L
loooove christmas <3
Vieras
Elikkäs elikkäs. Anopilla on jouluaattona syntymäpäivät. Ja hän on saanut idean että haluaisi silloin pitää juhlat. eli JOULUAATTONA O.O..! Ja aikoo vissiinki kutsua joitain sukulaisia ja ystäviään+ omat lapsensa jne. Mies tästä asiasta kertoi minulle ja sanoi että meidänkin varmaan pitäisi mennä. Olemme sopineet ajat sitten, että menemme espooseen äitini luokse joulunviettoon aamulla. Kuten perinteisesti ja illalla sitten vietämme miehen perheen kanssa aikaa.. Mutta nämä synttärit alkavat päivällä klo 1. Ja itse olen ihan kauhuissani. Sanoin samantien että en muuten ole tulossa, joulu on minulle NIIN tärkeä ja rakastan perinteitämme, joten en ala silloin anopin synttäreitä viettelemään!!
Vaikka aikuinen olenkin ja pikkupojan äiti, haluan aloittaa jouluaaton aamusta asti rutiineilla, syödä rauhassa äitini joulupuuron, katsoa koko perheen kanssa jouluohjelmia ja syödä joululounaan iltapäivällä. Tähän ei ole mahdollisuutta, jos synttäreille menemme!
Ihmettelen lisäksi suuresti, että miksi ne pitää pitää juuri aattona, vaikka silloin viralliset synttärit onkin.. miksei esim. tapanina??
Olen niiiiiiin ärsyyntyt nyt ja pelkään että koko joulu menee nyt pilalle :´(
Ja kaikenlisäksi tämä on poikamme eka joulu
Anteeksi sekainen teksti.. mitä itse tekisitte tässä tilanteessa?
Itse en halua ensin aamulla mennä äidilleni, päivällä synttäreille ja iltapäivästä kiiruhtaa taas nopeasti joulupöytään... ei sovi mielestäni jouluun semmoinen :/
Vaikka aikuinen olenkin ja pikkupojan äiti, haluan aloittaa jouluaaton aamusta asti rutiineilla, syödä rauhassa äitini joulupuuron, katsoa koko perheen kanssa jouluohjelmia ja syödä joululounaan iltapäivällä. Tähän ei ole mahdollisuutta, jos synttäreille menemme!
Ihmettelen lisäksi suuresti, että miksi ne pitää pitää juuri aattona, vaikka silloin viralliset synttärit onkin.. miksei esim. tapanina??
Olen niiiiiiin ärsyyntyt nyt ja pelkään että koko joulu menee nyt pilalle :´(
Ja kaikenlisäksi tämä on poikamme eka joulu
Anteeksi sekainen teksti.. mitä itse tekisitte tässä tilanteessa?
Itse en halua ensin aamulla mennä äidilleni, päivällä synttäreille ja iltapäivästä kiiruhtaa taas nopeasti joulupöytään... ei sovi mielestäni jouluun semmoinen :/