Ootteko yrittäneet hakea apu tohon ongelmaan? En millään pahalla kysele, mut ajattelen teidän parisuhdetta, et jos sua ei kiinnosta ni ehkäpä miestäsi pian kiinnostaa vieraat... Toivottvsti ei kuitenkaan näin tuu tapahtumaan, mutta kun itseäni ajattelen, ni helposti lähtisin vieraissiin, jos oma ukko ei antas mulle pitkiin aikoihin...Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Josksu aiemmin ja vielä raskaana ollessakin olin aivan mahdottoman kyltymätön, mutta nyt kotiäitinä ei kiinnosta tuon taivaallista, ei edes miehen kanssa.. Mies kyllästyy joku päivä odottelemaa, että mun kiinnostus taas heräisi..
Mun mies on semmonen, et vaikka siltä pyytäs pelkkää sormetusta ni ei se tee sitäkää :/ Et pakko se on vaa sit iteksee, en mä saa vaikka kuin hinkkaisin itteäni siinä toisen nähen.Alkuperäinen kirjoittaja apina kapina:Mulle kelpaa miehen kalu ja "must magia" ja aina tulee hyvä ja tyytyväinen mieli.
Te jotka ette saa yhdynnässä orkkua ni kertokaa/vaatikaa miestänne tekemään hommaa sillälailla, että teistä tuntuu tosi hyvälle. Ei mies muuten sitä tiiä jos vaa makatte ihan rauhassa ja ajatteleltta syntyjä syviä. Koko kroppa ja ajatusmaailma mukaan
Ps pikkuriikkinen sielikuvitusta ei oo pahaksi
Kyllähän se on niin että kaikki tyydyttää itseään jossain vaiheessa,minä ainakin ...ja usein vaikka on vireä seuralainen.Ja ehdottomasti naisen kanssa kaikki mahdolliset ja mahdottomat esileikki kikat sormettamisesta lähtien,onhan nainen sen arvoinen.Kyllä jämpti on nii!!!!Alkuperäinen kirjoittaja .:Mun mies on semmonen, et vaikka siltä pyytäs pelkkää sormetusta ni ei se tee sitäkää :/ Et pakko se on vaa sit iteksee, en mä saa vaikka kuin hinkkaisin itteäni siinä toisen nähen.Alkuperäinen kirjoittaja apina kapina:Mulle kelpaa miehen kalu ja "must magia" ja aina tulee hyvä ja tyytyväinen mieli.
Te jotka ette saa yhdynnässä orkkua ni kertokaa/vaatikaa miestänne tekemään hommaa sillälailla, että teistä tuntuu tosi hyvälle. Ei mies muuten sitä tiiä jos vaa makatte ihan rauhassa ja ajatteleltta syntyjä syviä. Koko kroppa ja ajatusmaailma mukaan
Ps pikkuriikkinen sielikuvitusta ei oo pahaksi
Well I don't.Alkuperäinen kirjoittaja JakeBrander:well, who doesn't
Hih! Mulle kävi kerran kans ihan samalla tavalla, tosin ei ollu sitä dildoa. Eli siis joo, kyllä tyydytän. Ja siihen on tyytyminen... :kieh:Suunnilleen joka toinen päivä. Mieheni on saanut mut kiinni "itse teosta" yöllä peiton alla dildoni kanssa :kiss: