Kehtaisitko mennä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huihei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun pitäis ostaa paketti kondomeja.... mut tuntuu tosi nololta siinä samalla kun käy lastenvaunujen kanssa kaupassa oastamassa maidot niin lyyä paketti kondomeja tiskiin...
 
Tottakai kehtaat ostaa sen =) Ja osta samalla se litku siitä vierestä, se, jonka pitäis lisätä naisen nautintoa. On kuulemma hyvää tavaraa =)

Ei se kassa sitä mieti mitä sä ostat, työtään se tekee. Tuskin muistaa sua jälkeenpäin kumminkaan.
 
Tottakai kehtaat ostaa sen =) Ja osta samalla se litku siitä vierestä, se, jonka pitäis lisätä naisen nautintoa. On kuulemma hyvää tavaraa =)

Ei se kassa sitä mieti mitä sä ostat, työtään se tekee. Tuskin muistaa sua jälkeenpäin kumminkaan.

Ai ei? :D Ainahan voi itseään lohduttaa sillä että ei se kassa ajattele yhtään mitä ostat saatika muista sinua mutta valitettavasti ei se ihan näin mene.
Mieheni ja moni ystäväni on kassalla ja kyllä sieltä jotkut vähänkin erikoisemmat ostokset/asiakkaat on muistunu mieleen/kiinnittäneet huomion.

Ihme kun kukaan ei vielä ole tullut raivoamaan tähän ketjuun että "TOTTAKAI KEHTAA MIXEI KEHTAIS OOX JOKU KEHARI VAI??!!".
Asiaan, en kehtaisi ostaa dildoa mistään Prismasta ja ihan siitä syystä että törmään siellä hyvin usein sukulaisiin, vanhoihin opettajiin, kavereideni vanhempiin, terveyskeskuksen hoitajiin ja muihin kummin kaimoihin.
Eihän siinä mitään väärää ole, mutta en halua törmätä esmes sukulaisiini dildo kädessä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammaa hävettää;22452596:
mun pitäis ostaa paketti kondomeja.... mut tuntuu tosi nololta siinä samalla kun käy lastenvaunujen kanssa kaupassa oastamassa maidot niin lyyä paketti kondomeja tiskiin...

Muakin on alkanut nolottamaan kondomien ostaminen! Voi elämä, ikää kuitenkin jo 33 vuotta. Ehkä turvaudun nettikaupan tarjontaan.
 
MÄ kävin kaupassa ja oli kaksi nuorempaa mukana (1v ja 3v) lättäsin muiden ostosten mukana paketin kortsuja kassalle, niin täti totes, että mihis sä näitä tarvit kun oot eronnu. Minä sitten kilttitnä tyttönä kerroin :) ei ole täti kysyny toistamiseen, mutta aina muistaa punastua xD
 

Yhteistyössä