Tiedän olevani masokisti, mutta silti kyselen asustevinkkejä pikkujouluasuuni *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Kun on täällä ennenkin mun tyyliä mollattu, niin menkööt nyt mustana tämäkin.:D

Lähinnä nyt kyselisin asusteista mielipiteitänne. Tuo punainen laukku on helppo, mutta ehkä aika tylsä ratkaisu tuohon asuun, olisikohan joku muu väri parempi? Minulla on myös mustia, kullan- ja hopeanvärisiä iltalaukkuja.

Lisäksi, kaipaakohan asu kaulakorua? Korviin tulisi platinan väriset metallirenkaat. Jos otan jakun pois, onkohan asu liian alaston ilman kaulakorua? Niitäkin löytyisi pari tuota samaa platinan sävyä.

Eikä tarvitse kenenkään tulla taivastelemaan että eikö aikuinen nainen osaa itse asuaan päättää, osaan minä tietty, ja pystynkin, minusta on vaan kiva kysellä muilta vinkkejä, kun itse ei aina jaksa pähkäillä. :whistle:

Saa siis ehdottaa asusteita.

Jakku on satiinia niinkuin kengätkin. Mekko/tunika on ohutta, laskeutuvaa materiaalia, ja legginsit aavistuksen verran kiiltävät, mutta ei yhtä paljon kuin jakku ja kengät. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suzyanne
[QUOTE="Neith";22502514]mun mielestä punainen kaulakoru sopis tosi hyvin asuun, jos vaihdat laukun väriä niin sitten varmaan pitäis kengätkin vaihtaa?[/QUOTE]

Kengistä lähdin koko asua rakentamaan, niitä en aio vaihtaa. =)

Yksi punainen kaulakoru löytyy, sellainen pitkä monin kerroin kiedottava, siinä on juuri samaa punaista kuin laukussa ja kengissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suzyanne
[QUOTE="MurMur";22502535]Tuo jakku korostaa hurjasti rintoja. Aiotko olla tyrkky? Ehkä se on tarkoituskin? :D[/QUOTE]

En aio olla tyrkky, ehkä pitäisi jättää kuitenkin laittamatta nuo eilen ostamani geelirintsikat....:ashamed:

kullanvärinen käsilaukku , kynnet kenkien kanssa sävysävyyn punaisiks ja niihin vielä kultakimalletta nätisti koristeeksi ( punakynsiin siis )

eka reaktio kun kuvan näin, oli ihan että UUU MAMA! ja olen nainen.enkä edes lesbo tai bi :D

No tuota
Jos laitat punaiset saappaat, älä missään nimessä vaihda laukkua hopean tai kullanväriseen! Hyvä noin, jos haluat vaihtaa väriä, korkeintaan mustaksi. Punainen on kyllä pirtsakampi.

"Kenguru"
Suzyanne, olet jotenkin suloinen ihminen (aiempien viestiesi perusteella). Pikkujouluasusi on hieno, mutta olisi varmaan tyylikkäämpi ilman niitä geelirintsikoita. Hauskaa pikkujoulua Sinulle!

Suzyanne
Kivaltahan tuo näyttää :)
Mä jättäisin jakun pois ja tosiaan pitkä punasävyinen kaulakoru (puiset tai hopeinen jossa punaista ja mustaa tms.) ja samaa tyyliä korvakorut.
En jaksa ottaa kaulakorusta kuvaa mutta juurikin punaista ja mustaa siinä on, matchaa aika prikulleen kenkien ja laukun kanssa. Jakun jätänkin pois aika pian, sitä pidän vain alkuillasta kun on vielä juhlapaikka viileä, eikä ole vielä sisäistä lämmikettäkään...;)

Suzyanne
[QUOTE="Kenguru";22502574]Suzyanne, olet jotenkin suloinen ihminen (aiempien viestiesi perusteella). Pikkujouluasusi on hieno, mutta olisi varmaan tyylikkäämpi ilman niitä geelirintsikoita. Hauskaa pikkujoulua Sinulle![/QUOTE]

Kiitos. :heart: Joo huomasin itsekin vasta tuosta kuvasta etten kyllä tarvitse mitään geelirintsikoita. :D

jotenki alaston
Mun silmiini tuo kaipaa jotain korua,mut ei ehkä punaista.
Jotain sormukseen sopivaa,ja keveää,ehkä silti monikerroksista?

Jos ois vana joku pikkumusta ja noi kengät niin en lykkis mukana koruja.

Kaunis vartalo sinulla!:)

"vieras"
Olen ehkä tylsä mutta mun mielestä nimenomaan kenkien ja laukun tulee olla samaa sävyä, joten pitäisin ehdottomasti tuon punaisen laukun. Ja laittaisin varmaan sen ison kaulaketjun ja jättäisin ne renkaat pois korvista, ne tuntuvat jotenkin olevan nykyään sellanen teinijuttu, varsinkin jos ovat isot.

Muuten kiva asu :)

Leukistinen aksolotli
Mä en osaa mitään neuvoja tai vinkkejä antaa, mutta halusin tulla sanomaan, että näytätpä todella hyvältä! Tosi kaunis vartalo on sulla ja näyttää hyvältä tuo takki, kun se on noin lyhyt.

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="MurMur";22502535]Tuo jakku korostaa hurjasti rintoja. Aiotko olla tyrkky? Ehkä se on tarkoituskin? :D[/QUOTE]

Hölöhölö, mikään tyrkky ole. Tyylikäs.

Yhteistyössä