"taitai"
Jos tosiaan sopii juhlan luonteeseen, niin ihan hieno on. Tuossa on mukava olla. Dekoltee on tollanen ihanan tyrkky.
Sametti ois kyllä paljo parempi.. Sellanen kunnollinen paksu eikä mitää lirppanaMorsiuspuku selvästi
Tosi jees, jos sopii kantajan tyyliin muutenkin. Ainoa mutta on tuo kamala loimusametti, musta se on kamalan halvannäköinen materiaali.
Nii just!Sametti ois kyllä paljo parempi.. Sellanen kunnollinen paksu eikä mitää lirppana
Sellainen musta pitsinen viuhka olis kätevä. Räps, räps! Voi paljastella aina kun sopivalta tuntuu.Siihen voi sit laittaa vaikka nenäliinan jos tuntuu et alkaa avonaisuus ahistamaan
Nään mielessäni tilanteen missä ympärillä(ni) on muutama (pitkätukkainen) tummanpuhuva mieshenkilö, puristaen punviinilasia kädessään ja täysin lumoutuneena käydystä keskustelusta, tietämättä paljonkaan aiheesta. (Meni vähän fantasian puolelle.)Joo! Hyvä idea!
Sehän se on suurta hupia Aiheuttaa suurta hämmennystä (positiivisesti) miesten keskuudessa
Ei meikäläisen ansiot linnaan riitä En mä sinne kyl haluiskaan, mulla iskis siel varmaa kauhee ahtaanpaikankammoAivan ihana, toki jokainen nainen ei sovi tuota pukua kantamaan, mutta kuvauksesta päätellen sinulle se sopii kampausideakin kuulosti hyvältä nain kampaajan korvaan.
Minäkin ihan heti tuumiin, et jaahas linnaan oot päässyt
Joo mut ne tulee sillee pääosiltee ylös ja muutamia suortuvia vähän niinku tippuu.. mut ei nii paljo et ne mihkää takertuis tai mitää. Eikä se sit näyttäs hyvältäkää jos ne hiukset ois tos kauluksen päällä. Hemmetti vaikee selittää, päässä mulla on kampauksesta ihan tarkka kuva..Hmm. Puku on kyllä upea... Mutta...
Meinaat siis laittaa kiharapilven??? Mulle tulee heti mielikuva, kuinka ne hiukset takertuvat ärsyttävästi tuohon kaulukseen (vai mikäsoli).