Mikä isompi joululahja kohta 9-vuotiaalle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja alli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Videokamera olis varmaan kiva, ainakin meidän 9v poika kuvailee jatkuvasti pikkusisaruksiaan MUN kameralla... ottaa sen vaivihkaa vaikka oon sanonut että vain luvan kanssa, mutta ei malta millään pitää siitä näppejään erossa. Sit siellä on mitä kummallisempia pelle-pätkiä.

kamera tai jos on seki niin pieni, kannettava valokuvaprintteri. Matka? Siis esim. äidin kans kahdestaan vaikka Lontooseen, 9v on just alkanu englanninopiskelun ni vois olla aika kiva kannustin myös.

Toisaalta miksi pitää keksimällä keksiä joku isompi lahja jos lapsi tyytyväinen halvempiinkin ja toiveissa ei mitään erityistä kallista...?

Mutta ehkä: lahjakortti vaateliikkeeseen, joku koru, piianpeili/korurasia, jotain muuta sisustusjuttua, lahjakortti vaikka ratsastustunneille/muuhun harrastukseen, kampaajalle tms.

Mä kanssa aattelisin, että esim.lahjakortti ratsastustunneille tai johonkin hintavampaan, mihin ei ihan extempore mennä. Riippuen "perherakenteesta"(tarkoitan lähinnä sitä, onko siskoja, vaiko ainoana tyttönä) kylpyläloma/laivaristeily tmv. äidin/+parhaan kaverin kanssa), Wii tulee olemaan meidän perheen yhteinen lahja liikuntajuttuineen, sitäkin suosittelisin, mutten kellekään omaksi lahjaksi..

Yhteistyössä