Mies pitää mua vankina!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanki

Vieras
Mä oon pakkolevossa ja tuun hulluks täällä! Mies vie auton avaimetkin etten vaan lähe minnekään. Me riidellään koko ajan kun mul on pinna kireellä kun en voi tehdä mitään, enkä näe ketään. Haluisin jo vaikka sairaalaan ennemmin kuin olla täällä ukon säälin varassa kotona.

No oisinkin seksiorjana mut kun ei saa edes sekstailla... sikskin hermot kireellä. Makaan selälläni maha pystyssä ja odotan että kuluis kuukausi että vauva vois tulla ulos. Ja en voi laittaa ruokaa tms. eikä oo mistä laittaakaan kun en voi käydä kaupassa. Mies ruokkii mua ranskalaisilla ja lankkupotuilla ja kalapuikoilla, joita tursuaa jo korvistakin, ja ne aiheuttaa närästystä... :( Mut kun ei kuulemma osaa tehä muuta.

Mieheltä puuttuu puheen ymmärtämisen kyky ja on lukutaidoton, et osaa neuvo sitä mitä kaupasta pitää tuoda tai miten laitetaan ruokaa...??? No joo ymmärrän tilanteen sietämättömyyden :hug:

Mieheltä puuttuu puheen ymmärtämisen kyky ja on lukutaidoton, et osaa neuvo sitä mitä kaupasta pitää tuoda tai miten laitetaan ruokaa...??? No joo ymmärrän tilanteen sietämättömyyden :hug:

Se inhoo "pomottamista" eikä halua että mä neuvon sitä, meille tulee aina keittiössä tappelu jos ollaan siel yhtä aikaa :) Eineksiä kyselin mutta kun mies ei tykkää niistä ja ne on siitä turhan kalliita :(

Kun oiskin kavereita jotka ehtis kylään mut kun asutaan niin kaukana... Ja kaiken lisäks mä näytän ihan petolinnun perseeltä kun kampaajallekaan ei oo päässy ja tukka on ihan ylikasvanu ja kaamee, vaatteet ei mahu päälle joten käytän ihania miehen teepaitoja ja verkkareita...

Onneks tää ei oo ikuista, mut tää kolme kulunutta viikkoo on saanu mut jo ihan pohjamutiin ja vielä voi olla tuplasti yhtä kauan edessä.

Ehkä lasten hankintaa olisi ollut syytä harkita sitten vähän tarkemmin, kaikkia yllätyksiä kun voi tapahtua eikä asiat mene niin kuin on toivonut ja suunnitellut. Ja jos miehelle ei voi kauppalistaa kouraan pistää niin... ehkä tosiaan olisi kannattanut miettiä.

kait se nyt tuo sulle mitä sä pyydät kaupasta, jos sä vaikka oikein kiltisti pyydät että "voi kultamuru kun mun niin tekisi meili pinaattilettuja ja saarioisen roiskeläppää, voisitko mitenkään tuoda niitä?" Tsemppiä, kyllä se pakkolepo vielä loppuu!

Ehkä lasten hankintaa olisi ollut syytä harkita sitten vähän tarkemmin, kaikkia yllätyksiä kun voi tapahtua eikä asiat mene niin kuin on toivonut ja suunnitellut. Ja jos miehelle ei voi kauppalistaa kouraan pistää niin... ehkä tosiaan olisi kannattanut miettiä.

No voi herranjestas tätäkin kommenttia! Tuolla periaatteella ei kukaan saisi tehdä yhtään lasta. Ihan kaikkeen mahdolliseen kerta kaikkiaan ei voi varautua. Ai niin, voihan se taivaskin pudota niskaan tai mies jäädä meteorin alle tai tulva viedä asunnon tai karhu raadella odottavan äidin lenkillä tai mitä vielä.

[QUOTE="vieras";22483924]No voi herranjestas tätäkin kommenttia! Tuolla periaatteella ei kukaan saisi tehdä yhtään lasta. Ihan kaikkeen mahdolliseen kerta kaikkiaan ei voi varautua. Ai niin, voihan se taivaskin pudota niskaan tai mies jäädä meteorin alle tai tulva viedä asunnon tai karhu raadella odottavan äidin lenkillä tai mitä vielä.[/QUOTE]

Kiitos!
Raskaana olevalla on täysi oikeus syyttää miestä kaikesta? Kuten aiemmin ilmaisin ymmärrän hyvin tilanteen tuskallisuuden, mutta, mutta... asioista ei ihan noin vaikeita pidä tehdä itselleen. AP:lle edelleen tilanteen johdosta :hug:

Yhteistyössä