Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
mä luulen
:LOL:anteeks, kuvitelin vaan niin pahaa teki

mut miks mies hyväksy miks se ei sano ettei käy, sille kun käy kaikki, kun se kuulema luota ja mä luotan takas, mut on meillä nyt kriisi ja aika pahana että mä taas aloitin biletä hulluna
Sun miehen ei pitäisi hyväksyä sun toimintaasi. Ehkä se rakastaa sua kuitenkin liikaa ja siksi haluaa antaa sun tehdä mitä haluat, toivoo että sä itse alat ymmärtämään mitä elämältä oikeesti haluat. Tai sit se ei enää rakasta sua lainkaan ja siksi sille on yksi ja sama mitä sä teet.

Mieti oikeesti jos teidän kriisin aikana sun miehes alkaisi käyttäytyä noin kun sä teet ja pistäisi sen vielä sun syyksi. Olisko sellainen mies sun luottamuksen arvoinen?

Oletko sä sun miehen luottamuksen arvoinen?

Miksi tää miljonääri ja sun mies eivät voi tavata? Vaikka teillä kotona? Jos miljonääri on sulle vain kaveri niin miksei se voi olla sitä sun miehellekin? Vai onko teillä miljonäärin kanssa jotain salattavaa mitä miehesi ei saa tietää?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22516835]Joku 40v peräkammarin poika varustettuna tupeella...njamii...not![/QUOTE]

tupeella? Höh on hänellä omat paksut hiukset

"nella"
On sillä miljonäärillä ilmeisesti todella karut kokemukset avioliitosta, jos kahden lapsen naimisissa oleva äiti joka reuhaa kakki viikonloput toisen miehen kanssa mahtuu unelmavaimon määritelmään.

Mulle sun ammatti ei ole ongelma, mutta sun suhtautuminen toisiin ihmisiin on. Muillakin kuin sinulla on tunteet, ja muut ihmiset eivät ole olemassa vain siksi, että voisivat toimia sulle hyvän olon tuottamisen välikappaleina tasan silloin kun heitä tarvitset. Ikävä kyllä tällainen asenne näistä jun jutuista välittyy.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22516635]Milanna! Siis TIETÄÄKÖ sinun miehesi tästä toisesta miehestä ja TIETÄÄKÖ sinun miehesi, että aiot tänään tavata tän toisen miehen?[/QUOTE]

:attn:

täys
[QUOTE="nella";22516889]On sillä miljonäärillä ilmeisesti todella karut kokemukset avioliitosta, jos kahden lapsen naimisissa oleva äiti joka reuhaa kakki viikonloput toisen miehen kanssa mahtuu unelmavaimon määritelmään.

Mulle sun ammatti ei ole ongelma, mutta sun suhtautuminen toisiin ihmisiin on. Muillakin kuin sinulla on tunteet, ja muut ihmiset eivät ole olemassa vain siksi, että voisivat toimia sulle hyvän olon tuottamisen välikappaleina tasan silloin kun heitä tarvitset. Ikävä kyllä tällainen asenne näistä jun jutuista välittyy.[/QUOTE]

peesien peesi

"vieras"
[QUOTE="nella";22516889]
Mulle sun ammatti ei ole ongelma, mutta sun suhtautuminen toisiin ihmisiin on. Muillakin kuin sinulla on tunteet, ja muut ihmiset eivät ole olemassa vain siksi, että voisivat toimia sulle hyvän olon tuottamisen välikappaleina tasan silloin kun heitä tarvitset. Ikävä kyllä tällainen asenne näistä jun jutuista välittyy.[/QUOTE]

Juuri näin!

"vieras"
Kyse ei ole tässä tapauksessa pelkästään strippauksesta, vaan erittäin huonosta itsetunnosta, typeryydestä, itsekeskeisyydestä, frigiditeetistä ja kiittämättömyydestä. Jollekin köyhälle reppanalle voisit kelvatakin.

"tiuku"
Rakastuneet miehet sattuvat usein olemaan aika mustasukkaisia. Ei omani ainakaan sietäisi hetkeäkään jos strippaamalla alkaisin itseäni elättämään.

Rakastuneena olen itsekin aivan helkkarin mustasukkainen, mutta jostain syystä en ole mustasukkainen siitä jos mies käy strippibaarissa. Mutta auta armias jos facebookissa joku eks tykkäilee sen tiloista liian tiheään niin nousee karvat pystyyn.

Strippari ei ole todellinen uhka, kaunis ja älykäs eksä voisi olla.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22516942]No jos se ajattelee että sinun on stripparina helppo hyväksyä transvestiitti ja sopisitte siksi hyvin yhteeen?[/QUOTE]

:LOL:mä räjähdän

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22516991]Ei se ole naurun asia. Hän varmaan ajattelee että seksityöläinen on friikki joka voi hyväksyä toisen kummajaisen...[/QUOTE]

no hei ei ole hauska, mä sen pakotin että nyt teen sinulle sen ja sen, hauska oli

"vieras"
Ei se ois sillon mikään erityinen juttu,jos "saa" sellaisen naisen jonka näkee muutkin miehet alasti kekkuloimassa miljoona kertaa päivässä. Tai siis,en mä ainakaan osais tuntee ylpeyttä sellaisesta miehestä tai pitää meidän suhdetta jotenkin erityisenä,jos olisin samalla viivalla muiden naisten kanssa. Eli siis rautalangasta vääntäen,jos nainen on jokaisen saatavilla,ei se silloin ole tavoittelemisen arvoinen.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22517004]Aah, okei...eli olet sellainen dominotar?[/QUOTE]

No oikeasti:LOL: en vaan meikasin ja hänen kavereita kans, pyysivät jopa että sama meillekin:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä