Onko äp:n haalari riittävä vauvalle talveksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmivauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helmivauva

Vieras
Täällä yksi hölmö esikoisen äiti taas kyselee teiltä neuvoa:)

Vauva on helmikuussa 2010 syntynyt, äitiyspakkauksen haalaria ei ehditty viime talvena vielä käyttämään (+oli ihan liian iso). Ensi talveksi sen käyttöä nyt suunnittelen ja mietinkin onko se tarpeeksi lämmin+ "hyvä" vauvan ainoaksi lämpimäksi haalariksi? Lisäksi meillä on veden+tuulenpitävä fleece-haalari (ohuempi, voi käyttää syksyllä + talvella haalarin alla pidettäväksi). Pitäisikö talvella vuoden täyttävällä olla jo joku vedenpitävä yms?

Se riippuu ihan siitä et onko vauva rattaissa vai maassa. Jos rattaissa ni tuo riittää vallan mainiosti, mut jos oleilee jo maassa, ni äp-pakkauksen puku on ku sieni.. Tietty voihan sen päälle nykästä kurahaalarit. Mut mä ite ostaisin jotku halvemmat haalarit maassamöyryämistä varten. Omalleni löysin reiman-haalarit kirppikseltä 10? ni ei harmita vaik joutuu useamman kerran pesemään

en koskaan käyttäny oikeastaan sitä äp pukua,se oli jotenkin semmonen halpis :p
edullisesti saa kunnon puvun millä voi sitten lapsi olla lumessa ja istuskella pulkassa vaikkapa ja ei tarvi pelkää et kastuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo ei varmaan mee kyllä koko "kautta". Nyt on ainakin vielä tosi reilu meidän vaaville...

minkä kokoinen vauva teillä sitten on? :o

meil menee viel ihan hyvin joulukuiselle.. oli 7kk neuvolassa 65cm ja 7kg

onpa teillä pieni vauva. :)

no han tämä.. mut miten tallaiseen ikiliikkujaan ruoka tarttuu :D

Meillä ei olisi riittänyt - ei ensinnäkään olisi mahtunut enää päälle :D ja toisekseen tarvittiin jo parempaa veden- ja tuulenpitävyyttä.

Lapset joulu- ja tammikuussa syntyneet.

Meillä oli helmikuussa syntyneellä esikoisella äp-haalari toisena talvena käytössä ja muistaakseni oli ihan ok. Mut riippuu varmaan vähän talvestakin. Jos on oikein vesikelejä, niin ehkä sit ei menisi.

Se riippuu ihan siitä et onko vauva rattaissa vai maassa. Jos rattaissa ni tuo riittää vallan mainiosti, mut jos oleilee jo maassa, ni äp-pakkauksen puku on ku sieni.. Tietty voihan sen päälle nykästä kurahaalarit. Mut mä ite ostaisin jotku halvemmat haalarit maassamöyryämistä varten. Omalleni löysin reiman-haalarit kirppikseltä 10? ni ei harmita vaik joutuu useamman kerran pesemään

peesi

peesi

Kesäkuussa syntyneelle taitaa olla ihan passeli? Kun ei maassa vielä oleile? Mä oon ajatellut kyllä sillä pärjätä ekan talven ilman mitään kakkosvarusteita, ei kai sitä sinne pakkaukseen laitettaisi jos se ihan huono olisi?

Meillä meni heinäkuussa syntyneelle äp-haalari ihan koko talven. Keväällä ostin alesta seuraavan kauden kosteussuojatun talvihaalarin, jolla käytiin pari kertaa kokeilemassa myös hangessa möyrintää. Sekään ei olisi ollut pakollinen ostos, mutta tuli halvalla vastaan niin ostin.

Yhteistyössä