Saako teillä mies tulla kotiin mihin aikaan vaan??

• Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmmmm"
[QUOTE="vieras";22512213]Kuka täällä on sanonut, että ihan sama vaikka mies tulee baarista kotiin aamuyöstä joka päivä =)[/QUOTE]

Joka toinen emäntähän täällä tohkeissaan kehuu, miten suvaitsevaisia he ovat, ja heille on ihan sama, vaikka mies joka yö tulisi aamuyöstä kotiin. Etkö osaa lukea.

"hmmmmm"
[QUOTE="lisko";22512467]Mä muuten vähän veikkaan, että 99 % miehistä kyllä löytää itselleen uuden asunnon muutaman vuoden sisällä yhteiselon alkamisesta, jos kotona tosiaan asustaa niin egosentrinen pirttihirmu, ettei kotiinsa saa tulla silloin kun työt loppuvat. Sitten sitä mietitään, että miksi parisuhteet eivät onnistu kun miestä (tai naista) komennetaan kuin pientä lasta.[/QUOTE]

Oikeasti etkö osaa lukea vai oletko vain tyhmä. Käsittääkseni keskustelussa on aloittajankin toimesta useaan kertaan tähdennetty, että kyse ei ole mistään työmenoista, vaan omista yömenoista.

Villliarvauss
[QUOTE="gen";22512509]totta helvetissä saa koska tahansa kotiinsa tulla....!!!! Onko aapee joku idiootti?????[/QUOTE]

Itse vähän veikkaan, että täällä turhankin moni nainen huutaa kovaan ääneen, että kyllä meillä saa mennä ja tulla miten sattuu, mutta jos se oma mies alkaisi joka toinen yö jossain kukkumaan, niin aika moni näistä "toisen vapautta kunnioittavista" alkaisi vaatia selitystä ja aikaisempia kotiintuloaikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmmm:
Joka toinen emäntähän täällä tohkeissaan kehuu, miten suvaitsevaisia he ovat, ja heille on ihan sama, vaikka mies joka yö tulisi aamuyöstä kotiin. Etkö osaa lukea.
Kaikkien miehet eivät ole välttämättä aina ryyppäämässä, kun vaimon silmä välttää... Eivätkä edes muita naisia hoitelemassa. Menee, jos on menoa, kotiin on aina tervetullut, kun on tulossa. Ja aina yhtä mielellään kotiin tuleekin, kun ei tarvii ottaa stressiä siitä, että vaimo saa raivokohtauksen, kun mies kotiutuu.

Ihmettelen, että täällä näin monelle naiselle on ihan sama, vaikka mies roikkuisi joka ilta baarissa aamuuyöhön saakka. Itse en kyllä tuollaista miestä kovin kauaa katselisi.
Jo avauksessa lukee että "en tarkoita mitään kapakkareissuja"...

Kuka siis on sanonut, että olisi täysin ok jos mies roikkuu joka ilta baarissa aamuyöhön saakka?

(paitsi sitä mun mies itse asiassa nimenomaan tekee, jos pilkuntarkkoja ollaan :D mutta mä en käytännössä koskaan herää kun hän tulee kotiin)

.....
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22512541:
Kaikkien miehet eivät ole välttämättä aina ryyppäämässä, kun vaimon silmä välttää... Eivätkä edes muita naisia hoitelemassa. Menee, jos on menoa, kotiin on aina tervetullut, kun on tulossa. Ja aina yhtä mielellään kotiin tuleekin, kun ei tarvii ottaa stressiä siitä, että vaimo saa raivokohtauksen, kun mies kotiutuu.
En minä ainakaan keksi muita paikkoja, joissa aamu neljän aikoihin kukun, kun baari tai joku vieras hoito... pihallako ne teidän miehet sitten istuu? Kuuta katselemassa... niin varmaan.

"Jenis"
Saa, mutta kyllä mua suoraan sanoen vituttaa jos monta kertaa viikossa herään kun toinen kömpii keskellä yötä viereen. Oon herkkäuninen, ja lapset nyt muutenkin herättelee ihan riittävästi.

itseään arvostava Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22512426:
Ei suakaan vissiin ole parisuhteeseen tarkoitettu, ainakaan parisuhteeseen miehen kanssa, kun kerran pidät kaikkia miehiä rasittavina idiootteina. Omaa tyhmyyttään miehesi on vielä vierelläsi, kun ei raukka osaa aavistaa, mitä mieltä hänestä olet tai kun ei tiedä paremmasta. Oletko miehellesi sanonut myös suoraan, että pidät kaikkia miehiä, hänet mukaanlukien rasittavina idiootteina?
Ihan sama mistä syystä mies on mun kanssa, niin kauan kun tekee töitä ja tuo rahansa kotiin. Ihan sama mitä se ajattelee. Mulla on oikeus mun mielipiteeseen ja elämäntapaan, jos miestä ei miellytä, saa lähteä. Ihan yksinkertaista.

