Mitäköhän tekemistä sitä keksis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=5&ag=72&t=&a=6521

Täs ohjelmassa nuil tytöillä on sellaiset puserot jotka voisin itekki tehä omille tytöille (ku vain ois jaksamista ja aikaa).

[QUOTE="Kaisa";22514185]- Putsaa tietokoneen näppäimistö, kahvinkeitin, hella, liesituuletin
- Suunnittele joulun menu-lista
- Teet vanhoista joulukorteista kuvakirjan[/QUOTE]

-Just oon siivonnu
-Joulun menu on mun vanhempien harteilla :D
-Vanhat joulukortit on ties missä..

:D

[QUOTE="Kaisa";22514196]Suunnittelet kuviollisen lakin tytölle tai alat neuloa sille tonttulakkia..[/QUOTE]

Ihana tonttulakki on jo, mun äiti neulo viime jouluks ja tää joulu mennään samalla, on niin ihana! Tänää kyl openhuoneesta nappasin mukaani KappAhlin mainoslehden, siinä oli tosi nätti kirjoneulemekko, sellanen norjalaistyylinen, meinasin sellasta alkaa suunnittelee.. Lisää vaan projektia kehiin :D

Tosi jännä muuten toi linkin pusero :)

[QUOTE="Kaisa";22514246]tänään lasten kans tuota ohjelmaa katsottiin ja nappasin tuon mieleen.. ihanasti levenee alaspäin, et jos tekee vähän reilun ni menee montavuotta eteenpäin.[/QUOTE]

Joo mä katoin kans et tosi kivan mallinen helma. Täytyy pistää korvan taakse.. ;)

[QUOTE="Kaisa";22514254]sit sun pitää alkaa valaa niitä kynttilöitä.. :D niitä ku ei voi tehä lasten kanssa (siis jos ihan perinteisellä tyylillä kastamalla tekee) tai sit muotteihin. Ootko kokeillu huovuttamista? huovutat "helmet"[/QUOTE]

Toi kynttilähomma on niin pitkäpiimästä hommaa että ei oikee iske mulle.. :D Joskus oon jotai huovutusjuttuja tehny mut nekää ei oo oikee mun juttu.

Meinasin kyl et teen tolle duuniparille tuosta Novitan Puro -langasta sellaset huovutetut lapaset. Ne oli tosi kivan näköset. Täytyy vaa eka ostaa lankaa ku just sitä multa puuttuu.. :D

[QUOTE="Kaisa";22514267]http://leena.ukkolanakat.net/?p=185[/QUOTE]

Vähäks mahtavat, etenki noi puna-mustat! Mut ei, meikäläisen hermoilla ei neulota sormikkaita.. :laugh: Pari juttua on neuleissa mihin mä en kykene ja toinen niistä on sormikkaat :D

Toinen on kirjoneule tasona ja juurikin se nurja puoli. Mut sen mä ehkä tässä selätän kohta.. ;)

Yhteistyössä