Jos mieheni ostaisi niin pitäisin, en osaa tosin tilannetta kuvitella nykyisessä suhteessa, mies tuntee makuni ja panostaa lahjoihin. Exältä sain useammankin korun jotka oli niin eri tyyliä kuin mistä pidän, ja kävi ilmi et mies osti oman/exänsä maun mukaan, ja tää piittamattomuus näkyi suhteessa muissakin asioissa, onneksi on ex!
Eli jos olisi kertaluontoinen moka/virhearvio niin pitäsin korua, vinkkaisin sopivassa tilanteessa omasta maustani jatkoa varten. Jos olisi jatkuvaa ja kaikki lahjat olisi ei-mun tyyliä niin sanoisin nätisti ja kysyisin kyllä jo samalla että eikö miestä yhtän kiinnosta mun maku ja tyyli?
ps. mä en toivo koruja lahjaks enkä niitä saa, halvemmat lahjat on oikein kivoja kun ne on ajatuksella valittu!=)