Enkä jaksa nyt enempää tästä väitellä kanssasi, ihana miesten puolustaja. Sä olet varmasti sitten miellyttävä vaimo. Mä en edes yritä olla. Enkä ymmärrä sellaista.

Ja mun mielipiteet ei ole harvinaisia, MONI suomalainen nainen on ihan samaa mieltä. :) Mä vain olen itsenäisempi ja rohkeampi kuin useimmat niistä, ja osaan perustella asian. En vihaa miehiä, niinkuin monet. Hyväksyn niiden tyhmyyden. Mutta nyt tuli varmaan jo selväksi mitä ajattelen. Jätän tämän keskustelun tähän. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
En minä ainakaan keksi muita paikkoja, joissa aamu neljän aikoihin kukun, kun baari tai joku vieras hoito... pihallako ne teidän miehet sitten istuu? Kuuta katselemassa... niin varmaan.
Harmillista, jos miehesi ei keksi vapaa-ajalleen muuta toimintaa kuin ryyppäämisen ja pettämisen. Tai sitten sinä et keksi, mitä muka mies voi vielä kaivata kuin vaimoaan, ryyppäämistä ja vieraita naisia. Jotkut haluavat myös viettää vapaa-aikaa muulla tavoin.. Esim istua kaverin luona juttelemassa/katsomassa leffaa.. Harrastuksissa, tai jopa töissä... Tai vaikkapa kavereiden kanssa katsomassa jääkiekkoa, mikä ei mua lainkaan kiinnosta, mutta kavereitaan ja miestä kiinnostaa. Minkä jälkeen voi istua vielä muutaman tunnin kaverinsa kanssa juttelemassa pelistä. Ei mulla ole niin väliä, mitä tuo vapaa-ajallaan tekee, kunhan sen jälkeen palaa kotiin. Ja kyllä tuo osaa tien kotiin ja tulee varmasti, kun tietää, että häntä odotetaan, vaikka keskellä yötä. Eipä tarvii mitään muita yöpymispaikkoja keksiä, kun kotiinkin saa tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja itseään arvostava Nainen:
Ihan sama mistä syystä mies on mun kanssa, niin kauan kun tekee töitä ja tuo rahansa kotiin. Ihan sama mitä se ajattelee. Mulla on oikeus mun mielipiteeseen ja elämäntapaan, jos miestä ei miellytä, saa lähteä. Ihan yksinkertaista.

Enkä jaksa nyt enempää tästä väitellä kanssasi, ihana miesten puolustaja. Sä olet varmasti sitten miellyttävä vaimo. Mä en edes yritä olla. Enkä ymmärrä sellaista.

Ja mun mielipiteet ei ole harvinaisia, MONI suomalainen nainen on ihan samaa mieltä. :) Mä vain olen itsenäisempi ja rohkeampi kuin useimmat niistä, ja osaan perustella asian. En vihaa miehiä, niinkuin monet. Hyväksyn niiden tyhmyyden. Mutta nyt tuli varmaan jo selväksi mitä ajattelen. Jätän tämän keskustelun tähän. Piste.
Kulttuurieroa ehkä. Mä en ole suomalainen, vaan venäläinen. Ja ihan taatusti sitä mieltä, että venäläiset miehet ovat fiksuja, eikä mitään toisen sortin kansalaisia vaimoihinsa verrattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22512605:
Kulttuurieroa ehkä. Mä en ole suomalainen, vaan venäläinen. Ja ihan taatusti sitä mieltä, että venäläiset miehet ovat fiksuja, eikä mitään toisen sortin kansalaisia vaimoihinsa verrattuna.
En kyllä suomalaisena naisena tunnista tuota ajattelutapaa yleiseksi. Mutta ilmeisesti noinkin voi ajatella.

Ohoh
Mä olen aina pakottanu mun miehen samaan aikaan nukkuun ku ite meen, eli n. klo 21. Ei siis saa tulla kotiin sillon ku itsee huvittaa. Joka ilta on oltava klo 19 kotona ja syömässä kaurapuuroa iltapalaksi. Mun mies on illanvirkku, mä en. Se vihaa sitä että pakotan sen samaan aikaan nukkumaan, eikä se voi sietää kaurapuuroa. Mun takia se ei voi käydä harrastuksissa, ku ne kestää usein klo 20 saakka vähintään.

