Millaista seksiä hääyönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nimetön"

Vieras
Häät lähestyy ja ainoa asia mikä tuottaa minulle stressiä, on hääyö. Minulla ja miehelläni on melko vilkas seksielämä, olemme molemmat estottomia. Mitä uutta ja kiihkeää keksin hääyöksi? Olemme menossa kylpylään viikonlopuksi. Olisi mukava muistella kiihkeää hääyötä, mutta jos se onkin yksi yö muiden joukossa? Ei eroa yhtään seksiltään muista illoista? Antakaas vinkkejä :)

Sori, vinkkejä en osaa antaa, mut voin kertoa omastani... Meillä oli lähes seksitön hääyö - mitä nyt sen yhden "pakollisen" kerran sutraistiin. :) Mutta meillä oli muuten ihan sikahauskaa! Hypittiin alasti sängyille voltteja ja juotiin viiniä toistemme kainaloista jne.

Mä muistan oman hääyöni siis yhtenä elämäni hauskimmista, en suinkaan kiihkeimmistä, ja ihan hyvä niin - miksi muka juuri hääyön pitäisi olla niin erityisen kiihkeä? Ei kai se seksi siitä papin aamenesta juuri muutu?

Meillä haajuhlat kestivät seitsemään asti aamulla eli hääyö sujui muissa merkeissä. Ja olen samaa mieltä aikaisemman vastaajan kanssa. Miksi sen hääyön tarvitsisi erota niin valtavasti normaaliyöstä? Rakkaudesta kai on kyse eikä suoritamisesta...?

Meillä haajuhlat kestivät seitsemään asti aamulla eli hääyö sujui muissa merkeissä. Ja olen samaa mieltä aikaisemman vastaajan kanssa. Miksi sen hääyön tarvitsisi erota niin valtavasti normaaliyöstä? Rakkaudesta kai on kyse eikä suoritamisesta...?

Suorittamisesta hyvinkin :) ihmiset kasaa itselleen paineita mitä ihmeellisemmistä asioista ja sitten itketään kun seksi ei ollut tajunnanräjäyttävää hääyönä. :D Miten sellaisesta voi kertoa kavereille! :D
On ilmeisesti katsottu liikaa amerikkalaisia hömppä-hääohjelmia kun ei osata elää sen mukaan mikä ihmiselle olisi kulloinkin oikeasti parasta.

Meillä ei seksiä ollut, olimme juhlineet häitämme ja halusimme nukkua, nukkua ja nukkua.

kyllä ihan tarkoittanut kaikkea mitä sanoin. Ei hääyön tietenkään tarvitse olla pelkkää seksiä :) Olisi vaan ihanaa ja vapautunutta olla vain alasti koko ajan ja paneskella pitkin hääsviittiä. Mitä muuta keksisin?

Jos pari on ollut pitkään yhdessä, niin hääyöstä on turha yrittää repiä uutta ja tajunnanräjäyttävää kokemusta. Hääyö oli todella merkityksellinen asia siihen aikaan, kun se oli pariskunnille ensimmäinen kerta, jolloin he harrastivat seksiä. Miten se voisi olla sitä pariskunnalle, joka on rakastellut vaikka 300 kertaa aikaisemmin?

Me rakastelimme hääyönä ihan tavallisesti, vaikka mieluummin olisin jättänyt sen väliin, kun olin niin sairaan väsynyt, että kuolema meinasi tulla. Minulle tärkeintä hääillassa, hääyössä ja hääaamussa oli se ihana tunne, että olimme saaneet jakaa yhdessä ne ihanat kokemukset kirkossa ja häissä ja nyt ollaan naimisissa. Romantiikka siis, vaikka en muuten niin erityisen romanttinen ihminen olekaan:) Tietysti se hääyöpaikkakin lisäsi hohtoa. Häät olivat maaliskuussa ja olimme pienen saaressa olevan hotellin ainoat yöpyvät asiakkaat, saunaosasto ja ulkoporeamme oli vapaassa käytössämme (pitkään emme kyllä siellä jaksaneet olla). Tunnelma oli toisaalta vähän karmivakin, mietimme alkaisimmeko leikkiä "hohtoa" hotellin tyhjillä käytävillä:D Aamulla saimme aamiaiseen huoneeseen, kun henkilökunta saapui paikalle ja paikan ravintola aukesi.

Mä järjestäisin kylpyammeellisen hotellihuoneen (tai jos löytyy joku mökki jossa kylpyamme, tai jos kotona on), ja hääyönä mentäis sitte juhlinnan päätteeksi lämpimään kylpyyn sylikkäin, vois vaikka jotain rauhottavia/rentouttavia yrttejä laittaa mukaan. Kylpyveteen yrttejä tai sitten tuoksulyhtyyn jotain hyväntuoksuista eteeristä öljyä. Jos mahdollista niin kynttilöitä valaistukseksi. Romanttista ja rentouttavaa, ei välttämättä seksiä ollenkaan, läheisyys ja pieni hellittely riittäis. :)

Mä järjestäisin kylpyammeellisen hotellihuoneen (tai jos löytyy joku mökki jossa kylpyamme, tai jos kotona on), ja hääyönä mentäis sitte juhlinnan päätteeksi lämpimään kylpyyn sylikkäin, vois vaikka jotain rauhottavia/rentouttavia yrttejä laittaa mukaan. Kylpyveteen yrttejä tai sitten tuoksulyhtyyn jotain hyväntuoksuista eteeristä öljyä. Jos mahdollista niin kynttilöitä valaistukseksi. Romanttista ja rentouttavaa, ei välttämättä seksiä ollenkaan, läheisyys ja pieni hellittely riittäis. :)

Rauhottavia, rentouttavia yrttejä? Et kai suinkaan tarkoita kannabista?

Nettivinkkasin poliisille varmuuden vuoksi.

[QUOTE="vieras";22486144]Rauhottavia, rentouttavia yrttejä? Et kai suinkaan tarkoita kannabista?

Nettivinkkasin poliisille varmuuden vuoksi.[/QUOTE]

Sulla on näemmä aika suppea käsitys rauhottavista/rentouttavista yrteistä. :D

Minä hämmästys... :O Tälläinen puhee tiis äitiien pälstä? Ollut teillä seksy ennen vihitty? Ymarsi oikein? :O Mutta mitee tuollainen hääyö se ei ole oikeaa. :/

Yhteistyössä