olipa kiva viikonloppu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli meidän perheessä useampi lapsi ja mies tekee yleensä pitkiä päiviä jolloin viikolla mies ei ehdi paljoa meidän kanssamme olemaan. odotin siis vaihteeksi mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua koska oli kerrankin vapaa ja suunnittelematon viikonloppu ja siis apuja lastenkanssa jne. mutta toisin kävi: mies oli lauantaina aamulla kuin perseeseen ammuttu karhu, huusi, karjui, haukkui ja nimitteli sekä minua että lapsia, hermostui sitten kun minä hermostuin entisestään ja ilmoitti että hän tarvitsee omaa aikaa...jippii, omaa aikaa...

no mies eleli viikonlopun itsekseen siis kotona, minä siinä hoidin ruuanlaiton ja lastenhoidon ja ulkoilut ja pukemiset ja nukutukset ja yritin olla lapsille normaali kun yrittivät jutella isälleen niin ei vastannut tai karjaisi takaisin :( tosi lapsellista käytöstä joo. eilen illalla sitten klo 10 kävi halaamassa minua mennessään nukkumaan.

me ollaan oltu mykkäkoulussa koko viikonloppu, minulla ei ole enää voimavaroja kestää miehen kiukuttelua lapsissa on ihan riittämiin, mutta siis olipa kummallinen ja surullinen viikonloppu :(

anteeksi tilitys mutta jonnekin tämäkin purettava.

Okei.

Mulla sellainen viikonloppu että tein töitä 8-9 tuntia päivässä, lauantain ja sunnuntain välisenä yönä etsin karannutta juopottelevaa teiniäni ja sunnuntaina se hakkasi mua.

Kävin mä saunassakin joo ja mies oli kotona pienempien kanssa.

Uusimmat

Yhteistyössä