V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juhlakinkku on luuton ja valmiiksi paistettu, eli sen voi syödä suoraan paketista, ellei halua lämmittää. Kinkkurulla taas on kinkusta tehty rulla, josta siis on poistettu ihan kaikki muu kuin liha ja pyöritetty pötköksi. Vaatii paistamisen ja ovat yleensä niin pieniä ettei riitä kovin isolle porukalle.
juhlakinkku ei ole valmiiksi paistettu. Siitä on otettu osa luusta pois potkaan jätetty pala ja se on pakattu verkkoon. Muuten ihan sama kuin perinteinen. kinkkurulla on kokonaan luuton.
Juhlakinkku on luuton ja valmiiksi paistettu, eli sen voi syödä suoraan paketista, ellei halua lämmittää. Kinkkurulla taas on kinkusta tehty rulla, josta siis on poistettu ihan kaikki muu kuin liha ja pyöritetty pötköksi. Vaatii paistamisen ja ovat yleensä niin pieniä ettei riitä kovin isolle porukalle.
meillä on aina ollut juhlakinkku ja oon oottanut rasvakerroksen ja verkon pois heti kun olen sen uunista ottannut eikä kyllä oo mihkään hajonnut (paistan vielä aina reilust ylikypsäx).
Tuoresuolattu, pakastamaton kinkku, jonka hankit jostain lihakaupasta (esim. kauppahalli, pien-lihatuotevalmistaja tms.). Tosin voit olla jo myöhässä liikkeellä, parhailla on tilaukset jo tehtynä ja toimituspäivä sovittuna.Eka kertaa omaa joulua tekemässä eli: mikä on se ehdottomasti kiistämättömästi paras kinkku??? Hinnasta ei niin väliä.
Tuoresuolattu, pakastamaton kinkku, jonka hankit jostain lihakaupasta (esim. kauppahalli, pien-lihatuotevalmistaja tms.). Tosin voit olla jo myöhässä liikkeellä, parhailla on tilaukset jo tehtynä ja toimituspäivä sovittuna.
Jos itse aiot paistaa, niin ehdottomasti pakastamaton kinkku, jos hinnalla ei tosiaan ole väliä.
Meillä on viisi ihmistä jotka syövät kinkkua, mieheni mielestä pitää olla viiden kilon kinkku. Mielestäni se on liikaa, siinähän on paistamisen jälkeen melkein kilo per nuppi. Meilllä on englantilainen jouluateria joten ruokaa riittää, mitä mieltä olette, riittäisikö 2 kiloa kinkkua?
Tykkäisin tietysti kivasta isosta kinkusta mutta harmittaa kun suurin osaa jää syömättä. Iso kinkku näyttää kivalta ja sitä on kiva paistaa ja kuorruttaa. Itse en edes syö mutta muu perhe rakastaa ja jouluna mielestäni kaikki saavat jotain mitä haluavatMäärällisesti varmaaan riittää, mutta just se ei välttämättä ole sellaista perinteistä. Jos haluu perinteisen, niin pitäis olla iso kunnon skinkka.
Osta sit valmiiksi paistettu pala, pienet kinkkurullat ei ole ollenkaan sama asia.Tykkäisin tietysti kivasta isosta kinkusta mutta harmittaa kun suurin osaa jää syömättä. Iso kinkku näyttää kivalta ja sitä on kiva paistaa ja kuorruttaa. Itse en edes syö mutta muu perhe rakastaa ja jouluna mielestäni kaikki saavat jotain mitä haluavat![]()
Luomukinkku, ilman sallittuja lisäaineita, karkealla merisuolalla suolattu (tai Maldon), mut ne varataan jo helmikuulla tuottajalta suoraan.Eka kertaa omaa joulua tekemässä eli: mikä on se ehdottomasti kiistämättömästi paras kinkku??? Hinnasta ei niin väliä.
Ei, kyllä se pitää itse paistaa. Yritän löytää pienimmän mahdollisen kinkun näköisen kinkun..Osta sit valmiiksi paistettu pala, pienet kinkkurullat ei ole ollenkaan sama asia.
Mitä tuollainen maksaa ja mikä olisi se pienin kinkku kun ei tarvita 10 kiloa?Luomukinkku, ilman sallittuja lisäaineita, karkealla merisuolalla suolattu (tai Maldon), mut ne varataan jo helmikuulla tuottajalta suoraan.