paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
piti tulla purkamaan pahaa mieltä... kai sitä on liian lähellä omaa parisuhdetta, kun aina ei tiedä kumpi "on oikeessa". meillä on miehen kanssa koko parisuhteen ajan (monta vuotta) ollut sama kuvio seksissä. seksiä on usein (molempien toive) esileikkiä yleensä ei, tai max 5 min mies jaksaa lämmitellä mua ennenkuin on jo itse liian kiimassa odottaakseen. itse aktissa ei kauaa nokka tuhise, mies tulee muutamassa minuutissa ja ohjelmassa on pesut ja unet... huoh.

ok, meillä on pienet lapset, raksaa jne, joten voimia ja aikaa ei hirveesti oo koko yön kestäviin puuhiin, mut mua oikeesti on alkanu ottaa tosi paljon päähän se että miehen mielestä se on vaan mun ongelma jos en tule. vaikka miten selittäisin että vois hoitaa mut ensin tms. niin ei. minä kyllä teen hänelle asioita joista tiedän että hän tykkää, esim suuseksi on osana n 2-3krt viikossa. tosin tykkään antaa suuseksiä, joten en koe sitä vain palveluksena toiselle.

eilen sitten puhuttiin illalla että ois kiva jos vois edes kerran hoitaa mut ja jos sen jälkeen vielä itse tulee niin kiva. alku oli ihan ok, mutta muutaman minuutin jälkeen mies alkoi pitämään kaiken maailman hymähdyksiä (kyllästyneitä ) ja ikäån kuin oisin ollu gynellä, kaiveli ja tonki ilman mitään tunnetta tai hakua olla vaan mua varten siinä hetkessä. sanoin että antaa olla sitten jos et kerran haluu. mies totes vaan että sähän kuivuit kokonaan. no totta hvetissä kuivun jos kuvittelen että tää on joku gynekäynti...

lopputuloksena mies taas sanoi että mulla on ongelma ei hänellä. millä saan miehen ymmärtämään että mä oon mooooonta vuotta harrastanut seksiä vaikka tiedän ettei häntä kiinnosta kuin oma tuleminen, joten voisko välillä olla mun vuoro...

oletko koittanut sitä ettei seksiä oel jos mies ei näe vähän vaivaa?
tai sitä että hoidat itse itsesi ensin ja sitten kun olet valmis niin käyt nukkumaan, jos vaikak mies sitten vihjeistäå tajuais..

[QUOTE="Neith";22507025]oletko koittanut sitä ettei seksiä oel jos mies ei näe vähän vaivaa?
tai sitä että hoidat itse itsesi ensin ja sitten kun olet valmis niin käyt nukkumaan, jos vaikak mies sitten vihjeistäå tajuais..[/QUOTE]

normaalisti hoidan itseni silloin kun mies ei ole kotona.. jos "pihtaan" se kestää max 3 päivää, jonka jälkeen mies pahoittelee ja kuitenkin seksi menee samalla kuviolla kuin ennenkin. ja mun mielestä on ok välillä molempien hoitaa itsensä, etenkin ennen seksiä on kiva jos mies tyhjentää ittensä että kestäis edes hiukan pidempään, mut kuitenkin pääasiassa parisuhteessa molempien kuuluu haluta pitää toisen tarpeista huoli. eikö? mies ei edes yritä saada mua tulemaan. on sängyssä kyl tosi ahne. ärsyttää että oon antanu tilanteen mennä näin pitkälle =(

[QUOTE="vieras";22507072]ja odotat miehesi (kuten tekstistä käy ilmi) tekevän kaiken niin ei ihme, että mies ei jaksa.[/QUOTE]

huono provo, en lähde sun leikkiis mukaan.

Siinä olet oikeassa ettet olisi ikinä saanut antaa tilanteen mennä tuohon. Miehelle ei näemmä sinun tyydytys merkitse mitään. Sinänsä harmi koska molemminpuolinen kunnioitus ja nautinnontuottaminen on sitä parhainta seksiä.

Sinuna minä ilmoittaisin tyynesti että haluan suuseksiä niin kauan että saan orgasmin ja sitten voidaan suorittaa yhdyntä. Oletteko ikinä harrastaneet seksiä niin että vain sinä olet saanut?

Kuivuudesta puheenollen, kannattaa hankkia liukkaria, sillä se "hinkkaaminenkin" tuntuu kivemmalta. Jos miehesi on aivan idiootti, pyydä häntä laittamaan vaikka Johnny Depp-naamari tai joku vastaava päähän kun harrastatte seksiä niin sinäkin voisit päästä tunnelmaan. :D

Puhu suoraan miehelle, käytä vaikka samoja lauseita kuin näissä kommenteissa:

- olet itsekäs sängyssä, ajattelet vain itseäsi ja omaa haluasi
- olen vuosikaudet vain maannut sängyssä saamatta itse mitään
- et osaa tyydyttää naista
- minulla ei ole seksielämää, vain sinulla

tai sitten se vaan ei osaa eikä tiedä edes mitä tarkoitaa toisen avittaminen :)..ei tee sitä välttämättä ilkeyttään tai laiskuuttaan vaan kun ei vaan ymmärrä miten nainen toimii..tän taki amä usein annan itselleni miehen kainalossa josta se itseasiasssa tykkää ja sitten keskitytään yhteiseen aktiin...mä en edes osaa tull ajonkun muun kopeloitavana..

[QUOTE="vieras";22507072]ja odotat miehesi (kuten tekstistä käy ilmi) tekevän kaiken niin ei ihme, että mies ei jaksa.[/QUOTE]

|O jos mies tulee jo muutenkin parissa minuutissa niin miten luulet käyvän jos nainen alkaa persettä ketkuttamaan, sehän tulee jo reisille :D

[QUOTE="vieras";22507122]Ok. On parempi maata hiljaa lahnana ja olla vittuuntunut.[/QUOTE]

Ei vaan tossa tilanteessa kannattaa vaihtaa miestä tai ottaa sellainen sivusuhde. Jos et tiennyt niin on olemassa miehiä jotka ei todellakaan laukea parissa minuutissa.

kiitos kommenteista =) osa ihan nauratti, kaikessa surullisuudessaan! on tää kans... muuten menee niin hienosti... mies vaan ei tajuuuuu! mulla ei siis normaaisti oo kuivuusongelmaa, tää eilinen oli jotenki niin kurja tilanne. niin ja joku kysyi onko meillä koskaan ollu seksiä niin että vain mä oisin tullu, no EI =( seksilelukin löytyy, pattereita ehkä ei.. mutta mun mielestä se4 ongelma on juurikin siinä että miehen mielestä varmaan mun tuleminen ei oo ensinnäkään tärkeää lainkaan, ja jos onkin, niin silti mun ongelma...

kiitos silti että sain purkaa mieltäni tänne!

No mikset hoitele itseäsi miehen ollessa kotona niin, että huomaa, mitä puuhaat. Sitten sen jälkeen kieltäydyt seksistä ja sanot, että sä oot jo saanut, että ei sua enää kiinnosta. Sehän on käytännössä sama tilanne, kun mitä teillä on nyt, mutta roolit toisin päin.

Yhteistyössä