En ole koskaan käsittänyt, mikä siinä Heikosti Positiivinen-kirjassa ihmisiä viehättää. Olen lukenut kahdesti ja se oli molemmilla kerroilla ihan yhtä huono.
Muitakin vastaavia romanttisia kirjailijoita on. Esim. Jacqueline Briskin ja Danielle Steel ja...Niin no onhan se hyvin mahdollista, että nämä kirjat eivät käännöksinä vaan toimi.
Tuli mieleen vielä Nora Roberts. Kun on lukenut yhden, niin on lukenut ne kaikki.
Tuossa monta, joista pidän paljon.-Kaikkien Hietamiesten kaikki kirjat
- peesi jo mainitulle Salingerille, en pidä kirjoitustyylistä vaikea päästä mukaan niin että näkisi tapahtumia mielessään kuten yleensä lukiessa
-Robin Cookin kirjat
-Anne Rice vaikka muuten pidän aiheesta josta kirjoittaa
-Raija Orasen kirjat
-Sonja O kävi täällä oli takakannen mukaan juuri mulle sopiva, lukiessa en päässyt ekaa lukua pidemälle
-Sinuhe Egyptiläistä en myöskään pääse koskaan paria sivua pitemmälle
-Poikani Kevin, pitkäveteisyyden huipentuma hyvästä aiheesta
Luen paljon ja ole aina lukenut laidasta laitaan kirjoja.
Ai sekä jaakot että virpit?Kaikki Hämeen-Anttilat ovat äärettömän tylsiä.
:'( :vampire:Iki-ihanaa TSH:ta on tässä ketjussa haukuttu niin paljon, että osuvampi nimi ketjulle olisi "Näille lukijoille ei kenenkään kannata antaa luettavaksi hyviä kirjoja!"
Sori, Jaakkoa en ole kokeillut. Virpejä tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22557696:Ai sekä jaakot että virpit?
Se on taas mun ehdoton lempikirja! Mutta myönnän että ne ensimmäiset 40 sivua on vähän pitkäveteistä. Se jälkeen se kirja pääsee kunnolla käyntiin ja sen haluaa lukea aina uudestaa..(...)
(..)
Mun mielestä tää on tosi hyvä kirja!-Kaikkien Hietamiesten kaikki kirjat
- peesi jo mainitulle Salingerille, en pidä kirjoitustyylistä vaikea päästä mukaan niin että näkisi tapahtumia mielessään kuten yleensä lukiessa
-Robin Cookin kirjat
-Raija Orasen kirjat
-Sonja O kävi täällä oli takakannen mukaan juuri mulle sopiva, lukiessa en päässyt ekaa lukua pidemälle
Sinuhe Egyptiläinen on mielettömän hyvä kirja ja kaikesta Waltarin tuotannosta pidän. Ekaa kertaa olen Sinuhen lukenut 12-vuotiaana ja on edelleen mulle yksi rakkaimmista kirjoista.-Kaikkien Hietamiesten kaikki kirjat
-Robin Cookin kirjat
-Raija Orasen kirjat
-Kaikkien Hietamiesten kaikki kirjat
-Robin Cookin kirjat
-Raija Orasen kirjat
Mun yks miespuolinen kaveri yrittää lukea Moby Dickiä säännöllisesti parin vuoden välein ja jää joka kerta johonkin tiettyyn kohtaukseen josta eteen päin ei vain jaksa enää lukea. ja joka kerta päätää ettei ikinä enää koske kyseiseen kirjaanTässä pinossa on monta lempikirjaani, mutta MOBY DICK on helvetin tylsä!