Mulla on uus tatska :P

""
Kunhan et tee samaa temppua kuin se ulkomaalainen tyttö joka haastoi tatuoijansa oikeuteen kun tatuoija oli 'luvatta tatuoinut montakymmentä tähteä' hänen naamaansa hänen nukkuessaan (just joo!)
Myönsi toki myöhemmin valehdelleensa paniikissa kun isänsä ei tykännytkään että tyttärellä oli tähtiä naamassa enemmän kuin taivaankannella talviyönä...

Huono päätös noin näkyvä tatska, rajaa aika monta työ-alaa pois jos et omalla alallasi enää työllisty (oletan että nykyinen työsi sallii moiset tatskat). Kannattaa pitää tämänhetkisestä työstäsi siis kynsinhampain kiinni. =/
 
lkjh
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22475030:
Mä en ymmärrä tuota, että näkyvät tatuoinnit ja lävistykset rajaa töittensaantia. : /

En enää nykypäivänä.
eihän ne enää läheskään joka alalla rajaa.. jotkut hienot ravintolat eivät kyllä ota töihin jos on näkyviä tatuointeja tai lävistyksiä..
 
"Horuksen silmä"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22475030:
Mä en ymmärrä tuota, että näkyvät tatuoinnit ja lävistykset rajaa töittensaantia. : /

En enää nykypäivänä.
Valitettavasti ne nykypäivänäkin usein saattaa rajata töitten saantia. Kuitenkin se on ulkonäkö mikä monesti työpaikan saannin ratkaisee. Halusi uskoa tai ei.
 
"vieras"
[QUOTE="Horuksen silmä";22475089]Valitettavasti ne nykypäivänäkin usein saattaa rajata töitten saantia. Kuitenkin se on ulkonäkö mikä monesti työpaikan saannin ratkaisee. Halusi uskoa tai ei.[/QUOTE]

No joo , mutta luulis että tässä asiassakin kehitytään koko ajan. Palkkaavat pomot kun itse voivat jo usein omistaa vaikka mitä omassa kropassaan.
Eriasia jos on joku kirkkoveneen kuva naamassa, mut tuollaset nätit ja sirot tähdet nätin naisen kasvoissa, niin eipä ne nyt hirveästi haittaa.. Muutama vuosikymmen ettenpäin, niin meillä on vuodeosastot täynnä hoidettavia joilla on pimpsassa läväriä ja tatuointeja siellä täällä.. eiköhän tuo vanha asenne " eisaatöitäkunon näkyvätatska" ole jo poistumassa.

Vai oikeasti : Haittaako jotakuta palstailijaa, jos siwan kassalla on otsassa tähti tai arkkitehdillä kämmenselässä nalle puh.
 
"Horuksen silmä"
[QUOTE="vieras";22475113]No joo , mutta luulis että tässä asiassakin kehitytään koko ajan. Palkkaavat pomot kun itse voivat jo usein omistaa vaikka mitä omassa kropassaan.
Eriasia jos on joku kirkkoveneen kuva naamassa, mut tuollaset nätit ja sirot tähdet nätin naisen kasvoissa, niin eipä ne nyt hirveästi haittaa.. Muutama vuosikymmen ettenpäin, niin meillä on vuodeosastot täynnä hoidettavia joilla on pimpsassa läväriä ja tatuointeja siellä täällä.. eiköhän tuo vanha asenne " eisaatöitäkunon näkyvätatska" ole jo poistumassa.

Vai oikeasti : Haittaako jotakuta palstailijaa, jos siwan kassalla on otsassa tähti tai arkkitehdillä kämmenselässä nalle puh.[/QUOTE]

Niin mulla on itselläni tatskoja ja mua ei häiritse kenekään tauoinnit. Mä tunnen myös monia tatuioituja ( ja lävistettyjä ) ja he ovat törmänneet työpaikoilla/työhönottohaastattelussa näihin vanhanaikaisiin suhtautumisiin tatuonneista, kirkkaista tukkaväreistä , lävistyksistä yms.
 
"vieras"
[QUOTE="Horuksen silmä";22475145]Niin mulla on itselläni tatskoja ja mua ei häiritse kenekään tauoinnit. Mä tunnen myös monia tatuioituja ( ja lävistettyjä ) ja he ovat törmänneet työpaikoilla/työhönottohaastattelussa näihin vanhanaikaisiin suhtautumisiin tatuonneista, kirkkaista tukkaväreistä , lävistyksistä yms.[/QUOTE]

Niin ? Ja ovat jääneet ilman töitä sitten ,niinkö ?
Tuo alkaa olla aina vaan harvinaisempaa kyllä. Mutta kummasti mekin joille asia on ihan ok, niin elätetään tuota luuloa, että vihreellä tukalla ei saa töitä..
 
"Horuksen silmä"
[QUOTE="vieras";22475152]Niin ? Ja ovat jääneet ilman töitä sitten ,niinkö ?
Tuo alkaa olla aina vaan harvinaisempaa kyllä. Mutta kummasti mekin joille asia on ihan ok, niin elätetään tuota luuloa, että vihreellä tukalla ei saa töitä..[/QUOTE]

Sitä mä en tiedä ovatko jääneet ilman työtä juuri niiden tatskojen tai tukan värin takia, mutta niihin asioihin on kiinnitetty huomiota työpaikkahaastatteluissa ja sitten on työpaikka mennyt jollekin muulle hakijalle. Kerran on myös sanottu yhdelle ystävälleni kesken työpäivän kun kävi ilmi että hänellä oli näkyvässä paikassa tatska että ymmärrät varmaan että me ei voida pitää sua tässä hommassa koska tuota tatuointia ei saa työpuvun alle piiloon.
Mä en elätä luuloa että vihreällä tukalla ei sais mistään töitä, mutta tiedän että on ihmisiä jotka eivät ota nykypäivänäkään työntekijää jolla on näkyviä taskoja tai vihreä tukka. Mutta syytön mä olen siihen.
 
""
Siwan kassalle hakee tämänhetkisessä työttömyys-tilanteessa tod näk aika monta hakijaa. Jos kaksi hakijaa on samalla tasolla koulutuksen ja kokemuksen suhteen mutta toisella on tatskat naamassa, kumman luulet saavan paikan?
Turha elää pilvilinnoissa.
 
"aaaaa"
mun ex:llä melkosesti tatuointeja, toinen käsivarsi kokonaan rystysiin asti. todella pitkät mustat hiukset. ja asiakaspalvelu työssä. kesällä kulki töissä t-paidassa. on todella pidetty työntekijä. et ei nykyisin tatuoinnit rajaa työpaikkoja välttämättä.

sairaanhoitajinakin nähnyt ihmisiä joilla tatuointeja vaikka muille jakaa, ihan näkyvillä paikoillla
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22475030:
Mä en ymmärrä tuota, että näkyvät tatuoinnit ja lävistykset rajaa töittensaantia. : /

En enää nykypäivänä.
Olen ollut kuudessa päiväkodissa töissä ja minulla on nenälävistys. Viidessä ekassa paikassa lävistys ei haitannut, yhdessä johtaja ihan ihmetteli kun kysyin, haittaako lävistys. Kuudennessa paikassa oilin töissä pari viikkoa kunnes johtaja ilmoitti, että en voi olla töissä lävistys nenässä, koska näytän epäluotettavalta! Liekö joku lapsen vanhempi ois tehny ilmotuksen "epäluotettavasta" hoitajasta.
 

Yhteistyössä