No hei haloo!!!! Eikai kukaan oikeesti voi määrätä koska toinen saa omaan kotiinsa tulla! Mulla on onnneks ihana mies joka on oikeestaan aina kotona (päivisin tietty töissä) eikä kauheesti käy missään. Mut sit ku hänellä omia menoja on, ni en todellakaan anna mitään ukaaseja kotiin tulosta. Ainoo on, että sanon ettei räkä poskella tulla, koska en jaksa kantaa sitä vessasta sammuneena sänkyyn jne. Onneks toi on taaksejäänyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
En kyllä suomalaisena naisena tunnista tuota ajattelutapaa yleiseksi. Mutta ilmeisesti noinkin voi ajatella.
Sorry, tais tulla kielimuuri vastaan. Et siis suomalaisena tunnista mitä ajattelutapaa, minun vai "Itseään arvostavan Naisen", jonka mielestä kaikki miehet ovat tyhmiä ja idiootteja?

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22512652:
Sorry, tais tulla kielimuuri vastaan. Et siis suomalaisena tunnista mitä ajattelutapaa, minun vai "Itseään arvostavan Naisen", jonka mielestä kaikki miehet ovat tyhmiä ja idiootteja?
Anteeksi epäselvä kirjoitukseni, en tunnista tuota ajattelutapaa, että miehet olisivat idiootteja ja tyhmiä, yleiseksi suomalaisten naisten keskuudessa.

"huhhuh"
Molemmat saadaan tulla kotiin mihin aikaan vain, oli sitten kyse työ- tai vapaa-ajan menosta.

Mutta kyllä mä silloin suutun, jos mies ei ole mitään etukäteen kertonut (tai yllättävän menon tullen ilmoittanut lähtiessään) ja tulee kotiin joskus poikkeavan myöhään. Eipä nykyisin sitä enää edes teekään. Ja itse myös toki aina kerron, minne menen ja milloin suurinpiirtein tulen kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Anteeksi epäselvä kirjoitukseni, en tunnista tuota ajattelutapaa, että miehet olisivat idiootteja ja tyhmiä, yleiseksi suomalaisten naisten keskuudessa.
No joo, kyllä minunkin mielestä tuo kuulosti lähinnä poikkeukselta kuin säännöltä, mutta kun kirjoittaja painotti, että MONI suomalainen nainen nykyään ajattelee noin, niin ajattelin olevan paras selventää, etten ole suomalainen :)

"vieras"
Itse vähän veikkaan, että täällä turhankin moni nainen huutaa kovaan ääneen, että kyllä meillä saa mennä ja tulla miten sattuu, mutta jos se oma mies alkaisi joka toinen yö jossain kukkumaan, niin aika moni näistä "toisen vapautta kunnioittavista" alkaisi vaatia selitystä ja aikaisempia kotiintuloaikoja.
Väärin.

Meidän kohdalla kyse olis silloin jo jostain muusta. Jos mies alkais kymmenen yhdessä eletyn vuoden jälkeen kukkumaan joka toinen yö jossain missä lie, niin hän olis muuttunut ihmisenä jo niin paljon, että asettaisin suhteen vaakalaudalle. Aikuista miestä en ala holhoamaan. Tänäkin päivänä hän "saa" mennä ja tulla miten haluaa.

"gen"
Mun ukko on joka perjantai kaverinsa luona ottamas kaljaa ja nauttimassa seurasta. Ja yleensä ei tartte tulla edes taksilla kotia, vaan mä vien ja haen sen sieltä, lukuunottamatta paria kertaa ku oon ollu niin väsyksis että oon soittanu et joutuu tulemaan taksilla.
Kerran oli käyny niin (olikohan uusvuos?) että mä olin jo nukahtanu ja se ei ollu saanu taksia, niin se vatsa hirveetä oli- herätä yksin sängystä....

"Jenis"
[QUOTE="gen";22512748]Mun ukko on joka perjantai kaverinsa luona ottamas kaljaa ja nauttimassa seurasta. Ja yleensä ei tartte tulla edes taksilla kotia, vaan mä vien ja haen sen sieltä, lukuunottamatta paria kertaa ku oon ollu niin väsyksis että oon soittanu et joutuu tulemaan taksilla.
Kerran oli käyny niin (olikohan uusvuos?) että mä olin jo nukahtanu ja se ei ollu saanu taksia, niin se vatsa hirveetä oli- herätä yksin sängystä....[/QUOTE]

Teillä ei taida pieniä lapsia olla? Vähän muuttuu, tai toivois että muuttuis, nuo kuviot siinä vaiheessa.

Yhteistyössä