Onneksi mä pääsin eroon yhdestä ihmisestä kun sille näyttää kuppi maistuvan todella hyvin

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mun oli aiemmin olosuhteiden pakosta olla tekemisissä sen ihmisen kanssa. Tämä ihminen teki jotakin joka sai mut todella vainoharhaaseksi ja onneksi sain hoidettua homman niin, että pääsin siitä tyypistä eroon.

Näin tuon tyypin nimittäin tänään. Toinen oli niin tuhannen takus, että ei riittäny jalkakäytävä vaan piti poiketa ajoradalle tai ojaan.

Mä ohitin tuon tyypin likan kanssa hyvin nopiaa eikä onneksi tainnu tunnistaa meitä.

[QUOTE="vieras";22463792]tunnistin vain tuon murteen. ihanaa kun ihmiset kirjoittaa omilla murteillaan![/QUOTE]

No joittenkin mielestä se on aivan kamalaa kun kehtaan tuoda esille oman murteen. :D Mä vähän säästelen palstalaasia, mutta ne jotka on mulla faces kaverina on varmasti huomannu mun kirjootukset. Ja sen miten kaveri vastaa kun ei nekään murretta säästele...

Mä en siedä juoppoja yhtään. Tai ylipäänsä humalaisia kohtaan mulla on erittäin matala sietokyky. Menee hermot oikeastaan samantien, sitä sössötystä jaksa kuunnella. Johtuu varmaan siitäkin, että mun mutsi on alkoholisti ja siihen päälle vielä omaa runsaasti narsistisia luonteenpiirteitä. Ei esim. uskonut ollenkaan kun sanoin, että mun kotiin ei tulla humalassa eikä tänne tuoda yhtään alkoholia. Ei kun HÄNELLÄ on oikeus juoda missä HÄN haluaa. Nyt en ole yli puoleen vuoteen ollut sen kans missään tekemisissä, mikä on ollut mulle tosi suuri helpotus. Mulla oli koko ajan sellanen tunne ku olisin roikkunu löysässä hirressä :(

Mut pointtini on siis se, että kannattaakin pysytellä viinaan menevistä tyypeistä mahdollisimman etäällä. Tais osa mennä jo ot:n puolelle, sori :)

[QUOTE="vieras";22463879]Mä en siedä juoppoja yhtään. Tai ylipäänsä humalaisia kohtaan mulla on erittäin matala sietokyky. Menee hermot oikeastaan samantien, sitä sössötystä jaksa kuunnella. Johtuu varmaan siitäkin, että mun mutsi on alkoholisti ja siihen päälle vielä omaa runsaasti narsistisia luonteenpiirteitä. Ei esim. uskonut ollenkaan kun sanoin, että mun kotiin ei tulla humalassa eikä tänne tuoda yhtään alkoholia. Ei kun HÄNELLÄ on oikeus juoda missä HÄN haluaa. Nyt en ole yli puoleen vuoteen ollut sen kans missään tekemisissä, mikä on ollut mulle tosi suuri helpotus. Mulla oli koko ajan sellanen tunne ku olisin roikkunu löysässä hirressä :(

Mut pointtini on siis se, että kannattaakin pysytellä viinaan menevistä tyypeistä mahdollisimman etäällä. Tais osa mennä jo ot:n puolelle, sori :)[/QUOTE]

No mä olen baarissa töissä ja jostakin kumman syystä jaksan työn puolesta kattoa sitä touhua. Mutta omaan elämään en sitä halua.

No joittenkin mielestä se on aivan kamalaa kun kehtaan tuoda esille oman murteen. :D Mä vähän säästelen palstalaasia, mutta ne jotka on mulla faces kaverina on varmasti huomannu mun kirjootukset. Ja sen miten kaveri vastaa kun ei nekään murretta säästele...

Kannatan myös murrelinjaa, Scarletin juttuja on muutenkin aina kiva lukea minusta, ja tuo on vaan niin koriikasta jotenkin --- itsellä sukujuuria tuolta myös.

Yhteistyössä