Mitäköhän tekemistä sitä keksis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mua on oikeesti alkanu tää unettomuus ja jatkuva taistelu ton nukkumisen kans ottaa aivoo nii paljo et mä oon aatellu ottaa ihan uuden lähestymistavan koko hommaan. Nukun sillon ku nukuttaa ja ku ei nukuta ni en nuku :D Yksinkertasta eikö totta! :D

Mut mitä ihmettä sitä tekis.. Ku ei sitä yöllä osaa tehä mitää järkevää.. Yhen jakson aattelin Supernaturalia kattella ja neuloo samalla kaverille sukkaa. Mut sit ei oo mitää katottavaakaa. Eikä jaksa leffaan enää keskittyy.

Ei oikee viittis alkaa yöllä siivoomaankaan :D

Mua on oikeesti alkanu tää unettomuus ja jatkuva taistelu ton nukkumisen kans ottaa aivoo nii paljo et mä oon aatellu ottaa ihan uuden lähestymistavan koko hommaan. Nukun sillon ku nukuttaa ja ku ei nukuta ni en nuku :D Yksinkertasta eikö totta! :D

Mut mitä ihmettä sitä tekis.. Ku ei sitä yöllä osaa tehä mitää järkevää.. Yhen jakson aattelin Supernaturalia kattella ja neuloo samalla kaverille sukkaa. Mut sit ei oo mitää katottavaakaa. Eikä jaksa leffaan enää keskittyy.

Ei oikee viittis alkaa yöllä siivoomaankaan :D

Mä yks yö oikeasti harkitsin että alan pyyhkii pölyjä.
Uuden lääkkeen myötä mennyt vähän rytmit sekasin.

Onko sulla joulukortit ostettuna/tehtyinä.. saati niihin osoitteet. Mä viimeyönä kirjottelin unettomina tunteina joulukortit valmiiksi.. nyt on pino kortteja merkkiä vaille :D

Rakentelet joululahjaksi ifolorilla kuvakirjan tai kuvakalenterin.

Nettiteeveestä löytyy vaikka mitä katsottavaa, jos et ole tallenteelle ottanut viime aikoina mitään. Myöskin "hiljainen" siivous on ihan hyvä juttu yöaikaan, esim jääkaapin tai ruokakomeroiden pesu. Liinavaatteiden silittäminen radiota kuunnellessa tai telkkaria katsoessa on myös melko hyvää unilääkettä.

- levität sukkakorin lattialle ja etit parittomille sukille parit,
- kaivat sormivärit esille ja maalaat olkkarin ikkunaan taideteoksen
- valat kynttilöitä tai saippuaa
- Kuuntelet yle arenasta jotain (tai yle arkistosta) ja liimaat valokuvia
- peset ikkunat

Tuo suunnitelma "nukun silloin kun nukuttaa" on varmasti paras ratkaisu - jos sinulla oikeasti on mahdollisuus nukkua milloin vain. Etkös ole töissäkin...?

Olen joo töissä. Mutta ei se tilannetta auta yhtään et mä meen sänkyyn klo 23 ja pyörin siel useemman tunnin ja sit menee hermo eikä varmasti uni tule..

Jotenki tähän on jo tottunu ku ei oo vuosiin saanu nukuttuu kunnolla. 6 tuntista duunipäivää teen ja siel on yleensä sen verran vilkasta ettei ehdi väsyä :D Eikä kyllä kotonakaan.. :D

Aamuthan ne on pahimpia, ekat puol tuntii joka aamu on silkkaa kuolemaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22513995:
Nettiteeveestä löytyy vaikka mitä katsottavaa, jos et ole tallenteelle ottanut viime aikoina mitään. Myöskin "hiljainen" siivous on ihan hyvä juttu yöaikaan, esim jääkaapin tai ruokakomeroiden pesu. Liinavaatteiden silittäminen radiota kuunnellessa tai telkkaria katsoessa on myös melko hyvää unilääkettä.

Fin-tv:tä on tullu ahkerasti käytettyä unettomuuden aikana. On katottu True Blood, Vampire diaries ja Supernatural :D Sieltä vois kyl kattella lisää katottavaa..

Neuleita vois kyllä kans suunnitella yöaikaan, sais rauhassa suunnitella ja laskee silmukoita.. Kaikki askarteluhommat mä teen tytön kans viikonloppusin :)

[QUOTE="vieras";22513982]Askartele joulukortteja.
Rupeat tekemään ristipistotöitä, ne on ihan tieteellisestikin todettu rentouttaviksi.[/QUOTE]

:D Huom. Lyylin nimimerkki on Heavyfreak.

