Kuolema tuli sukuun.

• Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
voimia
Syntymä ja kuolema ne käsikädessä käypi.
Iloitse siis rakkaasi vapautumisesta tästä maallisesta vaelluksesta.
Vierelläsi on hän, jota eniten kaipaat. Ole surussasi iloinen.

Osanottoni suruun :hug:

Itse menetin 2 viikkoa sitten rakkaan vaarini 77 vuoden iässä :'( Itse olen +32 viikolla raskaana ja surullinen olen, kun vaari ei ehtinyt nähdä neljättä laspenlapsenlastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22472398:
Osanottoni. :hug:

Mun mummoni kuoli vajaa kolme viikkoa sitten. Ensi viikonloppuna on hautajaiset. :(
Voimia sinullekin:hug: Meillä oli viime perjantaina vaarin hautajaiset. Raskas paikka oli :'( mutta tosi kaunis (jos niin voi sanoa), kun kaikki meni juuri niin, kuin vaari oli halunnut.

:(
osan otot :( <3 minun pikkusiskoni kuoli 12 vuotta sitten, ja suru on vieläkin suuri :( ja ystäväni poistui kesällä.. Kuolema on kova paikka.. otan todella paljon osaa, ja voimia!

"Hmmmmm"
Voisiko aloittaja kertoa kuka on kuollut. Tietäisin miten reagoida asiaan. Onko kyseessä ihminen, eläin????

Kaikki vaan valittelee vaik ei tiedä kuka on kuollu. Voihan se olla et aloittajan rotta on kuollu.

En halua olla tunteeton, mut täällä nämä aloitukset on otettava pienellä varolla aina.

"vieras"
[QUOTE="äiti87";22472532]otan osaa. oma äitini kuoli oman käden kautta elokuun alussa ja mietin tuota päivää vieläkin päivittäin, kliseistä mutta ehkä ajan kanssa helpottaa..[/QUOTE]

Oma isäni kuoli oman käden kautta 34 vuotta sitten ja vieläkin mietin häntä vaikka itse olin alle kymmenen vuotias enkä paljoa muista. Niin monesti olisin häntä tarvinnut!

"a p"
[QUOTE="Hmmmmm";22472560]Voisiko aloittaja kertoa kuka on kuollut. Tietäisin miten reagoida asiaan. Onko kyseessä ihminen, eläin????

Kaikki vaan valittelee vaik ei tiedä kuka on kuollu. Voihan se olla et aloittajan rotta on kuollu.

En halua olla tunteeton, mut täällä nämä aloitukset on otettava pienellä varolla aina.[/QUOTE]

Anteeksi, poistuin joksikin aikaa palstalta. Äidin serkku. Ei niin läheinen enää, mutta lapsena enemmän. Ei ollut ikätoveri kuitenkaan, enemmän sellainen tätihahmo mulle. Silti suru on :(.
Kiitos osanotoista!

Yhteistyössä