Voi kun vauva nukkuisi yöt hyvin, tässä vaan univelka kasvaa

Vielä kyllä jaksaa, mut jos jatkuu jatkossa samalla tavalla, niin väsymys vielä iskee.
Vieressä tuo kyllä nukkuisi, mutta kun se ei vaan onnistu, vauvan on nukuttava omassa sängyssä mun sängyn vieressä.
Päivisin vetelee kyllä sikeitä tuossa korissa vrsin pitkiäkin aikoja.

Viimeksi muokattu:
Ei ole eka, vaan tuossa pyörii tuo 2v. esikoinen, joka ei välttämättä nuku päiväuniakaan.
Vieressä ei voi nukkua kun tuo esikoinen nukkuu siinä ja on liian vaarallista ottaa vauva siihen viereen

Laita kantoliinaan ja nukkukaa nojatuolissa.
No sitten ei tuo esikoinen nuku, kun se on kans niin pirkaleen herkkäuninen ja herää herkästi jos sen vieressä ei nuku.
Niin ja tuolla esikoiselle on jokin ihme magneetti, kun se nukkuu ihan minussa kiinni, vaikka kuinka yrittäisi sitä kauemmaksi siirtää, niin vääntää heti itsensä takaisin mun kylkeen kiinni.

Aamuyöstä onneksi saan sellaisen 3 tunnin pätkän nukuttua, silloin alkaa taas tuolla vauvalla nukkumisaika, mutta sitä ennen heräillään tunnin välein. Iltavirkku taitaa siis olla kuten esikoinenkin.

...
[QUOTE="ööö";22476531]Miksi teette putkeen niitä lapsia?En vaan tajua.[/QUOTE]

Miksi te opetatte ne nukkumaan vain vieressänne. Mitä jos saatte kolmannen lapsen, mihin helkkariin se siinä sitten tungetaan. En vain tajua.

"vieras"
Joo, mäkään en oikein ymmärrä miksi se lapsi opetetaan siihen viereen nukkumaan. toki jos olet jo tosi väsynyt, niin sitten mitä vain mikä auttaa unen saamiseen, mutta kyllä mä yrittäisin vaan sinnitella, jotta vauva alkaisi nukkumaan, ja omassa sängyssään.

tiedän että nyt tulee haukut ja muu jauhanta, mutta mä en enää tätä asiaa kommentoi,joten turhaan alatte :)

"ansu"
Teetkö sä muuta kun valitat täällä kuinka huonosti sulla menee? Pakkoko niitä vauvoja on pukata jos niitä ei jaksa hoitaa...Ymmärrän kyllä jos useamman kuukauden vauva valvottaa, mutta vastahan sä synnytit. Nyt vähän asenteen muutosta!

km
No esikoinen toiselle puolelle sua ja vauva toiselle. Sillon esikoinen ei pääse kierimään vauvan päälle. tai sitte teet niinku me on tehty:vauvan pinnasänky ihan sun sänkyyn kii ja laita välistä pois.Petaat niin, että sekä vauvan sänky että teidän sänky on yhtä samaa sänkyä. Sillon vauva voi olla vieressä mut se on turvassa siellä pinnasängyssä kuitenki esim siltä teiän esikoiselta. Järjetöntä se sun on univelkaa kasvattaa jos kerran vauva nukkuu vieressä hyvin: kehittelet nyt vaan jotain edellämainittua tai sen kaltaista,että voit ottaa vauvan viereen.

aloittaja
Tässä syy miksi meillä "opettettu"/opetettu lapset nukkumaan omissa sängyissä. Ei temppuiluja, eikä vaikka tuossa tilanteessa sänky täynnä muksuja ettei vauva vois nukkuu vieressä jos sitä vaatii. Ja mikä parasta : parisuhde kukoistaa.

Yökukkujan äiti
Mulle kelpaisi, jos "vauva" nukkuisi ihan missä vaan. Siis omassa sängyssään tai vieressä. Vauva lainausmerkeissä, koska ikää jo 1v1kk. Mutta totta, huonoihin uniin tottuu. Ja kun lapsi on muuten ihan mielettömän ihana, rakas ja täydellinen niin ehkä tämä yksi pikkuvika tässä menee. Aika varmaan auttaa. Mutta kun kukkuu hereillä puolentunnin välein ja tätä jatkunut jo puolisen vuotta niin välillä olen kyllä aika töttöröö :D

Täydellinen, NOT
[QUOTE="vieras";22476798]Onneks ollaan opetettu molemmat muksut jo vauvana nukkumaan omassa sängyssä.[/QUOTE]

:D :D Suuret on luulot. Ei vissiin ole ollut koliikkia tai korvakierrettä.

Yhteistyössä