Meillä saatiin juuri refluksidiagnoosi, silent versio kyseessä. Lääkkeeksi gaviskon ja jos ei helpota 3 viikossa niin tehdään ph-mittaus, tutkitaan allergiat ja katsotaan tehokkaampaa lääkettä tuloksista riippuen. Mietityttää tuon gaviskonin annostus kun lääkäri määräsi 2ml aterioiden jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa ja mainitsi että tuo 100ml pitäisi riittää sen 3 viikkoa. Mutta eihän tuo riittäisi kuin 10 päivää suurin piirtein jos päivällä joka syönnin jälkeen antaa? Millaisilla annoksilla teille on ko. lääkettä määrätty? Vauva on 2,5kk
Kiva olisi muutenkin jutella kyseisestä vaivasta vaikkapa yksityisviestein tai tähän ketjuun.
Kiva olisi muutenkin jutella kyseisestä vaivasta vaikkapa yksityisviestein tai tähän ketjuun.