pärjääkö kissa ulkona -10 asteen pakkasessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
naapurin katti pyrkii aina meille sisään kun tulen kotiin... mahtaako se nyt oikeesti haluta olla ulkona ja pärjääkö se ylipäätään kuin kauan tuolla? naukuu mulle vaan ja mun sydän särkyy

Meijän katit ainaki käy ulkona joka päivä, vaikka ois pakkasta lähemmäs 20. Pyrkii sinne itse :D Pahimmilla pakkasilla ei kyllä kauaa viihdy, mutta tahtoo kuiteskin käydä ulkona pissalla ym. Ei se laatikko oo nii mukava vaihtoehto :P

EI pärjää, eikä saakkaan pärjätä. ota sisälle ja ilmoita. TEE hyvä työ, kissojen ulkona pitäminen kuin on kielletty. meillä naapurin kissa oli ovella aamuin, illoin. ei ole enää. sai paremman kodin.

voi olla mahdollista että ovat vielä ulkona.... et ole tainut mihinkään soittaakkaan, ja jos olet niin ihmellistä toimintaa sielläpäin. turussa eläinsuojeu ainakin toimii, hakee vaikka poliisi jos lyseri ei ehdi

voi olla mahdollista että ovat vielä ulkona.... et ole tainut mihinkään soittaakkaan, ja jos olet niin ihmellistä toimintaa sielläpäin. turussa eläinsuojeu ainakin toimii, hakee vaikka poliisi jos lyseri ei ehdi

jos niin todellakin soitin asiasta oisko viikko sitten ja eläinlääkäri sano menevänsä käymään siellä... Ainaki pari päivää sitten ne kanit oli vieläki siellä ulkona häkeissä...:(
Oli sillonki pakkasta mut en muista oliko näin kylmää, ainaki -15astetta kuitenki

Kyllä meidän kissat pärjää, yhden päästin aamulla sisään kun oli koko yön viuhtonut ulkona.
Mutta jos olosuhteet on sellaiset, (asutaan lähellä naapuria eikä ole mitään suojaisia ulkorakennuksia) että kissa on jatkuvasti jossain naapurin ovella maukumassa, niin en mä pitäisi ulkokissana ollenkaan.
Täällä se on ihan eri asia...

Noista kaneista vaan sen verran, että toivottavasti asiaa on edes omistajalta kysytty ennen kuin juoksutetaan eläinsuojelun porukkaa.
Tässä meidän kylällä tiedän ainakin kahdessa talossa pidettävän kaneja ulkona kesät, talvet.
Mutta niillä on häkeissään kunnon pesämökit ja sähkölämmityssysteemit, eikä niillä ole minkään valtakunnan hätää vaikka pakkasta olisi reilummalti. Karvaa kasvattavat ja väriä vaihtavat, ja viihtyvät vallan hienosti.

Yhteistyössä