Mulla on uus tatska :P

[QUOTE="moi";22475422]oot rohkea ap, hatunnosto sille!

Miksi ja miten päädyit juuri tähtiin? :)[/QUOTE]

Mulle tähdet on aina ollu "se juttu" :p
Joskus miljoona vuotta sitten, ku otin ekat tatskat ne oli tähtiä. Olkapäät mulla on täynnä tähtiä. Sit on lasten nimee ja hääpäivää yms sekotettuna tähän samaan teemaan. Mun tuhkatkin nakataan tähtitaivaalle, jos sen saan itse päättää :)
 
""
"Mun tuhkatkin nakataan tähtitaivaalle, jos sen saan itse päättää "
Saahan sen itse päättää mihin ne heitetään, mutta ei ne sinne taivaalle mene vaan ihan maahan laskeutuu. Tosin jos oikein tuulisena päivänä nakkaa niin ne saattaa leijua vähän pidempään mutta eiköhän ne sinne laskeudu maahan kuten tuhkat normaalistikin.
Ja tuulisena päivänä tuuli voi tehdä käännöksen äkkiäkin ja voi olla että tuhkasi päätyvät lähimmäistesi keuhkoihin....
 
[QUOTE="vieras";22475344]SAMAA IHMETTELEN!!! Ammattitaitoinen tatuoija ei tee tatuointia naamaan!
Varmaan jonkun narkin tekemä :D[/QUOTE]

Miksi ei tekisi?
Mistä tunnistaa narkin? Mäkin oon, joudun syömään sairauteeni kolmiopillereitä kourakaupalla päivässä. Ei tää ainakaan itse mtn vetänyt ja jos jaksatte etsiä niin sen portfolion netistä löydätte. Enpäs sitä tänne ala laittamaan, niin ei turhaan saa miesrukka äiti-immeisiltä narkkileimaa ottaansa, kun omiakin semmosia hänellä on :heart:
 
[QUOTE="";22475691]"Mun tuhkatkin nakataan tähtitaivaalle, jos sen saan itse päättää "
Saahan sen itse päättää mihin ne heitetään, mutta ei ne sinne taivaalle mene vaan ihan maahan laskeutuu. Tosin jos oikein tuulisena päivänä nakkaa niin ne saattaa leijua vähän pidempään mutta eiköhän ne sinne laskeudu maahan kuten tuhkat normaalistikin.
Ja tuulisena päivänä tuuli voi tehdä käännöksen äkkiäkin ja voi olla että tuhkasi päätyvät lähimmäistesi keuhkoihin....[/QUOTE]

Hohoij, huumorin kukka se kukkikoon. :popcorn:
 
"Martta"
Nättihän tuo kyllä on :) ja mielestäni sopiikin sinulle! Mutta samaa mieltä olen kuin moni muukin ;) - että itse en kasvoihini tatuointia ottaisi. Sitä tiedä, miten mieli sen suhteen iän myötä muuttuisi...
 
""
"Hohoij, huumorin kukka se kukkikoon. "

Mitäs huumoria tuossa, kunhan vaan kertoilin tosiasioita ettet pety jos sairaalassa viime hetkillä joku kertoo ettei ne tähtituhkat leijukaan taivaalle asti. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22475753]Tosi tökerösti tehty, ei ole minkään hyvän tatskaajan työtä. :([/QUOTE]
Lisään vielä, että mulla ei ole mitään tatskoja vastaan, ei edes naamassa olevia. Kuvakin on jokaisen oma valinta ja makuasioista ei kannata kiistellä, mutta se, jos tatuointi on huonosti tehty, sattuu kyllä silmiin. En ymmärrä, miksi niin moni ihminen ottaa tatuoitinsa täysin toistaitoisella kuvantekijällä. Niitä hyviäkin ammattilaisia kun on olemassa, vaikka taksat saattaa olla vähän kovemmat ja jonotusajat tietty pitkät.
 
[QUOTE="vieras";22475753]Tosi tökerösti tehty, ei ole minkään hyvän tatskaajan työtä. :([/QUOTE]

Onks sul yhtään tatskaa? Toi on otettu ehkä kaks päivää teon jälkeen ja siinä on pakkelia päällä :D Eli aika iso rupikerros joka leviää on vielä tossa vaiheessa. Mun mielestä ne on hyvin tehty, kattoo kuin läheltä hyvänsä.
 
[QUOTE="vieras";22475774]Lisään vielä, että mulla ei ole mitään tatskoja vastaan, ei edes naamassa olevia. Kuvakin on jokaisen oma valinta ja makuasioista ei kannata kiistellä, mutta se, jos tatuointi on huonosti tehty, sattuu kyllä silmiin. En ymmärrä, miksi niin moni ihminen ottaa tatuoitinsa täysin toistaitoisella kuvantekijällä. Niitä hyviäkin ammattilaisia kun on olemassa, vaikka taksat saattaa olla vähän kovemmat ja jonotusajat tietty pitkät.[/QUOTE]

Mikä tossa nyt eritoten pistää silmääsi?



Ihan uteliaisuudesta kysyn.
 
.
Onks sul yhtään tatskaa? Toi on otettu ehkä kaks päivää teon jälkeen ja siinä on pakkelia päällä :D Eli aika iso rupikerros joka leviää on vielä tossa vaiheessa. Mun mielestä ne on hyvin tehty, kattoo kuin läheltä hyvänsä.
Ja tämä meidän olisi pitänyt tietää mistä?

Ja vaikket minulta kysynytkään tuota tatuointien määrää, niin vastaan silti, että juu on. Aika paljonkin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22475790:
Mikä tossa nyt eritoten pistää silmääsi?



Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Esimerkiksi tuon etummaisen tähden yläsakara on melko kökkö ja yksi viiva selvästi muita paksumpi, taaempana olevat taas näyttävät ainakin kuvassa suttuisilta ja viivat epätaisilta. Tokihan kuva ja turvotus vääristää jonkin verran, mutta ei tuo kyllä mitään huipputyötä ole.
 
"vieras"
Onks sul yhtään tatskaa? Toi on otettu ehkä kaks päivää teon jälkeen ja siinä on pakkelia päällä :D Eli aika iso rupikerros joka leviää on vielä tossa vaiheessa. Mun mielestä ne on hyvin tehty, kattoo kuin läheltä hyvänsä.
Eli kaiken muun idioottimaisuuden lisäksi isket pakkelia paranemassa olevan avohaavan päälle ja vielä ilmoitat sen ihan pokkana :D.

Kylmeitkaikkiio! :LOL:
 
[QUOTE="vieras";22475819]Esimerkiksi tuon etummaisen tähden yläsakara on melko kökkö ja yksi viiva selvästi muita paksumpi, taaempana olevat taas näyttävät ainakin kuvassa suttuisilta ja viivat epätaisilta. Tokihan kuva ja turvotus vääristää jonkin verran, mutta ei tuo kyllä mitään huipputyötä ole.[/QUOTE]

No nää muut tuli nyt tässä loppuketjussa vasta ilmi, eli on pakkelia (varjelkoon) eikä vielä parantunut kunnolla- siis rupea.

Mutta mua jotenkin aina niin ihmetyttää nämä tämän tyyliset kommentit, minkä jätit (ei henk. koht) kun usein pienen kuvan perusteella ollaan valmiit sanomaan että 'eipä tuo ammattilaisen jäljeltä näytä...' :whistle:

Mä jään aina mielenkiinnolla odottamaan että sitten linkitetään kuva ammattilaisen (siis tooodellisen) työn jäljestä ja näytetään että mitkä siinä nyt sitten oli niitä epäkohtia.
 
"vieras"
Onks sul yhtään tatskaa? Toi on otettu ehkä kaks päivää teon jälkeen ja siinä on pakkelia päällä :D Eli aika iso rupikerros joka leviää on vielä tossa vaiheessa. Mun mielestä ne on hyvin tehty, kattoo kuin läheltä hyvänsä.
Ei ole, kun en ole vielä löytänyt Sitä Oikeaa tatskaajaa ja kuvaa. Lähipiirissä tatskoja taas on ihan valtavasti, ja esimerkiksi poikaystäväni lukuisia tatskaprojekteja on tullut seurattua erittäin läheltä. Tiedän kyllä, miten iho on turvoksissa ja ruvellakin tatskauksen jälkeen. Kuten sanoin, voi toki olla, että ihan vaan se ja kuva vääristää. Mutta kuvassa tuo tatska näyttää huonosti tehdyltä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22475845:
No nää muut tuli nyt tässä loppuketjussa vasta ilmi, eli on pakkelia (varjelkoon) eikä vielä parantunut kunnolla- siis rupea.

Mutta mua jotenkin aina niin ihmetyttää nämä tämän tyyliset kommentit, minkä jätit (ei henk. koht) kun usein pienen kuvan perusteella ollaan valmiit sanomaan että 'eipä tuo ammattilaisen jäljeltä näytä...' :whistle:

Mä jään aina mielenkiinnolla odottamaan että sitten linkitetään kuva ammattilaisen (siis tooodellisen) työn jäljestä ja näytetään että mitkä siinä nyt sitten oli niitä epäkohtia.
Artists - Love Hate Tattoo Studio - Miami

Muutama esimerkki ammattilaisten kädenjäljestä =)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22475845:
No nää muut tuli nyt tässä loppuketjussa vasta ilmi, eli on pakkelia (varjelkoon) eikä vielä parantunut kunnolla- siis rupea.

Mutta mua jotenkin aina niin ihmetyttää nämä tämän tyyliset kommentit, minkä jätit (ei henk. koht) kun usein pienen kuvan perusteella ollaan valmiit sanomaan että 'eipä tuo ammattilaisen jäljeltä näytä...' :whistle:

Mä jään aina mielenkiinnolla odottamaan että sitten linkitetään kuva ammattilaisen (siis tooodellisen) työn jäljestä ja näytetään että mitkä siinä nyt sitten oli niitä epäkohtia.
No sanotaan nyt sitten vaikka niin, että mun mielestä tuon kuvan perusteella ei näytä minkään erityisen hyvän tatskaajan työltä. Voi toki olla, että irl kuva näyttääkin iiihan erilaiselta.

Kuka tahansa erottaa varmasti hyvän ja huonon tatuoinnin toisistaan, kun oikeasti katsoo niitä, eikä vain vilkaise.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22475845:
No nää muut tuli nyt tässä loppuketjussa vasta ilmi, eli on pakkelia (varjelkoon) eikä vielä parantunut kunnolla- siis rupea.

Mutta mua jotenkin aina niin ihmetyttää nämä tämän tyyliset kommentit, minkä jätit (ei henk. koht) kun usein pienen kuvan perusteella ollaan valmiit sanomaan että 'eipä tuo ammattilaisen jäljeltä näytä...' :whistle:

Mä jään aina mielenkiinnolla odottamaan että sitten linkitetään kuva ammattilaisen (siis tooodellisen) työn jäljestä ja näytetään että mitkä siinä nyt sitten oli niitä epäkohtia.
Mä en nyt ole ap:n tatskaa haukkunut, mutta linkitämpä silti mun mielestä taitavien tekijöiden kuvia. Noi kaksi duunaa tosi hyin. Omanikin olen ottanut tuolla.

One Eye Tattoo Studio
 

Yhteistyössä