Haluaisko joku antaa vinkkejä mitä mun blogille tarttis tehdä? :D

Ilman niitä kynttilöitä paljon parempi, mut voishan tuo keskiosaki olla jollain muulla värillä ku valkosella... Tulis sellanen pehmeempi tunnelma :D

Kirjotusvirheitä en edes huomannu, vaikka usein oon niistä todella tarkka!
 
hhhhhh
Joo, uusi pohja on todella paljon parempi kuin se vanha.

Mietin niitä kuvaustaustoja vielä. Hellan päällä ei kannata kuvata enää yhtään enempää :-D

Mä en kyllä 20-vuotiaana olisi tuollaista paistia osannut kuvitellakaan laittavani, hyvä sinä!
 
[QUOTE="vieras";22476630]Blogissa pitäis olla jotain, että sitä tekee myös omaksi hyödyksi eikä vain muille.[/QUOTE]

Huomio: mä en tee yleensä ruokia samalla tavalla kahdesti ja ne parhaat jää unholaan. Näin mä muistan ne myös tulevaisuudessa, joten on tästä mullekkin hyötyä ;)
 
:)
Tää ruskeakin ulkoasu on ihan kiva! Edelleen selkeä lukea, vaikka itse tykkäänkin enemmän lukea tummaa tekstiä valkealla pohjalla kuin päinvastoin.

Korjasit välilyöntivirheet bannerista, mikä on kiva, mut vielä yks kirjoitusvihreä :) "Kokkaileva 20-vuotias, äiti-ihminen täällä bloggailee omaksi ja muiden iloksi :)" 20-vuotiaan ja äiti-ihmisen välistä pilkku pois! Sit on hyvä.
 
Tykkään, kiva blogi! Mustakin olis kiva kirjoittaa tommosta blogia millä on joku tietty tarkoitus, mutta mulla ei pysy koskaan mielenkiinto tarpeeks kauan yllä :D Mun blogi onki sitten sellanen epämääräinen sähellys :D :D
 
[QUOTE="vieras";22476977]Aiheen on syytä olla sellainen mikä oikeasti kiinnostaa sinua niin sit se ehkä voi kiinnostaa muitakin. Ei ketään kiinnosta jos bloggailee bloggailun vuoksi.[/QUOTE]

Ruoanlaitto on aina ollut mun sydäntä lähellä ja siksi nimenomaa teen ruokablogia :) Kirjoitustyyli täytyy vielä saada hanskaan ni voi tulla kiinnostavampi :) Musta toi on ehkä vähän tönkkö, mutta harjottelu tekee mestarin :D Vai miten se meni :D
 
"vieras"
En tiedä pystyyköhän noita jotenkin kategorisoimaan. Siis laittamaan jotain asiasanoja mitä klikkaamalla sais vaikka kaikki possuruuat. Ois hyötyä omassakin blogissa jos tuo on mahdollista.
 
Että sais tulevaisuudessa esim. pääruoat ja jälkiruoat eriteltyä. :D Tai esim. täytekakut ja pikkusuolaiset :)
Tarkotat kaiketi siis nuita tunnisteita. Mun blogissani esim. St. Brigitten on tuossa arkistoinnin yläällä tunnisteet... Ulkoasuasetuksiin meet, ja lisäät sivulle gadgetin, valitset sieltä tunnisteet ja aina kun kirjotat postausta, kirjotat siihen laatikkoon siis esim. täytekakut jne. Nyt olevia tekstejä voit muokata siitä pikkukynästä postauksen alla ja lisätä näin jälkikäteen tunnisteen :) Kysy vaan jos et tajunnu, oon huono selittää :D
 

Yhteistyössä