Viikonlopun kirppispino

Mä oon tehnyt shoppailuja kirppiksellä, entäs te?

Hyvät löydöt: kaksi pikkupussia duplojen erikoisosia yht 4e. Mm heppa, kärryt, ukkoja ja huonekaluja.

Ok-löydöt eli ei mitään superhalpaa: Plaston iso kuorma-auto ulos, hyväkuntoinen (8e), poika valitsi Bioniclen (4e) ja pussillisen Pokemon pelimerkkejä (1e). Mulla ei oo käsitystäkään mitä noilla pelimerkeillä tehdään, mutta ainakin niitä käytetään meillä leikkikaupassa.

"miuu"
ei olla ehditty minnekään, eikä varmaan huomennakaan. eli kotosalla ollaan.

Huutista olen selaillut, mutta kun ei oikein ole tarvetta millekään, niin mitään en ole sieltäkään huutanut. Nukkekodista haaveilen... :D

Mä en voinut olla ostamatta sitä heppaa, kun just olin kuolannut sitä sun kuvissa. Se oli ihan sama kun sun löytö: valkoinen pilkullinen ja vihreät kärrit. Mutta sulla oli enemmän isoja tavaroita eli minusta parempi ostos. Ootas, jos saan ne hetkeksi pois käytöstä kuvan ottamista varten :D
Oi se onkin jotenkin niin suloinen heppa :) Mä olen yrittäny saada ne kärryt käymään jollekkin toisellekkin eläimelle mut ei onnistu meidän kaikki elukat on joko liian korkeita tai liian leveitä :confused:

Laita kuva, please :attn:

Nyt katsoin tarkemmin, että joku on iskenyt hampaansa muutamaan palikkaan,mutta ei se haittaa. Heppa kärryineen oli just sopiva meille - meillä on peruseläimiä tosi vähän ja meiltä puuttui ruskea tuoli ja pyöreä pöytä. Mä yritän himmailla duplo-ostoksia, mutta näitä erikoisosia saatan joskus ostaa. Puuhapeten työkoneistakin pari puuttuu vielä (traktori ja pena)

Oi miten hienoja, mä just harmittelin et kun on ne tuolit mut ei pöytää. ja hieno tuo kannu ja liha-palikka ja se kelta-asunen on aika jännän näköinen :D

Mä olen yrittäny metsästää puuha-pete legoja kirppikseltä mut eipä ole onnistanu :(

"juu"
kysymys kaikille-pesetkö kirpparilta ostetut vaatteet aina,ennen kun otat ne omaan käyttöön? mä pesen ja tänään kuulin kaverilta että olen vähän outo lintu sen takia... no höh,kai toisetkin pesee ne ennen kun käyttää itse.....

"virtahepo"
Mä pesen vaatteet aina ennen käyttöä, oli ne kaupasta tai kirpparilta. Ja vauvan lelut oon pessy/desinfioinu Neo-Amiseptilla.

Perjantaina pääsin rauhassa kiertelemään kirpparilla ja kerrankin löytyikin jotain :)

*2 nukkea 6 euroa/kpl (ei näitä uusia vaan semmoisia 70-80-luvun nukkeja)
*My little pony-tyylinen pehmolelu 2,50 euroa (uusi, Joulupuu-keräykseen)
*Brion kilpikonna pehmo/helistin 2 euroa (on äiti- ja lapsikilppari)
*Tutan oranssi body koko 74 0,60 euroa (edessä kuvana rekka-auto)
*Kappahlin ruskea Smurffi-body koko 62 1,50 euroa
*Viidakkopoika Mowgli tyynyliina 1,50 euroa (aikuisten kokoa)
*Lovely bears valkoiset puolipotkarit koko 68 0,60 euroa
*Lovely bears vaalean siniset puolipotkarit koko 62 0,80 euroa
*Lindexin vihreä Bamse-takki koko 68 1,50 euroa
*Tutan ruskeat collegehousut koko 62
*Lindexin rusketa collegehousut koko 68
*Name it Barbapapa-body koko 68
*Plaston pieni vihreä lentokone 0,20 euroa
*Herra Hakkarainen-pehmo 1 euro
*pieni pussi hama-helmiä, pastelliväri 1,20 euroa
*Tomy rumpuja soittava nalle 1 euro
*Tomy lautasia hakkaava pupu 1 euro (tää ei ihan toiminu kunnolla :( )
*2 FP lelua 0,80 euroa/kpl
*Plaston kuorma-auto 0,50 euroa
*Ristomatti Ratian vaaleanpunainen Poi-tuikkukippo 1 euro (oli niin halpa, että pakko ostaa vaikka pinkki :D )
*keraaminen lehmätuikkukippo 1 euro (lahjaksi lehmäfanille)
*4kpl postikortteja 0,45 euroa/kpl
*Digimon tarra-arkki 0,20 euroa

[QUOTE="juu";22449435]kysymys kaikille-pesetkö kirpparilta ostetut vaatteet aina,ennen kun otat ne omaan käyttöön? mä pesen ja tänään kuulin kaverilta että olen vähän outo lintu sen takia... no höh,kai toisetkin pesee ne ennen kun käyttää itse.....[/QUOTE]

Pesen, ihan ehdottomasti.

[quote="virtahepo";22450532]mä pesen vaatteet aina ennen käyttöä, oli ne kaupasta tai kirpparilta. Ja vauvan lelut oon pessy/desinfioinu neo-amiseptilla.

Perjantaina pääsin rauhassa kiertelemään kirpparilla ja kerrankin löytyikin jotain :)
[/quote]

Sulla olikin melkonen löytölitania :)

Perjantain kirppisreissulla löytyi pehmoinen, silmät sulkeva teletappi kuopukselle (4€, mikä oli kyllä aika hinnakas, mutta kun tuo pieni ihminen niin rakastaa tappeja ;)).

Löysin myös kylpyleluille pienen muovisen korin, johon kätevä kerätä kipposet kylppärin lattialta (90snt) ja saunailtoja varten vaaleanpunaisen ison muovisen "reikäkassin" (tai laukun), johon saadaan saunailtoina pakattua shampoot ja muut putelit. Itselläni oli samanlainen silloin joitakin vuosikymmeniä sitten leikkikassina. =) Tämä löytö maksoi 2€.

Kunnollisia vaatteita en ole löytänyt kenellekään pitkään aikaan... :/

Esikoiselle toppahousut 2€, Little people koulubussi + 3 ukkelia 3€ (en tiedä oliko halpa), kuopukselle velourhousut 0,50€, velourhuppari + housut 2,50€, pussillinen pikkuautoja (24kpl) 3€, kuopukselle vk-haalari 8€ (ei kovin halpa, mutta uudenveroinen). Ostin vielä muutakin, mutten muista mitä. :ashamed:

Yhteistyössä