E
E
Vieras
Meillä otettiin paksumpi haalari käyttöön vasta viimeviikolla ja eilen oli sitten pph:lla mennyt toisesta puntista se "kenkäkumilenkki" (tai mikä ikinä sen nimi oikeesti onkaan) katki. Aion todellakin lähettää sen palautuspostina Reimalle, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko tuo yleistäkin? Siis onko meidän haalari joku maanantaikappale vai onko noi oikeasti noin huonolaatusia?
Eka vuosi kun ollaan ostettu haalareita ite, kun viime talvena meni äitiyspakkauksen haalarilla, niin oli ihan arvontaa noiden haalarimerkkien kanssa ja ostin sitten vaan sen, mikä oli näteimmän näkönen. Jatkossa täytyy ilmeisesti vähän perehtyä siihen merkkiinkin...
Eka vuosi kun ollaan ostettu haalareita ite, kun viime talvena meni äitiyspakkauksen haalarilla, niin oli ihan arvontaa noiden haalarimerkkien kanssa ja ostin sitten vaan sen, mikä oli näteimmän näkönen. Jatkossa täytyy ilmeisesti vähän perehtyä siihen merkkiinkin...