Mitäs meinaatte päiväkodinhoitajille jouluna ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla olis monta ideaa lahjaks, mutta raha nousee ongelmaksi...

Meillä lapsilla yhteensä 10 hoitajaa, 2 keittiöhenkilöä ja yksi hoitoapulainen... ja opiskelijat ym.. päälle... joita haluaisi muistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ädfg;22494745:

Meillä lapsilla yhteensä 10 hoitajaa, 2 keittiöhenkilöä ja yksi hoitoapulainen... ja opiskelijat ym.. päälle... joita haluaisi muistaa...

Tällöin kannattaa leipoa jotain ja viedä kahvihuoneeseen. Muistakaa vaan, ettei ihan vikana päivänä.. silloin ne jää syömättä.

Alkuperäinen kirjoittaja ädfg;22494745:

Kokoa kahvihuoneeseen vietäväksi herkkukori, johon voit laittaa kahvia, keksejä, servettejä, pähkinöitä ym. laita koriin ja sellofaani päälle. toinen vaihtoehto kahvihuoneeseen joku joulukukka (tosin joku voi olla yliherkkä niille)

Itse olen ammatiltani kampaaja, ja lapsen hoitajalle olen yleensä laittanut joululahjaksi laadukkaan shampoon ja hoitoaineen tai jotain muotoilutuotteita. Yleensä ovat olleet tykättyjä lahjoja. Kun just noita kynttilöitä servettejä ym tilpehööriä tahtoo tulla vähän joka paikasta. Ja niinkuin joku jo aiemmin ketjussa totesi, paras lahja on sellainen jonka saa kulutettua pois. Kenellä on tilaa säilyttää kymmeniä
turhanpäiväisiä esineitä?

Yhteistyössä