Ei kai mulla ole mitään tautia? vai mitää ihmettä tää on, auttakaa ja kertokaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mitä ihmettä"

Vieras
Mä olen nyt muutaman päivän ajan ihmetellyt kun persvako on tuntunut jotenkin "hiertyneeltä" ja tänään sitten päätin tutkia näkyykö siinä mitään haavaumia. En siis sen kummemmin, kuin pyllistin peilin edessä. No vähän ärtynyt on iho, mutta säikäytti se, että siinä persvaon molemmin puolin on ilmestynyt tasan peilikuvana kummallekin puolella punaiset läntit, joista on iho rikki. en sen kummemmin alkanut sörkkimään, varovasti vain tunnustelin, ja ovat kosteita, mutta ei niistä kuitenkaan vuoda mitään tms.

Mitä ihmettä tää voi olla?
Ei pitäis mitään tautia olla, kun olen naimisissa.

jospa olet pessyt huolimattomasti pyllyn ja sinne on jäänyt muhimaan jotain likaa, joka on sitten polttanut ihoa rikki.
nyt vaan huolellinen hygienia ja kuivaus pesujen jälkeen ja vaikka sinkkivoidetta sinne jos haluat laittaa.
mitään tautia en nyt lähtisi heti arvelemaan :)

Arvelen samaa mitä endiekin, mutta ihan näin "ystävän" neuvona: se naimisissa olo ei takaa millään muotoa sitä ettetkö sä vois silti saada sukupuolitauti tartuntaa.

[QUOTE="vieras";22453015]Avioliitto suojaa sp-taudeilta? Mielenkiinnolla haluaisin nähdä tutkimustuloksia.

Ei pitäis mitään tautia olla, kun olen naimisissa.[/QUOTE]

Minä haluaisin myös nähdä tutkimustuloksia... Kappas kepposta, kun "mun" miehellä olikin yhtäkkiä kondylooma vaikka naimisissa oltiinkin. Eipä suojaa papin aamen sp-taudeilta, ei...

[QUOTE="Satu";22453069]Minä haluaisin myös nähdä tutkimustuloksia... Kappas kepposta, kun "mun" miehellä olikin yhtäkkiä kondylooma vaikka naimisissa oltiinkin. Eipä suojaa papin aamen sp-taudeilta, ei...[/QUOTE]

Se sun miehes on voinu saada sen kondylooman sulta, se kun ei oireile välttämättä mitenkään. Vai onko miehes ainoa kenen kanssa oot harrastanu seksiä? Ja kyllä, kondis voi tarttua jopa suojatussa yhdynnässä. Ja jos vielä oikein muistan, suurimmalla osalla naisista on se virus elimistössä, kaikilla se vaan ei koskaan aktivoidu.

[QUOTE="Satu";22453069]Minä haluaisin myös nähdä tutkimustuloksia... Kappas kepposta, kun "mun" miehellä olikin yhtäkkiä kondylooma vaikka naimisissa oltiinkin. Eipä suojaa papin aamen sp-taudeilta, ei...[/QUOTE]

kondylooma voi olla oireeton vuosikausia, jopa kymmeniä, joten hyvinkin on miehes voinut ton saada ennen teidän suhdetta.

Niin, jos oletus on, että kumpikin on uskollisia, niin silloin nyt ei ensisijainen epäily ole sp-tauti.

tuun tänne ihmettelemään. arvelin itsekin lopulta jos olisi hiivaa, nyt kun on tullut vedettyä oikeita hiilari- ja sokeripommeja viikon ajan urakalla.
Canesten voidetta laitoin eilen, mutta nyt nuo on alkanut ärtymään, ja tuntuvat istuessakin epämukavalta.
Kannattaisiko mun ostaa vaikka basibact voidetta ja käyttää sitä?

[QUOTE="anna";22456492]eihän sul ole kihomatoja? mä kokeilisin ihan ens alkuun pesu + kuivaus ja talkkia[/QUOTE]

eikö silloin kutisis tuo peräaukkokin?
siinä ei ole mitään vikaa, vaan sen yläpuolella.

Mäki tosin veikkaisin tuota et sul on jääny jossain vaiheessa sinne ulostetta ja se on hangannu + polttanu ihon rikki (onko rikkeymät samallakohti eripuolilla pyllynposkia, jos on ni tämä melko todennäköinen vaihtoehto).

[QUOTE="anna";22456497]Mäki tosin veikkaisin tuota et sul on jääny jossain vaiheessa sinne ulostetta ja se on hangannu + polttanu ihon rikki (onko rikkeymät samallakohti eripuolilla pyllynposkia, jos on ni tämä melko todennäköinen vaihtoehto).[/QUOTE]

joo ihan peilikuvina on.
ompas noloo :D

Yhteistyössä