Minkä ikäinen lapsi, ja minkä kokoinen talvihaalari/takki&housut lapsella on nyt käytössä?

  • Viestiketjun aloittaja "sarppa"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22524758]Onko meidän poika jotenkin pieni?
siis on sen 1v4kk, mutta haalari 80cm ja sopiva/reilu.
kun täällä monella pienemmällä/samanikäisellä paljon isompia vaatteita. vai onko teillä kovinkin reiluja?[/QUOTE]

Se varmaankin johtuu osittain siitä että toiset merkit ovat reilumpia. Meillä isokokoinen 12kk käyttää 80cm t2h haalaria. :)
 
"vieras"
Se varmaankin johtuu osittain siitä että toiset merkit ovat reilumpia. Meillä isokokoinen 12kk käyttää 80cm t2h haalaria. :)
on se kai sitten vähän pienikin :)
meillä nimittäin kaksi lassien pukua 80cm, ja ne on sopivia/vähän reiluja. ja käytetty ticketin puku saatiin 80cm ja se on vielä tosi iso.
mulla ei oo tuttavapiirissä samanikäisiä lapsia, niin en oo ajatellut tota pituutta. ja neuvolaakaan ei ole ollut pitkään aikaan, niin en tiiä minkä pituinen tuo on.
 
Meillä 1v10kk pojalla samankokoinen Ticketti. Käyttääkö muut tosi reiluja kokoja lapsillaan vai onko meidän poika pieni?
Mä olen jäävi sanomaan tuohon mitään, kun tuntuu, että kaikki muut lapset on pieniä. Kerran ollaan tavattu saman ikäinen ja saman kokoinen kaveri. :whistle:

Ja on meidän haalarissa vähän kasvuvaraa, mutta ei missään nimessä liikaa.


muoks. Toivotaan, että menee kevääseen saakka.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä