ei tietenkää. :ashamed:Mulle on kehittynyt ½-putkiaivot noiden äijien kanssa (huumori on painokelvotonta) ja tuli heti mieleen millaista kommenttia ne heittäis noista kuvista. Mut me naiset ei oikeesti ajatella niin? Kyllä tuosta hyvä tulee.
Valkoinen tausta tekstille on kyllä hyvä ja varma valinta.Ilman niitä kynttilöitä paljon parempi, mut voishan tuo keskiosaki olla jollain muulla värillä ku valkosella... Tulis sellanen pehmeempi tunnelma
Kirjotusvirheitä en edes huomannu, vaikka usein oon niistä todella tarkka!
:ashamed: ei. ei tarttis koko hellaakaan olla enää Se on yhtä vanha kuin minäkinJoo, uusi pohja on todella paljon parempi kuin se vanha.
Mietin niitä kuvaustaustoja vielä. Hellan päällä ei kannata kuvata enää yhtään enempää :-D
Mä en kyllä 20-vuotiaana olisi tuollaista paistia osannut kuvitellakaan laittavani, hyvä sinä!
Katso sieltä kommentointi asetuksista.hmm, mitenköhän se onnistuu.. St.Brigitten: Osaaks sä kertoo mulle miten sais ton kommentoinnin kaikille?
Eikös se itse ruokakin tule kuitenkin täyttämään teidän perheen vatsaa? Sekin hyöty siisHuomio: mä en tee yleensä ruokia samalla tavalla kahdesti ja ne parhaat jää unholaan. Näin mä muistan ne myös tulevaisuudessa, joten on tästä mullekkin hyötyä
löyty ja laitettu kaikille mahdollisuus kommentoidaKatso sieltä kommentointi asetuksista.
Niin sekin on kyllä juuEikös se itse ruokakin tule kuitenkin täyttämään teidän perheen vatsaa? Sekin hyöty siis
Hyvä että sait avun kommentointiin.Olisko vielä jotain mitä vois lisätä/poistaa/muokata?
Osaakos joku sanoa mulle saako ton kategorioitua jotenkin?
Että sais tulevaisuudessa esim. pääruoat ja jälkiruoat eriteltyä. Tai esim. täytekakut ja pikkusuolaisetHyvä että sait avun kommentointiin.
Mitä tarkotat kategoroinnilla?
Tarkotat kaiketi siis nuita tunnisteita. Mun blogissani esim. St. Brigitten on tuossa arkistoinnin yläällä tunnisteet... Ulkoasuasetuksiin meet, ja lisäät sivulle gadgetin, valitset sieltä tunnisteet ja aina kun kirjotat postausta, kirjotat siihen laatikkoon siis esim. täytekakut jne. Nyt olevia tekstejä voit muokata siitä pikkukynästä postauksen alla ja lisätä näin jälkikäteen tunnisteen Kysy vaan jos et tajunnu, oon huono selittääEttä sais tulevaisuudessa esim. pääruoat ja jälkiruoat eriteltyä. Tai esim. täytekakut ja pikkusuolaiset
Juu löyty ja tajusinTunnisteet saat laittamalla sivupalkkeihin tunnisteet asetuksista ja aina uutta tekstiä luodessa kirjotat tunnisteen siihen laatikkoon. Tajusitkohan tästä selityksestä nyt yhtään mitään?