista kolmista erikseen, eli sen noin vitosen per toimitus??[/QUOTE]

Yhdet postarit.

"mie"
Ite oon jo oppinut, että kun on isot salet, niin kannattaa viedä sinne kassalle sitä tavaraa aina välillä ja jatkaa sitten shoppailua, niin eivät ehdi myydä loppuun niitä mitä haluaa.

mäkin
[QUOTE="mie";22559643]Ite oon jo oppinut, että kun on isot salet, niin kannattaa viedä sinne kassalle sitä tavaraa aina välillä ja jatkaa sitten shoppailua, niin eivät ehdi myydä loppuun niitä mitä haluaa.[/QUOTE]

mä vien aina kassalle ja saatan muuttaa tilausta vielä viimeisessä mahdollisessa vaiheessa.

"joo"
Mullakin yksi kerkesi mennä loppuunmyydyksi. Aloin jo pelkää että kaikki menee kun en saanu millään henkilökohtaista koodia. Mutta nyt ne on tilattu, yhtä lukuunottamatta.
Viittasit varmaan mun tekstiin. Tarkoitin sitä koodia, mikä tarvitaan sisäänkirjautumiseen. Tuli se sieltä kuitenkin, ja kumma kyllä, sain jotain tilattuakin :) Ei mitään isoa, mutta käyttövaatetta. Yhden vaatteen tiputin kassalla pois, kun toimitus ois mennyt myöhäiseksi.

"nella"
Mua ärsyttää toi HM kanssa, kuukausi sitten tein tilauksen joka piti lähettää kolmessa osassa. Toka osa tuli tänään ja sen mukana olleessa lähetyslistassa näkyi että kaksi tuotetta niistä mitä odotan onkin nyt sitten loppuunmyyty. Kassalla tästä ei mitään mainintaa. Ja yksi huppari jota en ole saanut (tilattu normihinnalla) onkin nyt sit alessa. Eli mä saan sen hupparin samaan aikaan kun joku sen alesta tilannut, vaikka olen maksanut siitä enemmän. WTF? Ärsytti niin paljon että peruin lopputilauksen kokonaan. Onhan noita muitakin vaatekauppoja joten HM pitäköön tunkkinsa.

Yhteistyössä