Olen joo töissä. Mutta ei se tilannetta auta yhtään et mä meen sänkyyn klo 23 ja pyörin siel useemman tunnin ja sit menee hermo eikä varmasti uni tule..

Jotenki tähän on jo tottunu ku ei oo vuosiin saanu nukuttuu kunnolla. 6 tuntista duunipäivää teen ja siel on yleensä sen verran vilkasta ettei ehdi väsyä :D Eikä kyllä kotonakaan.. :D

Aamuthan ne on pahimpia, ekat puol tuntii joka aamu on silkkaa kuolemaa..
Hanki kirkasvalolamppu :)

[QUOTE="vieras";22514038]:D Huom. Lyylin nimimerkki on Heavyfreak.[/QUOTE]

No ei se estä tekemästä ;) Ristipistoja löytyy kyllä joka lähtöön, heavyäkin löytyy. Monet vaan mieltävät ne mummojen seinillä roikkuviin villalankatöihin. Itse en moisia tekisi, omat suosikkini ovat vesivärimaalausmaisia muliinilangalla tehtyjä töitä. Se on kuin langalla maalaisi taulua. Ohjeet voi tehdä vaikka omasta valokuvastaan, briteissä harrastavat paljon oman idolinsa kuvan kirjomista.

No ei se estä tekemästä ;) Ristipistoja löytyy kyllä joka lähtöön, heavyäkin löytyy. Monet vaan mieltävät ne mummojen seinillä roikkuviin villalankatöihin. Itse en moisia tekisi, omat suosikkini ovat vesivärimaalausmaisia muliinilangalla tehtyjä töitä. Se on kuin langalla maalaisi taulua. Ohjeet voi tehdä vaikka omasta valokuvastaan, briteissä harrastavat paljon oman idolinsa kuvan kirjomista.

No näinpä :) Mulle on mies ostanu noita tarvikkeita kauheesti ja netistä tilattii yhessä malleja. Fantasiamalleja, ihan törkeen siistejä ;)

Ei oo vaan ollu kauheesti aikaa tehä ku se vaatii niin kovaa keskittymistä ettei päiväsaikaan voi tehä ollenkaa. Kunhan tuo tyttö vähän viel kasvaa niin sit mä alan pistelee urakalla :D Mua tuol oottelee koko väriskaala DMC:n lankojaki eli jotai päälle 400 vyyhtii.. ja muutama metri kangasta.. :laugh:

Ja sellaset about 40 kiloo neulelankoja.. :snotty: :laugh: Mut niitä kyl meneeki kauheesti!

[QUOTE="Kaisa";22514077]joko tytöllä on joulukalenteri.. alat värkkään pussukoita/pikkuisia villasukkia sitä varten[/QUOTE]

Tytöllä on isovanhemmilta saatu ihana joulukalenteri. Siinä on 24 pikkuruista pahvikirjaa. On aivan ihana ja tyttö tykkää siitä kauheesti :)

No näinpä :) Mulle on mies ostanu noita tarvikkeita kauheesti ja netistä tilattii yhessä malleja. Fantasiamalleja, ihan törkeen siistejä ;)

Ei oo vaan ollu kauheesti aikaa tehä ku se vaatii niin kovaa keskittymistä ettei päiväsaikaan voi tehä ollenkaa. Kunhan tuo tyttö vähän viel kasvaa niin sit mä alan pistelee urakalla :D Mua tuol oottelee koko väriskaala DMC:n lankojaki eli jotai päälle 400 vyyhtii.. ja muutama metri kangasta.. :laugh:

Ja sellaset about 40 kiloo neulelankoja.. :snotty: :laugh: Mut niitä kyl meneeki kauheesti!

Mua alkos ny väsyttään. Ristipistot kyllä toimii. Hyvää yötä, tää menee. :)

Viime yönä mä tein valmiiks duuniin lasten joulukalenterin runot, kirjotin, tulostin ja leikkelin. Ja säädin noiden käsityömallieni kans. Yks yö siivosin tietokoneen tiedostot. Yks yö järjestelin mun kirjat tietokoneella..

Tällä vauhdilla alkaa oleen kohta aika siistiä.. :D

Yhteistyössä