Tiedän olevani masokisti, mutta silti kyselen asustevinkkejä pikkujouluasuuni *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
Mun mielestä rinnat ei mitenkään liikaa korostu, koska paidan kaula-aukko on kumminkin ihan normaali ja siveä, eikä näytä siltä, että tissit saattaisivat yhtäkkiä pulpahtaa esiin tai muuten paljastua. Takki saattaa hetkellisesti antaa vaikutelmaa hieman isommista rinnoista, mutta mun mielestä se ei mitään haittaa, vaan on osa takin ideaa.

Suzyanne
Mä en osaa mitään neuvoja tai vinkkejä antaa, mutta halusin tulla sanomaan, että näytätpä todella hyvältä! Tosi kaunis vartalo on sulla ja näyttää hyvältä tuo takki, kun se on noin lyhyt.
Kiitos!:heart: Tuolta näytin ennen lasta, vuoden verran kulki mukana 10 lisäkiloa mutta karistin ne kevään ja kesän aikana. Ilman vaatteita kyllä olen vähän sellainen "laihaläski" eli luiden päällä laardia, ilman lihaksia. Niitä lihaksia pitäisi nyt alkaa hankkimaan jostain.. polven nivelrikko ja yliliikkuvat nivelet vaan karsii lajit aika minimiin, tyyliin kävely, pyöräily ja uinti. : /

Juu tuossa aiemmin kirjoitinkin, että erehdyin ostamaan eilen geelirintsikat, mutta ehkei ne tosiaan tuon jakun kanssa sovi..:ashamed: Ilman jakkua kyllä näyttää maltillisemmalta.;)
Joo tisseissä mitään vikaa ole :D
onko sulla jotain muuta tuohon päälle,laitatko kuvaa millainen olisi ilman tuota jakkua ja esim kaulakorun kanssa?vai jääkö liian "paljaaksi"?

Suzyanne
Joo tisseissä mitään vikaa ole :D
onko sulla jotain muuta tuohon päälle,laitatko kuvaa millainen olisi ilman tuota jakkua ja esim kaulakorun kanssa?vai jääkö liian "paljaaksi"?
En jaksa enää ottaa kuvaa, mutta heitän tuon jakun pois pikkujouluissa melko varmasti heti "virallisen" osuuden jälkeen, ei tuo päällä voi tanssia, siinähän läkähtyy..;) Ja olen nyt tässä päättänyt että laitan sen kaulakorun josta tuossa aiemmin kirjoitin, pitkä jonka laitan kaksinkerroin, siinä on musta ohuehko ketju, ja sitten punainen ns." helminauha" jossa on ihan pienenpieniä punaisia helmiä, ja muutama isompi, soikea pallukka, samaa punaista kuin laukku ja kengät. Korvikset vaihdan sellaisiin jotka sopii korun kanssa, ehkä jotkut mustat, vähän roikkuvat, juhlavat muttei liian isot. :)

Suzyanne
Kiva asu ja sulla on kaunis vartalo. :) Mä jättäisin kuitenkin ehkä jakun pois. Ja kenkien ja laukun pitäisi olla noi punaiset ja punainen korukin olisi tuohon kiva, jos jostain löydät.
Kiitos. =) Joo korun laitan, olen laittanut tänne kuvankin siitä, kerran siinä ketjussa missä mulla oli useampia asuja, ja siellä loppuvaiheessa farkut ja tummanpunainen toppi, siinä oli se koru. Joo varmaan laitan ton jakun vaan ihan alkuun, koska tiedän että se juhlapaikka, vanha puutalo on aluks ihan jäinen, meillä on ennenkin ollut pikkujoulut siellä. Äkkiä siellä lämpenee, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.=)

Suzyanne
[QUOTE="vieras";22503761]Mun mielestä tulee liikaa punaista jos kengät,laukku,kaulakoru ja korviksetkin viel.
Korut jotain muuta[/QUOTE]

Joo korvikset ei missään nimessä punaiset.

"oona"
Minun mielestäni oikein hyvä kokonaisuus jo nyt, jokin näyttävä pitkä hopeinen kaulaketju/korvikset vielä, niin tuosta tulee tosi kiva. Pisteeksi iin päälle tietysti tulipunaiset kynnet :)

xoxo
1. Kengät. Sinänsä jo aika koristeelliset. Hyvän väriset (itselläni on ihan saman väriset nilkkurit :) ).
2. Riippuen mekosta, en nähnyt kunnolla, voisit laittaa ohuemmatkin sukkikset, ei olisi niin jyrkkä tuo ero kengän värin ja mustan välillä. No, tuo kuvan musta on ok myös, jos on turvallisempi olo, kun paksumpi sukka (ikävää, jos tulee silmäpako vaikka sukkaan). Kroppasi voisi kyllä kestää sen ohuemman, jopa tuon mekon kanssa (supermini, seksikäs).
3. Laukku. En ehkä laittaisi tuota laukkua ollenkaan. Sama punainen -->liian koordinoitu. Rennompi laukkumalli voisi olla parempi, pussukkamainen tai mitä nyt kaapistasi löytyy, tulisi sitä villiä vapautta tyyliin. Kengätkin on hiukan villit tuon kukkasen ansiosta :)
4. Koru. Minusta tuo kyllä paranisi kaulakorulla. Eli otat sen korun, josta eniten tykkäät, ja joka sopii kasvoihin, ettei vie hehkua tai tee muuta huonoa ihon värille. Ei tarvitse olla punainen, päinvastoin. Mutta saa olla punaistakin, jos laukku vaihtuu siis...ei punaiseen.
Kun olet sen korun valinnut, katso sen jälkeen, mikä laukku sopii.
5. Jakku. No niin, en sano jakusta yhtään mitään, eli tämä kaikki kirjoittamani koski ILMAN jakkua ajateltuna. Eli en todella kannata tuota jakkua, tulee liikaa kaikkea ja sekä ala- että yläosaan. Mutta jos kerran heität sen pois niin sitten, voin antaa erikoisluvan, että saat sitä alussa pitää hetken päälläsi.
Mukavaa ja villiä (?) pikkujoulua, tämä oli hauska tehtävä ratkottavaksi. Hyvä kun kerroit heti, että kengistä et luovu.

Yhteistyössä